Skocz do zawartości

Mateusz199202

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 2006 116i

Osiągnięcia Mateusz199202

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Co do przepływomierza to miałem wczoraj wymieniany filtr powietrza i odłączony został przepływomierz, ale problem pojawia się cały czas. Resztę muszę sprawdzić dokładnie. Dzięki
  2. Witam, Dzisiaj podłączyłem sobie samochód do komputera i mam trzy błędy , które cały czas się pojawiają. Mianowicie błąd: -2D0F: Czujnik masy przepływającego powietrza ; brak sygnału (po usunięciu znowu się pojawia) -A669: Światła oświetlenia wnętrza z przodu, zwarcie obwodu do bieguna ujemnego akumulatora (nie można go usunąć, stały) -A6D1: dodatkowa pompa obiegowa wody, przerwa w obwodzie, obecny (nie można usunąć) Czy ktoś może się już z tym spotkał? Zanim zacznę grzebać chciałbym się dowiedzieć czy może ktoś ma jakieś pomysły z czym to może być wiązane. Czy od razu trzeba wymienić poszczególne elementy, czy może jest to kwestia jakiegoś zwarcia? A może te BMki mają taki urok? Dodam, że samochód czasami, jak staję na światłach i wcisnę sprzęgło na sam koniec przed zatrzymaniem, to potrafi spaść z obrotów do około 500obr/min i gwałtownie podskoczyć do 1200-1300 i następnie się ustabilizować. Zdarzyło się również że zgasł. Każda opinia mile widziana :) :) Pozdrawiam Mateusz
  3. Co do ruszania to też kiedyś miałem drgania jak się nagrzał w korkach najbardziej było to czuć ( jazda caly czas praktycznie na sprzęgle) Diagnoza identyczna starta otulina tarczy sprzegła, dwumasa do wymiany. Ja dałem do regeneracji całość wraz z dociskiem oraz wymienone zostało łożysko na nowe całośc kosztowała 1300 zł z wymiana. Co do cykania to podobna sytuacja sie już nie powtórzyła….
  4. Niedawno również nasiliły się w moim samochodzie objawy drgań przy ruszaniu na zimnym silniku. Również miało takie coś miejsce w korku jak mocno sie rozgrzał. Cały samochód wpadał w drgania.Delikatnie metaliczny dźwięk przy ruszaniu. Diagnoza koło dwumasowe ( tak jest obecne w tej wersji silnikowej ) i sprzęgło. Całość została wymieniona i chodzi jak marzenie. Pozdrawiam
  5. Byłem z tym w warsztacie nie w serwisie BMW bo liczyli za taką diagnozę majątek. W każdym razie w warsztacie powiedzieli ze nie wiedzą co to jest. Wracając przeciągnąłem go parę razy na obrotach, rozgrzał się i jest dobrze do tej pory nic takiego nie nawróciło. Może było to chwilowe niedomaganie.
  6. No one generalnie tak delikatnie "cykają", ale u mnie to prawie jak diesel na pompowtrysku. Normalnie u mnie też cykał, ale delikatnie, jak był ciepły to też prawie w ogóle. A teraz to nawet w środku słuchać jak się siedzi niezależnie od nagrzania. Jutro jadę do serwisu zobaczymy.
  7. Witam! Od roku posiadam BMW 116i rok 2005 wersja 116KM silnik. Wsiadam dzisiaj, odpalam i słyszę takie dziwne cykanie, czego nie było. Dość głośne czego wcześniej nie było. Próbka dzwięku: Z tego co dałem rade się dowiedzieć to silnik ma wtrysk EFi ( Elektorniczny wtrysk paliwa). Posiada wtrysk wielopunktowy MPI. Wtryskiwacze umieszczone na kolektorze, każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz. Nie zauważyłem zmian w spalinach (brak dymu itp.). Czy ktoś może się już z tym spotkał? Czy ktoś może mi pomóc? Na forum znajduje się podobny post ale dotyczy innego silnika, po liftingu. Czy problem może polegać na tym samym? Pozdrawiam Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.