Skocz do zawartości

zamah

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    olsztyn obecnie wawa

Osiągnięcia zamah

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam. podepnę się pod temat, ponieważ mam podobny problem tylko, że w e46 320i M52. mam pytanie: do tego regulatora ciśnienia paliwa dochodzi wężyk podciśnieniowy nr 11 ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=13_0644&hg=13&fg=15 ) - jaka jest jego funkcja?? tzn. czy to nie on (podciśnienie?)steruje tym regulatorem? bo w miom przypadku ten wężyk nie daje żadnego podciśnienia. dodam jeszcze, że pali się kontrolka silnika (check) a komp pokazuje błąd ciśnienia paliwa. Natomiast po dłuższym postoju samochodu (kilka/kilkanaście godzin) i odpaleniu silnika, nie pracuje równo, trochę przebiera na obrotach, tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry albo był zalewany, objawy takie mijają po ok. minucie i silniczek pracuje OK. Byłem u mechaników (warsztat bardzo polecany na forach bmw) i podejrzewają za wysokie ciśnienie paliwa na listwie spowodowane właśnie tym regulatorem. Czy to się w ogóle trzyma kupy? Bo ja na mechanice się nie znam, więc nie wiem. jeśli coś pomieszałem to mnie poprawcie. Jak macie jakieś pomysły to bardzo proszę o poradę. pozdrawiam zamah
  2. przyłącze się do tematu, ponieważ wczoraj miałem identyczny problem. samochód e46, silnik M52, pojemność 2,0. podczas przeglądania podwozia autka, okazało się że nie posiada ono filtra paliwa :!: :!: :shock: więc nie namyślając sie długo postanowiłem go zamontować i po zamontowaniu objawy nastąpiły identyczne jak u kolegi "prl" - po kilku zakręceniach motorem, odpalił i po chwili zgasł, a później już nie było w ogóle możliwości odpalenia silnika :shock: Więc razem z mechanikiem rozpoczęliśmy "szukanie" przyczyny, nie będę opisywał wszystkich rzeczy które sprawdzaliśmy, ale w końcu postanowił rozłączyć przewód powrotny paliwa i sprawdzić czy paliwo wraca do baku i okazało się, że po rozłączeniu tego przewodu samochód odpalił :?: ale nie leci tamtędy w ogóle paliwo. I teraz moje pytania: 1)czy to jest prawidłowe? 2)dlaczego po rozłączeniu przewodu powrotnego samochód odpalił? 3)podejrzewamy że może jest coś nie tak z regulatorem ciśnienia paliwa, tylko jak go sprawdzić czy jest sprawny? Generalnie autko jeździ, odpala już bez problemu, tylko zastanawiam się czy wszystko jest ok? pozdrawiam
  3. tez mam takie felgi (jedyna różnica to ich czarny kolor) i moim zdaniem na zimę to jest rewelacyjna sprawa. Nie rdzewieją, są lżejsze od stalowych i wyglądają bardzo solidnie. Ja polecam. poza tym to są właśnie oryginalne felgi BMW. pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.