Skocz do zawartości

damn

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i 1990 M20B25

Osiągnięcia damn

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za odpowiedź. Faktycznie, okazało się, że powodem był luźny pasek klinowy.
  2. To w takim razie zdecydowałem się na Valvoline MaxLife 10W40, zobaczymy co z tego wyjdzie :D
  3. Witam, Ostatnimi czasy na wyświetlaczu pod zegarami pojawiła się informacja, że poziom oleju w silniku jest niski. Jestem teraz w następującej sytuacji: - silnik to M20B25 - zagazowany - ostatnio zalany olej to: mineralny AGIP 15W50 - przebieg ok. 401000 km - na bagnecie jest olej lekko powyżej min. Z tego co czytałem to chyba już ciężko dorwać AGIP'a i zastanawiam się co teraz zrobić. Do mechanika mam ok. 30 km. Aktualnie mam dwie opcje w głowie: 1. dolać jakiś mineralny 15W50 i dojechać do mechanika na wymianę na nowy olej, 2. dojechać na tym do mechanika i wymienić na nowy (zastanawiam się czy dam radę :) ). Teraz Ad 1.: - chyba nie stanie się zbyt duże zło dla silnika jeżeli doleję teraz inny mineralny, ale 15W50? - dolać i pojeździć jeszcze na takim czy jednak od razu już wymienić na inny? Co do wymiany na nowy olej: - czy lać dalej minerała? - zmienić na 15W40 czy jakiś inny byłby odpowiedniejszy?
  4. Witam wszystkich, Tak jak w temacie - problemem są dziwne i strasznie głośne piski oraz skrzypienie, gdy obracam kierownicą np. na postoju. Wczoraj podczas parkowania też mi to przeszkadzało. Po prostu nie było płynnych skrętów tylko piski, skrzypienie i przeskoki kierownicy. I teraz pytanie do Was - czy ktoś ma pomysł co to może być? 2 dni temu wymieniany był cały rozrząd + chyba wahacz przedni prawy (nie mam zapisane który dokładnie, ale to chyba ten). Poziom płynu do wspomagania kierownicy to ok. połowa zbiorniczka. Dla lepszego zobrazowania tego problemu wstawiam link do nagranego dzisiaj filmiku - https://www.youtube.com/watch?v=txC9qYk6GuM
  5. Witam. Od miesiąca poluję już E34 525 z LPG, 192-konną. Oczywiście jest ich dosyć dużo na tablicy/olx, otomoto itd. ale jednak na razie zależy mi na tym żeby nie było do takiego auta daleko. W ostatnich dniach znalazłem coś takiego - http://olx.pl/oferta/bmw-530i-e34-gaz-stan-idealny-bez-korozji-naprawde-warto-lodz-CID5-ID5MBTX.html#812dc28f23 Czy czytając ten opis warto w ogóle wybrać się 300km żeby je obejrzeć? Po zapoznaniu się z postami na tym oraz innych forach niektóre rzeczy są podejrzane (dla mnie): jest to na 90% procent silnik M30B30, więc podane spalanie jest dosyć zaniżone rarytas niski przebieg stan wizualny bardzo dobry jak na tyle lat niska cena jak na taki rarytas Co o tym sądzicie? Oczywiście jestem przygotowany na to, że auto po kupnie może wymagać jakiś dodatkowych napraw, więc mam przeznaczoną kwotę na auto + zapasowa na naprawy.
  6. Witam wszystkich. Jak na razie dołączyłem do grona BMW tylko poprzez forum, ale jestem w trakcie poszukiwań auta tej marki, więc mam nadzieję że dołączę i w ten drugi sposób :) Jestem z Krakowa i aktualnie woże się Fiestą MK3 która służy mi już prawie 6 lat :D Od niedawnego czasu jestem zakochany w BMW E34 525 i mam nadzieję, że stanę się niedługo jej szczęśliwym posiadaczem :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.