Dzięki za wszystkie odpowiedzi, tak jak myślałem będę szukał z xenonami + navi prof ( lubię gadżety) Tak wiem. Czytam forum od jakiegoś czasu. A zakup samochodu planuje w przyszłym roku :) więc spokojnie. Wiem już bardzo dużo na temat tego modelu. Czysta kalkulacja jednak doprowadziła do tego, że wolę jednak silnik z lat 05-07 niż 11.07+. Mimo wszystko wolę wywalić klapki z kolektora, wymienić turbo lub zregenerować, wymienić spryskiwacze i jeździć ze skrzypiącym zawieszeniem, które jednak jest w dobrym stanie niż kupić po 07 i wymieniać silnik. Będę miał do was jeszcze kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi używając wyszukiwarki ale to w innym temacie. Na auto mam zamiar wydać około 35 tys. zł.Zakładam przed kupnem, że nie ma tzw. okazji i samochód z tego rocznika zapewne ma 200-250 tys. przebiegu... Każde auto używane się psuje, jak bym szukał auta, które się nie psuje pewnie jeździłbym komunikacją miejską. BTW. Każde auto, które planowałem kupić przed E91 ma swoje bolączki (AR 159 - pada wiele części + karoseria z odpornością na rdzewienie - 5, Mitsu Outlander 2.0T - części z EVO (kosmos ceny) + rozpadające się zawieszenie, Merc - pada elektro RAV4 przy silniku 110+ km pali jak smok itd.. itd.. itd..)