Skocz do zawartości

demsha1990

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e36 320i turing 150km 1996r.
  • Lokalizacja
    Gniezno

Osiągnięcia demsha1990

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. jutro zamówię nowego jeża , jak wymienię dam znać co i jak ;] dziękuje za podpowiedz ;] edit wymontowałem tego jeża , lecz mam problem z dostępnością takiej części , jeśli któryś z forumowiczów z okolic Gniezna ma takie coś proszę o kontakt ;] 667036436 nr czesci 9 140 010 303
  2. witam wszystkich zainteresowanych tematem serdecznie ;] wiec przejdę odrazu do rzeczy , dziś jechałem swoja betka dość ostro po ''łatanej drodze , na klima troniku miałem nawiew na 1 stopniu , nagle poziom nawiewu zwiększył się na maksa i do teraz nie mogę zmniejszyć , nawet jak go wyłączę [panel wygaszony] to on i tak dmucha . proszę o porady ;[ sterowanie temp działa kierunek nawiewu również
  3. węzę się robią twarde jak przejadę tak z 20 km , ale wszystko nagle ostało , mam takie same jak u brachola twarde ale da się nadusić , woda nie ucieka już , dolewałem dolewałem i stoi teraz ;] myślę ze była troszkę złe odpowietrzona i jak dolewałem płynu to wywalało to powietrze aż się uzupełniło płynem ;] teraz od trzech dni nie ubyło ani kropeczki;] czy to mogło być to co mi powiecie ;p a czy mogę sobie śmigać na korku 140 czy muszę 200 założyć ;p nawet nie wiecie jak się ciesze ze po miesiącu walki i wywalaniu kasy w końcu mogę sobie pojeździć swoim BMW :D :D :D :D
  4. 140 mam tymczasowo gdyż 200 zamówiłem i czekam bo ten 200 chyba mialem zepsuty , i znikly kropelki z obudowy filtra , bardzo mnie dziwi to ze niby wszystko jest juz suchutkie a wody ubywa...
  5. ja kupiłem katalogowo do m52 czyli na 92c dziś zrobiłem autem jakieś 12 km i płynu nie ubyło , czyli 4 kreski poniżej znacznika , podpowie ktoś co jeszcze mógłbym zdiagnozować ? chciałbym jeszcze dodać ze wymieniony został cały płyn na nowy , bynajmniej mój mechanik starał się jak najbardziej usunąć stary plyn. twardość węzy mam podobna jak mój brat w m50
  6. okej za chwile pójdę zobaczyć i dam znać ;] a możne ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć , co mam sprawdzić i jak zlokalizować przyczynę takiego ciśnienia ;/ w poprzednim poscie wszystko opisalem proszę o pomoc i podpowiedzi bo nam się już pomysły skończyły ;[ wszystko jest ładnie dokręcone ;/
  7. witam was;] opisze wszystko krok po kroku ;] a wiec , jakiś czas temu pękła mi chłodnica , kupiłem nowa nissensa , mój mechanik ja założył itd , ale zauważyliśmy ze woda sączy się korkiem [200] po przejechaniu jakichś 10-20 km . wiec zaczęliśmy sprawdzać dokładnie cały układ chłodzenia i padło na termostat który się nie otwierał [ dolny waz cały czas zimny] po wymianie nastąpiła nagła poprawa , węże można już nadusić lecz maja swój opór oczywiście , korek 200 zamieniliśmy na 140 bo ten 200 to była jakaś podróba totalna . a teraz moje pytania i spostrzeżenia dolny waz po mniej więcej jakim czasie powinien się zrobić ciepły ? u mnie po około 4-7km po dłuższej jeździe zauważam malutkie kropelki płynu na filtrze powietrza jeżeli uszczelka i głowica jest na 100 % sprawna , co może być przyczyna tego ciśnienia ? bardzo prosze was o opinie , sugestie , podpowiedzi , cokolwiek żeby rozwiązać ten problem , bo już się psychicznie wykańczam i kończą mi się pomysły :(
  8. ja jestem takiego zdania ze jak coś robić to porządnie ;]
  9. jak widać często tak bywa heheh ;] albo tak się szykuje na handel albo w Polsce jest moda na dolewki płynu ;]
  10. witam , mój brat ze swoim Coupe boryka się z czymś podobnym , a mianowicie jak by nie ustawić temperatury cały czas daje cieple powietrze , nawet jak jest wyłączony wentylator to i tak leci. może ktoś poradzić jak zdiagnozować problem
  11. co masz na myśli ;ppp
  12. tak tak ;p dwa dni temu , musicie wybaczyć ale zapomniałem się pochwalić , znaczy się chciałem się upewnić czy wszystko będzie grało;] po wymianie chłodnicy i węży które tez postanowiłem kopic nowe , wszystko ustało i śmiga się aż milo ;]
  13. wszystko powinno być tak jak nam fabryka dala ;] chyba ze kogoś nie stać , w takim przypadku tez należy okazać zrozumienie pewnym sposobom
  14. no to można powiedzieć ze u mnie coś podobnego ;] jak widać musi to być dość popularna usterka
  15. a widzisz :D ja się wpakowałem w używkę i straciłem 200zl ;p jak bym od razu kupił nissensa byłbym 100 do przodu ;p człowiek uczy się cale życie ;p drugi raz nie popełnię tego błędu ;p jeśli można , niech ktoś spojrzy na moje zdjęcie mojej chłodziarki i powie czy to własnie tez jest to łączenie radiatora;p jestem jeszcze troszkę laikiem , ale ciekawskim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.