witam was;] opisze wszystko krok po kroku ;] a wiec , jakiś czas temu pękła mi chłodnica , kupiłem nowa nissensa , mój mechanik ja założył itd , ale zauważyliśmy ze woda sączy się korkiem [200] po przejechaniu jakichś 10-20 km . wiec zaczęliśmy sprawdzać dokładnie cały układ chłodzenia i padło na termostat który się nie otwierał [ dolny waz cały czas zimny] po wymianie nastąpiła nagła poprawa , węże można już nadusić lecz maja swój opór oczywiście , korek 200 zamieniliśmy na 140 bo ten 200 to była jakaś podróba totalna . a teraz moje pytania i spostrzeżenia dolny waz po mniej więcej jakim czasie powinien się zrobić ciepły ? u mnie po około 4-7km po dłuższej jeździe zauważam malutkie kropelki płynu na filtrze powietrza jeżeli uszczelka i głowica jest na 100 % sprawna , co może być przyczyna tego ciśnienia ? bardzo prosze was o opinie , sugestie , podpowiedzi , cokolwiek żeby rozwiązać ten problem , bo już się psychicznie wykańczam i kończą mi się pomysły :(