Skocz do zawartości

szqdlar

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525D

Osiągnięcia szqdlar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może to komus pomoże. Oczywiście wynieniłem klocki bez zmiany czujnika :mad2: - Nie widziałem że to mus. jak skończył się przebieg w iDrive skasowałem go, nadal bez wymiany klocków no i zaczeło się -15 000 Kupiłem czujnik zamontowałem. tył skasowany bez problemu a z przodu nic nie działa. kasowanie licznkiem, otwarte/zamkniete drzwi. zapalona lampka, zgaszona, jezdzilem, hamowalem bez efektu. w akcie desperacji chciałem już zacząć tańczyć wokół auta. Ale skoro wszystko jest to ok to chyba trzeba reklamować czujnik. Problemem okazał się pin który wygiął się podczas montażu wtyczki. zeby było ciekawiej w drugiej czesci zrobił dziure ;) http://naforum.zapodaj.net/thumbs/6bb16e974897.jpg Mam nadzieję że to komuś pomoże. niby błacha sprawa ale potrafi wkurzyć.
  2. Inne objawy uszkodzonych kabli w zawiasach: niedziałająca tylna wycieraczka przycisk otwierania klapy nie działa przycisk otwierania szyby nie działa problemy ze światłami cofania/przeciwmgielnymi
  3. Witam. Mam wrażenie graniczące z pewnością, że mam u siebie również tuleje wachliwe do wymiany. Szukałem, i nie mogę znaleźć - czy instrukcja do wymiany tulei w e61 jest taka sama jak e39? z tego co widziałem to tuleje są te same... Jaki wyciskacz kupić, żeby na pewno pasował do e61. Da rade to zrobić samemu bez kanału ? Dzięki
  4. Witam, Szukałem i nie znalazłem, dlatego zakładam nowy. Jak w temacie. Szukam bagażnika na rowery. Posiadam E61. 2 rowery "duże" dwa "małe" ale te małe w końcu beda duże. (nie chce co 3 lata zmieniać bagażnika) Z tego co znalazłem są 3 rodzaje: na dach - U mnie raczej na pewno odpada ze względu na garaż pod blokiem. nie wjadę tam z rowerami na dachu (deszcz leje rower na dachu dzieciaki w środku i albo ja na deszczu zdejmuję rowery albo dzieciaki idą w deszczu - odpada) na klape - Podobno bardzo niszczą klapę - jeśli ktoś zna bagażnik który się sprawdza to proszę o namiary. na hak - i tu jest największy problem. liczba producentów i modeli jest przytłaczająca. potrzebuję bagażnik 3+1 lub 4. co wybrać? Thule - rewelacja ale cena :( Druga sprawa - legalonść/kontrole Jak to ma się do kontroli Policji/ITD - prawo polskie mówi że auto ma mieć tablicę z przodu i tyłu pojazdu a nie z przodu i na platformie z rowerami (odpada przełożenie tablicy z klapy). Nie można wyrobić 3 tablicy (odpada drukowanie tablicy). Z racji tego, że potrzebuję na 3-4 rowery to "chyba musi" to być platforma. Jak ze swiatłami od niej? co na to policja? Miał ktoś może takie przygody. Rozmawiałem z policjantem i on sam stwierdził, że jest problem bo prawo "nie dopuszcza" takiego rozwiązania ze względu na tablice i oświetlenie. Ponieważ nadal szukam rozwiania proszę o pomoc. co wybrać, jakie sa + i - danego rozwiania poza stwierdzonymi przezmnie. Z rowerami będę głównie jeździł po autostradzie + drodze ekspresowej, jakie są ograniczenia przewożąc rowery? prawne i to czego nie powinnno się robić? Czy bagażniki na hak maja inne wady poza "błędami prawnymi"? i ceną? na uważać? na co zwrócić uwagę? Dzięki bardzo za pomoc.
  5. Jeszcze jedno pytanie Czy za pomocą tej wersji jest możliwość diagnozy starszych modeli? e36, e34 ? Posiadam przejściówkę z OBDII na to okrągłe diagnostyczne.
  6. Dzieki bardzo dino76! Nadal nie jest tak jak by sobie tego życzył, ale i tak jest o niebo lepiej. Młodzik18 to nie jest tak, że nie czytałem od początku. Naczytałem się tylu instrukcji instalacji inpy ile jej wyszło wersji. Nie wiem dlaczego nie zadziałała mi twoja metoda. Pobrałem wszystko o czym pisałeś i nadal nie mogłem wejść do większości modułów, że o tym pogańskim języku nie wspomnę. Staram się nie prosić o pomoc jak jej nie potrzebuję. Najgorsze było to, że nie wiedziałem czy to kabel trafiony, instalka, czy ja robię coś źle. Jak znajdę wystarczająco dużo mocy to spróbuje jeszcze raz twoją metodę użyć! Jeszcze raz dziękuję za pomoc przy instalacji.
  7. Witam. Jestem na tym forum nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Proszę o poradę. Mam BMW e61 z 09.2004. 2,5d. Kupiłem interfejs OBD II i co dalej? Przerobiłem już chyba z 8 instalacji INPY w różnych konfiguracjach, na różnych kablach, różnych virtualkach. Czytałem instrukcję nervusa, ściągnąłem gotowe maszyny wirtualne i praktycznie nic. (czasem mogę wejść do jakiegoś modułu -ale do silnika ani razu mi się nie udało, nawet na początku te czarne kropki nie zapalają się ani na bat a ni na zapłonie tylko z lewej strony migają) Czy mógłby mi ktoś napisać jaką wersję INPY powinienem zainstalować? Ewentualnie podesłać jakiś link. Czy bezpośrednio na systemie W7 x64 czy na maszynie wirtualnej? Albo ktoś może w wawie by mi troszkę pomógł, nakierował ;) Dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.