Witam Ostatnio nabylem X1 jak w temacie. Po zrobieniu 2tys km wsiadlem ponownie do mojego starego poczciwego citroena c4, jakie bylo me zdziwienie jak podczas krecenia na parkingu zdalem se sprawe ze nie musze w to wkladac wiekszej sily. gdyz nawet malym palcem na postoju moge krecic kierownica, co w bmw nie ma szans. Zauwazylem jeszcze ze podczas krecenia na parkingu z kierownicy dobiega cichutki odglos syczenia albo ocierania sie czegos. Moje pytanie, czy w waszych X1 uklad kierowniczy dziala podobnie? Czy jest to spowodowane masa auta, szerokoscia opon czy po prostu ten typ tak ma? Nastepna sprawa to czy wasze X1 tez jest takie twarde? Ja jadac po autostradzie bujam sie leciutko na lewo i prawo, nie sa to jakies mega przechyly ale takie odczucie jakby auto bylo nerwowe, ze nie tlumi nierownosci odpowiednio. Nigdy wczesniej nie mialem doswiadczenia z bmw. Dodam ze auto swietnie trzyma sie na zakretach i lukach, czy to jest kompromis miedzy trakcja a komfortem? Auto ma zrobione 60tys km i na przegladzie wszystko ok. Sorry, nie mam polskich znakow