Skocz do zawartości

orantes13

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46

Osiągnięcia orantes13

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czytanie ze zrozumieniem się kłania " :mad2: " tryb awaryjny zaczal sie wlaczac po naprawie pompy paliwa :), a nie przed wizyta u mechanika, jak się wypowiadasz to czytaj uwaznie, ładnie prosze :)
  2. Witam, mam problem z moją BMW E46, z 2000 roku w automatycznej 5 stopniowej skrzyni biegów. Oddałem do mechanika, gdyż miałem problem z odpalaniem auta, nei chcialo kopnąć po postoju 2-3 dniowym i trzeba było je odpalac z plaka, więc mechanik uszczelnił pompę paliwową i podczas odbioru zauwazyłem pewien problem - auto gdy było zimne tak jakby nie chciało jechać, oddałem je ponownie do tego samego mechanika i naprawił to, jednak po pewnym czasie znów ten problem nastąpił. Na niedogrzanym silniku po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto nie chce jechać. Na pełnej temperaturze ma kopa jak miał zawsze. Od czasu do czasu wyskoczył mi tryb awaryjny, przy biegu D, jednak po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika znikał. Po przejechaniu kolejnych 200 km jak do tej pory sie nie włączył. Co to może byc? Wymienione są 2 termostaty, wskazuje stoi w pionie, wtryski są ok. Czy ma ktoś pomysł co to może być? Mechanik stwierdził, że jest do wymiany pompa, jednak podejrzewam, że to przez to że spartolił robotę. Jednak jak się przyznał umył pompe wodą i bardzo możliwe że zalał elektronike pompy. Czy ktoś się spotkał z takim problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.