Skocz do zawartości

Tomwit

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Tomwit

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ja sprzedałem swoją poprzednią BMW 330d 231KM E91 produkcja 01.2008 z fabryczną powłoką całego auta, wzorowo serwisowaną tylko w ASO, napęd tylny, skrzynia manualna, kolor srebrny, z navi proffesional, stan jak nowy, z przebiegiem 217.600 w lutym 2014 za 55.000 zł po trwającym dwa dni ogłoszeniu na alledrogo.pl. Telefonów miałem kilka tylko od ludzi, którzy wiedzieli czego chcą i czego szukają. Opuściłem 1 zł i moje autko jeździ w Żninie. Myślę, że z prawdziwym przebiegiem 170-180.000 km zadbanego BMW 330d E91 nie kupisz. Będziesz musiał iść na jakieś ustępstwa np.: cofane wskazanie drogomierza / kolizje / malowania / wypadki / brak wiarygodnej historii serwisowej w ASO lub wybierz bardzo zadbane autko z przebiegiem trasowym około 300.000 km - na co przy Twoim budżecie namawiam Cię najbardziej. Po prostu nie ulegaj polskiej histerii bariery 199.999 km, a zobaczysz, że te z przebiegiem powyżej 200.000 najczęściej są bardziej zadbane niż te z "przebiegiem" 178.000 km. PS1. Mogę wysłać Ci na maila zdjęcia newralgicznych punktów właśnie tego mojego poprzedniego BMW z przebiegiem 217 tys km, zobaczysz, że przy takim przebiegu trudno znaleźć jakiekolwiek ślady użytkowania. Nadal wyglądało jak nowe. PS2. Nie wiem, ile musiałbym jeszcze przejechać moim autem, aby tak zużyć kierownicę czy siedzenie, aby to tak wyglądało, jak to w wybranym przez Ciebie ogłoszeniu, ale na pewno bardzo duuuużo. Kropka. Osobiście mi bariera 200 tys km nie przeszkadza, ale myslę już o przyszłej odsprzedaży auta. Ja będę chciał nim troche pojeździć i te 100 tys km zrobię na pewno, wiec obawiam sie, że za pare lat nie bedzie łatwo sprzedać samochód z przebiegiem grubo ponad 300 tys., nie mówiąc już o 400 tys, bo na takiego, to juz w ogóle nie widzę kupca. Milczek, to jakbyś mógł, to prześlij mi fotki tych newralgicznych miejsc, z chęcią sie z nimi zapoznam. Moj e-mail: syncia@wp.pl Dzięki i pozdro!
  2. Dzieki z uwagi, chociaz kolega Kevin ma troche racji, więcej tu historyjek niż konkretnych spostrzeżeń... W kazdym razie, chyba sobie ją odpuszczam, nie zauwazyłem obszytej kiery, a koles mówi ze sciągnął ją 3 lata temu jak miała 150 tys, wiec troche dziwnie to wszystko wygląda. Swoja droga czy realne jest kupienie e91 330d z przebiegiem ok 170-180tys km do 45tys PLN?
  3. Witam, co sądzicie o tym BMW, są dwa ogłoszenia: http://otomoto.pl/bmw-330-d-m-pakiet-xenon-skora-2-x-kola-C32802181.html http://allegro.pl/show_item.php?item=4325373376 Z góry dzięki za wszelkie uwagi. Rozkodowany VIN Art. Wartość Numer podwozia WBAVU91080KT13893 Kod typu VU91 Typ 330D OL (EUR) Typoszereg E E91 () Seria 3 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M57/T2 Pojemność skokowa 3.00 Moc 170 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Data prod. 2005-11-22 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy S386A DACHRELING Reling dachowy S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr. S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC) Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon. S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
  4. No własnie, problem w tym, że ja do pracy mam 2-3 km, a dłuższe trasy robię raz na dwa tygodnie. Jak mi pocyka co jakis czas, to nie widze problemu, ale jak prowadzi to do wiekszych awarii (ja to niektórzy sugerują), to mimo szczerych checi chyba bedę musiał sobie odpuścic R6 :( Poli_x, a jaki masz u siebie przebieg i powiedz, czy nie obawiasz się, że to się rozwinie?
  5. Tak, chodzi mi właśnie o to stukanie. Mówisz, że to "normalny" objaw w N52, ale podobno prowadzi do wiekszych awarii i w konsekwencji do wymiany głowicy. Szczególnie pewnie o tym mówi Rivasi w jednym z tematów z forum. Ponieżej wybrane cytaty z jego wypowiedzi: "glowica to tylko wierzcholek gory lodowej. Oprocz glowicy (wada konstrukcyjna), silniki do 2010 maja felerne tloki (wada konstrukcyjna), problemy z popychaczami (wada konstrukcyjna) i to nie sa wady serwisowe ale wady konstrukcyjne czyli nie sa zalezne od jakosci serwisowania i ujawniaja sie szybciej lub pozniej. Latwiej to zauwazyc jezdzac duzo niz jezdzac malo. Ja w ciagu roku przejezdzam 5 do 6 lat twojego jezdzenia a wiec defekty sa bardzo widoczne i odczuwalne. Zrozum mnie dobrze nie pomniejszam wagi twoich kilometrow tylko probuje wytlumaczyc roznice percepcji. Gdyby byly watpliwosci to : - na glowice jest Service buletyn BMW - na tloki jest PUMA BMW (to najbardziej powazny problem) - na popychacze jest notatka serwisowa BMW. Sa to wszystko problemy ktore nie moga byc pozostawione bez naprawy bo powoduja skutki bardzo nieprzyjemne. Oprocz tych problemow uznane przez BMW : - Vanosy padaja po 200KKM - katalizatory przez problemy widziane wyzej tez padaja szybciej niz powinny - Cala masa osprzetu pada przez problemy widziane wyzej. Nie nelagam bo mi wytlumaczono ze w polsce ludzie nie lubia jak im sie mowi ze ich samochody maja powazne problemy konstrukcyjne bo sie lubuja w przeswiadczeniu ze maja bryke ktora lata bez problemu ale ja jestem realista tym bardziej ze mam ten wlasnie silnik i jezeli ktos bedzie pytal na forum co kupic to mu powiem za kazdym razem : jezeli N52 to tak ale od 2010 lub bo kapitalnym remoncie... wczesniej wiec co ryzykujesz i wybieraj swiadomie na podstawie dukumentacji technicznej a nie odczuc." Nie wiem, ogólnie jestem wk..wiony, bo napaliłem sie już na BMW z benzyną R6 (bez wtryku bezpośredniego), gdzie w każdym czasopiśmie polecają ten silnik, a później poczytałem różńe fora i załamka. Wychodzi na to, że ten silnik może być zajebisatą skarbonką. Dlatego chciałbym uszłyszec jak najwiecej info od jego użytkowników. Proponuje, żebyście podali przebieg i czy pojawily sie u Was te dolegliwości i czy jakoś sobie z nimi poradziliście. Pzdr
  6. Witam, przymierzam sie do zakupu e91 w benzynie bez wtrysku bezposredniego. Najbardziej interesuje mnie 325i, ale po przejrzeniu informacji na temat awaryjnych glowic w n52, jestem w powazniej kropce. Niektorzy mowia, że wystarczy lac dobry olej, a niektorzy, że wcześniej czy poźniej klopoty z cykaniem czekają wszystkich, a jeszcze inni w ogóle sie z tym tematem nie spotkali. Chciałbym zebrać wasze doświadczenia w jednym temacie. Jednym zdaniem, czy warto kupowć n52 czy to jest po prostu proszenie sie o kłopoty. Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.