Skocz do zawartości

marcoss18

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i m43 95'
    E34 518i LPG 95'

Osiągnięcia marcoss18

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Zaobserwowalem to, iz wycieka plym chlodzacy. Polecacie jakis sposob na zlokalizowanie miejsca gdzie wycieka ?
  2. Grzalo troche i znowu przestalo prawie calkiem. tak jakby znowu sie zapowietrzyl..
  3. Witam. Posiadam analogowy zegarek w swojej e34 1,8 m43. Chcialbym zalozyc komputer OBC, ale nie zalezy mi na zadnych jego funkcjach oprocz zegarka i termometru. Czy wyciagajac zegarek, i zakladajac komputer, bede mial duzo przerabiania kabli/koncowek/kostek ?
  4. Widze ze temat bardzo sie rozwinal, jak widac mozliwosci tego problemu bylo wiele. Ja juz uporalem sie z tym bardzo dziwnym zjawiskiem zimnego grzania. Problem byl banalny - zapowietrzony uklad. 15 minut na odpowietrzenie i grzeje az milo. Bardzo dziekuje koledzy za probe pomocy, za podeslane pompki, paski itd. Udalo mi sie problem rozwiazac. Jeszcze raz dzieki bardzo! :)
  5. To co mowicie, jest coraz bardziej sensowne. Powiedzcie, czy ta pompa wody pracuje na jakims pasku, ktory mogl zostac w jakis sposob uszkodzony i teraz wydaje glosny pisk zwiekszany z obrotaki silnika? Zaczelo sie tak dziac w sumie kilka dni temu, i myslalem ze to pasek klinowy. A moze to pasek napedzajacy ta pompe wody ? No i co z ta rosnaca temperatura wody ? Temperatura rosnie do 3/4 i spada do normy, roznie do czerwonego pola i spada do normy. Jutro chce zaprowadzic auto do mechanika, ale chcialbym tez sam byc wyposazony w jakas wiedze..
  6. Wczoraj pojawil sie problem z utrzymaniem temperatury silnika. A ogrzewanie padlo juz prawie calkiem. To znaczy wczesniej (jak pisalem pierwszego posta), cieplo bylo w srodku jak jechalem na wyzszych obrotach, chociaz z podszybia lecialo w miare cieple powietrze. Wczoraj pojechalem poswirowac na lotnisko, i w srodku zaczelo robic sie na prawde goraco, ale jak jezdzilem na wysokich obrotach caly czas bokiem po sniegu. Chwile potem bylo ziiiiimno. Wracajac z lotniska, temperatura silnika wzrosla do 3/4 i utrzymywala sie jakis czas, po czym opadla do pionu. I rosla tak kilka razy, w czasie jazdy i na postoju. Kilku moich znajomych powiedzialo mi ze jednak termostat moze sie zacinac. Jak myslicie ?
  7. Dzieki bardzo za pomoc kolego, ale powiedz mi jeszcze tak lopatologicznie, co to za pompa, jak jej szukac na allegro, w ktorym miejscu ją montowac itd. Bardzo prosze o pomoc, bo z tego co napisales, chyba bedzie to
  8. Kupilem Beti jakos w kwietniu/maju, wiec w sumie cieplego nie uzywalem - nie wiem jak bylo. Teraz gdy zimno, przydaloby sie ogrzewanie. A gdyby termostat byl walniety, to czy temperatura silnika by nie swirowala? Po przerzuceniu na gaz glosno klekocza (niby) elektrozawory wlasnie. Gdzie ta pompa jest? Moze wyczyscilbym jakos.. A jak odpowietrzyc ?
  9. Witam, posiadam poliftowa e34 z 95 roku bez klimy. W aucie zimno az nie dobrze. Nawiewy ustawione na max temp. Minimalne cieplo wieje z podszybia, ale srodek wieje lodowaty chociaz tez ustawiony na czerwone pole. Dodam, ze cieple na srodku wieje ale dopiero jak dam jej konkretnie w p.. palnik. Wtedy cos tam cieplego zaczyna wiac ale tylko przez chwile, jak zaczynam jechac normalnie to wieje znowu zimne. Czytalem ze gdyby kabinowy byl zawalony, to wogole wialoby slabo, a dmucha dosc mocno, tylko nie grzeje. Czytalem ze moze byc uszkodzona jakas pompka nad zaworami, ale opis byl do wersji 2 litrowej, wiec moj 1,8 sie rozni, i nie wiem gdzie tej pompki szukac. Mam zainstalowane LPG, moze byc cos z wezykami do parownika? - wyczytalem ze moga byc zle ustawione, ale o jakie ich ustawienie chodzi ? Ewentualnie termostat moze ? Ale temperature silnika trzyma idealnie w polowie.. Blagam pomozcie, bo zamarzam..
  10. Witam. Posiadam e34 z moturem 1,8 115km. Slaby silnik, racja ;) Na codzien jezdze na feldze 16 calowej, z opona 205/60. Jakos to jedzie, wystarcza mi w zupelnosci. Mam mozliwosc zamiany tych felg na 18 calowe, z opona 225/25. Podpowiedzcie, jak duza bedzie roznica w przyczepnosci, mocy i spalaniu ??
  11. Siemaneczko! Jestem posiadaczej BMW e34 ze slabiutkim motorkiem 1,8 m43 na lancuszku. Podpowiedzcie mi drodzy koledzy, czy jest mozliwosc zwiekszenia mocy tego silniczka? O chipach nie wspominam, bo to szajs (chyba, nie?). Jakies czesci bazowe silnika mozna wymienic ? Ewentualnie komputer od wiekszej? Podpowiedzcie, blagam.. ;)
  12. Witam. Naszedl mnie pomysl zeby plastiki na drzwiach okleic folia carbonowa. Nie moge nigdzie znalezc informacji, jak zdemontowac te plastiki. Chodzi mi o slupki. Czy jest to wogole do zdemontowania? Albo chociaz jak uszczelki i listwe chromowana zdjac? Bedzie latwiej podejsc do tego slupka ;)
  13. Dobra, temat do usuniecia. Przekaznik k47 jest miedzy k46 a k48 - od swiatel mijania i drogowych
  14. Czytam, czytam i czytam.. Przeczytalem ze moze mi brakowac przekaznika od halogenow. Gdzie powinien sie znajdowac k47? Wszystkie fotki na forum byly w imageshack i nie otwieraja sie..
  15. marcoss18

    Nie swieca halogeny

    Witam. Z powodu sporej ilosci czasu, postanowilem pobawic sie w doposazanie mojej beti. Zakupilem wiec halogeny i wlacznik do nich. Jak sie okazalo, mam oryginalne kostki ukryte pod zaslepkami halogenow. Zamontowalem wiec halogeny, wpialem kastki, zmienilem wlacznik iii.. nie swieca. Auto odpalone, swiatka wlaczone, a przycisk ja srodkowej i gornej pozycji. Na zegarach pojawia sie kontrolka o zapalonych tylnych halogenach (nie wiem, czy do przednich tez jest kontrolka). Co moze byc nie tak? Dodam ze zadnych przekaznikow nie montowalem, nie zmienialem nic. Poprostu zamontowalem halogeny i przycisk. Gdzie jest moj blad? Gdzie powinienem zerknac? Pomozcie forumowicze ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.