MarcinNowek
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E39 530i 2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia MarcinNowek
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
MarcinNowek obserwuje zawartość pete_wwa
-
Witam, Panowie czy ma ktoś informację o tym aucie. Z historii produkcji widzę, że jest to silnik M54....który ma zwiększony apetyt na olej. http://otomoto.pl/oferta/bmw-x3-2-5i-192km-skora-4x4-tempomat-serwis-aso-oryginalny-lakier-ID6ydHe3.html VIN: WBAPA710X0WB11168 Type code: PA71 Model: X3 2.5I (EUR) E-F-R series: E83 Series: X Type: All-Road Steering: LL Doors: 5 Engine: M54 Displacement: 2.50 Power: 141 (192 hp) Drive: ALLR Transmission: AUT Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Upholstery code: KASW - SENSATEC/SCHWARZ Prod.date: 2004-04-28 SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2BD BMW LA wheel/double spoke 112 S8SP Control unit COP S205 Automatic transmission S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S313 Fold-in outside mirror S321 Exterior parts in vehicle colour S413 Luggage compartment net S439 Interior trim finishers S441 Smoker package S473 Armrest front S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S662 Radio BMW Business CD S692 Preparation, BMW 6-CD changer I-bus S785 White direction indicator lights S855 Language version, Italian S863 Dealer List Europe S884 Operating instructions, Italian S915 Omission of outer-skin preservation Czy może ktoś rozkodować win Dzięki za jakąkolwiek pomoc.
-
Słuchajcie, gdzie zajrzeć, aby stwierdzić, że był jakiś dzwonek. Dużo ludzi na forum w dziale: ....Blacharstwo, lakiernictwo ...., pyta jak naprawić ubytki lakiernicze, polakierować elementy, ktoś komuś wjechał w zadek, my komuś wjechaliśmy w zadek. Wiadomo są uszkodzenia blacharki a są dzwony - jak dobrze zakwalifikować nie jasności blacharskie. Ja miałem zdarzenie, że wjechał mi kierowca po %%%%% i co efekt był taki, że pojechał mi od połowy przedniego błotnika, aż do końca do tylnego zderzaka wszystkie elementy do ponownego lakierowania listwy itd. I co jak ja wytłumaczę to potencjalnemu klientowi. Pozdrawiam
-
Ceny a ceny ja też w 2008 roku za 13 letnie e36 2.8i dałem 5 tyś euro + opłaty. Ktoś jak usłyszał (niewtajemniczony) w temat 2.8i to wyskakiwał z tekstem "zgłupiałeś", przecież w tej cenie byś miał kilkuletnie auto VW. Ale spoko jeżdżę prawie 7 lat i każdego dnia jak wsiadam do auta to satysfakcja z jazdy jak pierwszy raz jechałem. Niektórzy koledzy wręcz obrażają nas tekstami:"za tą cenę zgłupiałeś itd........." Z tego wynika, że w Polsce nie ma żadnego auta. Zainteresowanie takimi autami z silnikami 2.5i; 2.8i, 3.0i jest naprawdę niewielkie, tego typu auta kupują ludzie, którzy wiedzą co i jak, potencjalny klient jak usłyszy 3.0 benzyna :shock: Kwestia rynku niemieckiego - mi się wydaje, że takie poglądy e46 330i to tylko z Niemiec są nie na miejscy. Tym samym upoważnimy właściciela w Niemczech, aby cenę podniósł tak o 1500-2000 euro tylko dlatego bo to auto z Niemiec. Na pewno auta z Niemiec są w lepszej kondycji, ale ta różnica między autem z PL a GER coraz bardziej maleje. W Polsce także mamy dostęp do dobrych części i jak ktoś dba o auto to nie dopuści do tego, aby auto było po "partyzancku" naprawiane. Z drugiej strony przy tak mocnych silnikach nie wolno oszczędzać na częściach i naprawach.
-
Witam, Panowie Zgadza się koszty po uwzględnieniu pakietu startowego nie małe, ale coż...... Ja osobiście 7 lat temu przyprowadziłem sobie zza naszej zachodniej granicy e36 2.8i. Już wtedy miała oznaki korozji w typowych miejscach dla e36 ale stan techniczny dobry a nawet można powiedzieć dobry +. Autko do dziś śmiga, porobiłem sprawy lakiernicze i niestety po jakimś czasie wychodzi ponownie. Auto ma już 19 lat, ale uwierzcie mi, żeby nie korozja to bym się nigdy z tym autem nie chciał rozstać. JaZda tym autem to poezja, stare poczciwe e36 :-)
-
A znalazłem, znalazłem tylko, że wiesz ja nie mam presji, więc podchodzę do tego z dystansem. A jak wrzucimy na forum jakieś foty to każdy coś zauważy. Aktualnie jeżdżę swoją e36 2.8 i naprawdę trudno mi znaleźć odpowiednik/następcę. E36 z roku '95 i niestety korozja zmusza mnie do wymiany autka. Tak myślałem nad e90 i wcale nie szukam najtańszego. W 2007 roku za swoje e36 zapłaciłem 5000 euro i służy pięknie. Przejechałem już ponad 180 tyś + 174 tyś poprzedni właściciel. Podstawa to dobry serwis, dbałość, olej na czas itd. Po jazdach próbnych e90 2.0i, e87 118, audi A4 2.0 FSI pomimo, że testowane auta były 9-10 lat młodsze to jednak jak się wsiada do 328i to jest extra. Pzdr
-
Jestem nowy. Witam na forum!
MarcinNowek odpowiedział(a) na AdminOld temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem BMW 328i serii e36 od 7 lat. To jest moje I-sze BMW jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego modelu. Pomykam już prawie 7 lat, auto ma 19 lat i jest extra.