Skocz do zawartości

Misiek_85

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530dA

Osiągnięcia Misiek_85

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja wymieniałem razem z płytą separacyjną - na moją dolegliwość (szarpanie przy redukowaniu z 2 na 1) nie pomogło. Poprawy w innych aspektach nie zauważyłem.
  2. Samochód E60 530dA marzec 2005 przebieg 202tyś - sprawdzony Problem przedstawia się następująco: Podczas spokojnego zwalniania np przy dotaczaniu się do świateł samochodem szarpie przy redukowaniu biegów - czasem z 3 na 2, czasami z 2 na 1 a czasami jedno po drugim. Szarpnięcie z 2 na 1 aż zatrzęsie samochodem. Dzieje się tak tylko kiedy auto (olej w ASB) jest rozgrzane (kiedy np po ostrzejszej trasie wjeżdżam do miasta) Uprzedzając uwagi, że "nie szukałem" - jestem świeżo po wymianie sprzęgła hydrokinetycznego z wymianą oleju, miski, adapderów, płyty separacyjnej mechatronika i tłoczków tegoż mechatronika (ich wybicie opisywane jest na forum jako przyczyna szarpania przy zmianie biegów). Przed wymianą szarpało i teraz jest tak samo. Kiedy auto jest zimne / nie potraktowane ostrzej problem nie występuje w ogóle! Skrzynia pracuje idealnie. Zostało już tylko wgranie nowego softu do skrzyni ale wątpię czy to pomoże skoro raz szarpie a raz nie. Podejrzewam że przyczyna tkwi w oleju/jego temperaturze. Być może coś w skrzyni jest już wypracowane i gorący olej powoduje takie efekty. Tylko co? viewtopic.php?f=73&t=117891
  3. Nie sprawdzałem. A jak one wyglądają?
  4. Tak - ale są to bardzo duże wahnięcia - światła mijania świecą jak długie i za chwilę opuszczają się bardzo nisko.
  5. Ok - będę szukał oryginalnych Dynamic preLCI Pozostaje pytanie o poziomowanie. Co może być nie tak skoro podnoszą się i opuszczają same w czasie jazdy?
  6. Chodziło mi o to że chcę aby auto wyglądało jak z fabryki - bez odświerzania w stylu - nie stać mnie na e60 LCI więc chociaż kupię nowe lampy. Zresztą nie pytam o ocenę swoich planów nt co chcę zrobić ze swoim autem tylko o techniczne możliwości.
  7. Problem przedstawia się następująco: Lampy które mam (oryginały xenon Dynamic D2S) są już bardzo zmęczone. Zaparowane brewki - popękał ten chrom który jest za paskami LED. Szkło (a raczej plastik) jest już bardzo zmatowione. Osobiście nie chcę zmieniać na poliftowe bo mam fioła na punkcie zgodności auta z fabryką. Oryginalne przedliftowe w dobrym stanie bardzo ciężko znaleźć lub cena jest kosmos. Dodatkowo mam chyba uszkodzony moduł poziomowania bo snop światła podnosi się i opada w czasie jazdy (jednak nie wywala żadnego błędu) - pytanie czy problem znajduje się w lampach czy w jakimś zewnętrznym module? Kolejne pytanie - czy dałoby się założyć te zamienniki (tylko że one są bodajże na D1S) i zakodować tak aby wszystko świeciło i nie wywalało błędu? (rezygnacja z doświetlania zakrętów)
  8. W ofercie firmy TYC (Taiwan) pojawiły się zamienniki przednich lamp do e60 w wersji xenon. Jakość TYC jest nienajgorsza a cena lamp b. atrakcyjna - czy ma ktoś może takie reflektory w swoim samochodzie? Niestety nie ma wersji dynamic xenon - pytanie: czy do auta, które posiada wersję dynamic xenon można je założyć? Tzn nie podłączać modułu skrętu i zakodować? Czy też będzie wywalać błąd?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.