Skocz do zawartości

drozdz052

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Touring 2.0d cr 150/197km 440nm
    10.2003

Osiągnięcia drozdz052

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To forum nie zyje. Nikt nie udzieli ci zadnej odpowiedzi . Jedyne co to czytają
  2. Ale nie mam tutaj zadnego problemu z ruszaniem itd. Silnik raz ma moc raz nie ma i poszarpuje.
  3. Witam, mam problem z BMW z silnikiem n45b16, mianowicie przy delikatnych uchyleniach przepustnicy auto ma tendencje do delikatnego poszarpywania , czasem wpadnie w padaczkę ,a w przypadku przyspieszania przy uchyleniu 50% auto raz jakby jedzie raz nie. Korekty paliwowe w czasie wystąpienia tych zjawisk wpadają na +20% na dosłownie sekundę i tak w kołko . Przy pełnym gazie full load wszystko jest OKEJ. Boli go coś gdy utrzymuje się np. stałą prędkość i przepustnica ma np. otwarcie 6%. Wymienione. Przepustnica, świece, sprawdzone cewki i podmieniane, SONDA regulacyjna ngk 1845, przepływomierz ORI, sprawdzony był pod kątem ew. nieszczelności. czyszczone były również wtryski i czyszczone elektrozawory VANOSów..efekty żadne. Dodam , że jest totalny brak blędów. Czy to może być skutek wyciągniętego łańcucha? Prosił bym o wsparcie kogoś kto ma doświadczenie z tym silnikiem..
  4. Między skrzynią a motorem.... Od dołu silnika... Byłem u mechanika tak przejezdnie i posłuchał.. i tez wlasnie sie zastanawia czy to nie walki wyrównawcze.. Ale powiedzial ze ze moze wtrysk jakis moze stukac i przenosi dzwiek.. ale raczej watpie bo wtryski nie wydają takich dzwieków.. na zimnym silniku przez chwilę słychac delikatnie jakis.. ale po 2 min przestaje
  5. A jaki dzwiek wydają podkładki pod wtryskiwaczami? Mozę to wszystko wpada w jakis rezonans i dzwiek wydobywa się od spodu? Macie jakies propozycje?
  6. Jak by pukała panewka albo coś to czestopliwość zwiekszała by się wraz z obrotami prawda?
  7. + Ciekawostka :) Jak sie rozgrzeje... i na postoju dam gazu.. i odetnie go na 4tys.. chodzi w sumie ciszej niz na wolnych obrotach... Bo slychac tylko SZUM... ucisza się od 2tyś..
  8. heh.... to mi chodzi duzo głosniej od DCI a nawet TDI. ale mowiac tylko o wolnych obrotach.. Bo pozniej chodzi super... wtryskiwacze są wporzo... INPA pokazuje korekty +/- 0.09 Seryjnie miał 158km i 370NM.... az sie zdziwił koles od chipa... A moze jest jakiś spec od BMW z okolic łodzi? Bo chciał bym zeby chodził cichoooo... Najdziwniejsze jest to ze jak się otworzy maskę i stojąc na przeciw to CHODZI bardzo cicho... tylko coś od dołu jak by... wydobywająć sie z nadkoli
  9. Tez myśłałem ze moze miec to związek z układem wydechowym... Lecz wlasnie z tamych okolic jest cichutko.. A jest mozliwość aby wydostawał się na łączeniu (Kolektor-wydech?) .. Dzis wlasnie nad tym myśłałem... Po otworzeniu maski i przy sluchaniu tak jak by robi się głośno i wydaje sie wlasnie ten dzwiek przy filtrze oleju..... Jak byłem na zbierzności.. i dziewczyna zapaliła auto to wlasnie z pod silnika jest to najbardziej słyszalne... Jak by na łaczeniu ze skrzynią... Ale to tylko są takie mniemania co do dokladnego miejsca wydobywania się... Wkoncu dwumas nowy to nie wiem... Jutro wjadę na kanał i sobie bede nasłuchiwać.. Tak wgl.. to jak cicho powinien pracowac ten silnik? Porównójąć do silników innych marek? TDci/ DCI/TDI? Ostatnio słyszałem jak chodzi 2.0d 136/ i byl duzo bardziej cichy... A moze to wałki wyrównawcze? Nikt nigdy nie mial podobnego problemu?
  10. Wszystko wyłaczone... dzwiek ten nie wydobywa sie z okolic klimy..
  11. Witam, jestem posiadaczem BMW e46 touring 2.0d 2003.. Mój problem polega na tym iż silnik wydaje dziwne dzwieki i nie mam pojecia co to jest... (nadal) Otóż to.. Dzwiek jest tak dziwnie metaliczny (nie jakies stuki jak przy peknietym wale) tylko tak jak by jakiś łańcuszek o coś obijał.. Koło pasowe bez zadnych luzów. Dwumasa+sprzeglo wymieniłem, bo myslalem ze to własnie ona jest przyczyną.. Po otworzeniu maski góra silnika chodzi cicho... ( Nawet jak stanie się z przodu auta to tego nie słychac,, dzwiek wydobywa się jakby od spodu silnika (najbardziej z prawego nadokla mozna wlasnie to zaobserwować)\ i dodam ze dzwiek ten jest tylko na niskich obrotach tak do 1500.. pozniej słychac tylko szum silnika... Moc/spalanie jak najbardziej w normie:) I taka ciekawostka.. Auto ciepłe czy zimne.. Po odpaleniu 10sec.. chodzi ok. 40% ciszej a pózniej tak jak by coś się załączało i silnik chodzi cięzej...i zaczyna tak trykotać tylko ze jeszcze glosniej... Tak czy inaczej to zjawisko ciezko opisac słowami.. ZNALAZŁEM FILMIK na YT z takim samym problemem/ http://www.youtube.com/watch?v=okeqMhkrTJs Bardzo proszę o pomoc... Z góry dziękując
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.