Skocz do zawartości

demsi121

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i 2005

Osiągnięcia demsi121

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie okazało się że winna była uszczelka podstawy filtra, wypłukało ją doszczętnie.
  2. Kolego a wiesz może jak odkręcić podstawę bez ściągania ssacego. Dostęp do tej śruby przy ssącym to masakra jakaś. W zbiorniczku jest tyle oleju że aż przebrało górą.
  3. Witam. Prawdopodobnie dmuchnęło mi uszczelke pod głowicą w 330i n52b30a gdyż olej poszedł do układu chłodzienia. Czy ktoś z was miał taką awarie i wie z jakimi kosztami mniej więcej trzeba sie liczyć. Pozdro
  4. Witam. Moje BMW 2005 330 N52B30A Problem polega na tym że gdy samochód stoi ok. 2dni nie odpalany akumulator pada do zera. Wkładając nowy akumulator samochód po prostu wytrzymuje parę dni dłużej. Po zgaszeniu samochodu i postoju np na ringach po 20 sekundach wyrzuca info o słabym akumulatorze. Błędy jakie odczytałem to: 2DEC - Zarządzanie zasilaniem, akumulator 2DEB - Zarządzanie zasilaniem, układ elektryczny pojazdu Każdy nowy akumulator wytrzymuje pół roku bo samochód po prostu bierze gdzieś prąd a nie mam pomysłu co to może być. Próbowałem sprawdzać co może brać prąd wyciągając bezpieczniki sprawdzając przy tym parametry miernika lecz bez skutku. Czy może ktoś z was miał podobny problem i mógłby pomóc. Z góry dzięki.
  5. Panowie u mnie wtedy okazało się że przetarł się kabel od pompy wody i odcinało iskre. Ale widzę że u kolegi całkiem inna sytuacja.
  6. Problem rozwiązany. Po wymianie zaworu ECO błąd zniknął.
  7. Błędów wczsniej nie było żadnych. 1 raz jak zapaliła się kontrolka kierownicy kierownica chodziła strasznie leciutko jak nigdy lecz zgasła po zgaszeniu I odpaleniu samochodu. Przez jakies 2 dni był spokój i znów zapaliła się ta kontrolka lecz teraz na stałe I kierownica chodzi tak jakby nie było wspomagania.
  8. Witam. Mam problem z aktywnym układem kierowniczym. Silnik n52b30 Wywala mi ikonę kierownicy na desce I bardzo ciężko chodzi kierownica. Blad jaki nie daje się skasować to "Zawór ECO: usterka nieciągły". Na forach czytałem o jakiejś wiązce w nadkolu ale rozebrałem nadkole i nie widzę tam jakiejs wiązki od tego aktywnego układu. Pytanie czy ktoś z was mógłby mi rozjaśnić jak ta wiązka wygląda albo ktoś miał podobny problem I mógłby się podzielić jak go rozwiązać. Z góry dzięki.
  9. Wszystkie bezpieczniki ok. A może immo odcina prąd ?
  10. A czy ktoś wie może które konkretnie bezpieczniki patrzec ? Przejrzałem te największe i kilka mniejszych i wszystkie byly w porządku. Jest ich dosyć sporo i kiepski dostęp :-/
  11. Wszystkie połączenia są ok. Okazało się że nie ma w ogóle iskry. Jakieś pomysły czego to wina ?
  12. Witam. Mam pewien problem z moim bmw. Otóż jestem posiadaczem E90 330i(N52) 2005 którą nabyłem 4 miesiące temu i do wczoraj jeździła bezproblemowo. Samochód z rana ładnie zapalił, przejechałem 5km po czym zgasiłem i po 20 minutach postoju nie chciał już zapalić. Kręci ale nie odpala. Błedy jakie komputer pokazuje to: 2A80 - Vanos, aktywacja strony wlotowej, nieciągły 2A85 - Vanos, aktywacja strony wylotowej, nieciągły Nie da się ich skasować. Proszę o pomoc, pozdrawiam.
  13. Mógłby ktoś wstawić filmik jak chodzi bez katalizatorów ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.