Skocz do zawartości

Tomaszmc

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 130i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomaszmc

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Chodzi mi tylko o to, że na silniku wydatki się nie kończą. Oprócz bolączek jest masa rzeczy eksploatacyjnych które wynikają z wieku tych aut, a każda z tych rzeczy jest droższa niż w VW. Jeżeli kolegę zaskoczyły koszty w zadbanym volkswagenie to w zadbanym bmw będzie tylko gorzej. Wierzę, że masz dużo większą wiedzę jako mechanik więc to są tylko moje spostrzeżenia jako użytkownika. Mam raptem 3cie bmw i każde z nich zjadło ok 1/4 ceny zakupu w pierwszych dwóch latach użytkowania, a też każde z nich uważam za dobrze kupione wyjściowo - nie trafiła mi się mina. Z kosztami w tej marce trzeba się po prostu liczyć.
  2. Obawiam się, że w BMW koszty zaskoczą Cię zdecydowanie bardziej niż w passacie :) poczytaj, policz i 2x się zastanów czy iść w tą markę, bo na 100% taniej niż w 1.9TDI nie będzie.
  3. Rozważam Michelin PS4S, Goodyear F1 Super Sport i Bridgestone Potenza Sport - żadna z tych opon nie występuje w rozmiarze 215/40/18 według stron producenta. Z ciekawości sprawdziłem 255/35/18 i tylko Goodyear ma taki rozmiar więc jak sam widzisz wybór jest ograniczony. Moim faworytem były Michelin dlatego zapytałem o taką konfigurację bo jako jedyna zgadza się mniej więcej obwodem (ok 1% różnicy) i pasuje na moje felgi. Na tor zamierzam jeździć częściej niż raz na rok ale też nie tak często, żeby kupować opony w 100% dedykowane do tej zabawy.
  4. Wiem jakie powinienem mieć jednak nie ma zbyt wielu opon UUHP w rozmiarze 215/40. 225/40 i 235/40 obwodem są bardzo zbliżone i teoretycznie mogą ze sobą współpracować a szersza na tył ze względu na szerszą felgę. Czytałem, że niektórzy tak jeżdżą jednak chciałem dopytać czy rzeczywiście ma to sens i ktoś to użytkuje na co dzień.
  5. Witam, Czy jeździ ktoś na 225/40/18 przód i 235/40/18 tył? Goodyear F1 Super Sport są jedynie w takim pasującym rozmiarze. Felgi styling 208: 7.5/18 i 8.5/18. Czy taka kombinacja podejdzie do E87?
  6. Korzystajac z okazji zapytam. Tam jest zainstalowany jakis dolot performance. Czy trzeba kupowac do niego specjalny filtr powietrza? Czy zwykly wystarczy? A moze trzeba go myc okresowo jak filtry kn?
  7. Pojechałem, obejrzałem, kupiłem :) Raport bimmer-check i moje amatorskie ogledziny nie znalazly nic powaznego. Oby tak pozostalo :) Dzieki za pomoc w podjeciu decyzji!
  8. Witam, Prosiłbym o Waszą opinię o tym aucie. Warto się wybrać czy coś odstrasza na pierwszy rzut oka? https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e87-130-dla-fanatyka-marki-przebieg-oryginalny-CID5-IDLnmz1.html?reason=observed_ad&isPreviewActive=0&sliderIndex=5 Znalazłem też ogłoszenie poprzedniego właściciela: https://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-130i-i8288813875.html Z góry dzięki za pomoc
  9. Witam, Czy można prosić o sprawdzenie WBAUC73588VF23886? Z góry dzięki!
  10. Prędzej czeka Cie wieloletnia batalia sądowa niż zwrot auta :) może jak coś się stanie to można się dogadać ale na fajerwerki gwarancyjne bym nie liczył. Udowodnienie wady ukrytej to droga przez mękę bo musiałbyś mieć jakaś dokumentacje albo rzeczoznawcę przy oględzinach bo jak inaczej udowodnisz, ze o tym nie wiedziałeś? Ot taki handlarzowy chwyt marketingowy, bo tez nikt normalny nie udzieli gwarancji na 13 letnie auto używane.
  11. Chyba nie do końca mnie zrozumiałeś. N47d20a i n47d20c to są silniki 2.0d z ta różnica, ze ten z oznaczeniem „c” jest po poprawkach. Te polifty co wstawiłeś maja właśnie n47d20c. Miałem 2 auta z tym silnikiem i poza rozrządem nie wygenerowały u mnie żadnych innych kosztów.
  12. Samochód wygląda schludnie ale moim zdaniem w tej cenie idzie znaleźć cos lepszego. N47 z początków produkcji (D20A) miał kilka wad. Z tego co pamiętam to zintegrowana zębatka rozrządu z wałem do wymiany (czy jakoś tak, w D20C już to poprawili) i przypadki pękających bloków. Nawet jeśli rozrząd jest po wymianie to tak czy inaczej kiedyś będzie trzeba go znowu wymienić bo jest to część eksploatacyjna. Wyposażenie też szału nie robi. Teraz jest przesyt E90 N47 więc przy odrobinie cierpliwości można znaleźć i polifta w tej cenie jak się szuka manuala bez skór i innych bajerów.
  13. Rok produkcji to 2007. Możliwe, że tłumacz zrobił błąd w dokumentach i poszło z 2008 do karty pojazdu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.