Skocz do zawartości

928alpi

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Australia

Osiągnięcia 928alpi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Rozpętałeś burzę uczuć, pragnień i innych zachcianek :norty: ...Hmm to źle wpływa na morale polskiego społeczeństwa :P . Ale powiedz jednak on naszych pragnieniach, jak możesz. Pozdrawiam Irek made in Kraków! mayzel-miasto Smoka > o rany, od razu burze :twisted: ...tez jestem za deska rozdzielcza zorientowana na kierowce. Ostatnie ...trendy roznych producentow aut od tego odchodza...ale gdybym mial wplyw na to co zrobia w BMW to taka deska by byla na pierwszym miejscu. Pamietam jak siadalem w BMW to bylo cos zupelnie innego niz w innych autach. Kierowca byl najwazniejszy. I zazwyczaj wlasciciel kierowal swoim autem. Chris jest, z tego co sie zorientowalem, zawalony krytyka i pochwalami i zyczeniami od milosnikow BMW. Krakow :cool2:
  2. Troche nie na temat, ale zwiazane ze Szczecinem. W przyszlym roku ma byc zjazd Stoewer'ow. Tak sie sklada ze znam paru gosci w Australii ktorzy maja te wynalazki i ciagna mnie ze soba do Szczecina. Czy ktos cos wie na ten temat ?
  3. Tak jak juz pisalem... zero znajomosci angielskiego... i po karierze. :mrgreen: A moglo byc tak pieknie :cry2: :cry2: :cry2: No to poszukaj niemieckie stronki. Na pewno sa a skoro nadajesz z Wiesbaden to pewnie z tym nie masz klopotu. Kariera na pewno tez by wymagala ciaglego douczania... Powodzenia :-)
  4. A ja :?: :cry2: :cry2: :cry2: siwy myslalem ze juz szalejesz na stronce (car design news) ktora Ci podalem i na tamtym forum zbierasz info jak sie dostac do dzialu projektowego BMW :) Pisales, ze nie masz jeszcze zadnego doswiadczenia z projektowaniem na PC > zerknij na Digital Modeling. Polecam na poczatek ten Rhino tutorial > http://lmd.ifrance.com/html/audittus.html Trzymaj sie i szerokiej drogi :-)
  5. sweet > masz racje, mam wielki sentyment do modelu 928 firmy Porsche. Przez kilka lat mialem takie auto, uczestniczylem w zjazdach, rajdach orientacyjnych itp :-) Czasem pisze na Forum Porsche Club Poland jako 928alpi :D
  6. Nastepny odcinek wrazen, ze spotkania z Chrisem Bangle > Przepraszam za opoznienie ale bylem troche zajety. Chris mowil np. o idrive> ktore bylo, i ciagle jest bardzo krytykowane. Chris i jego zona uzywaja idrivea i nie widza problemu. Chris argumentuje, ze inne firmy samochodowe tez maja podobne rozwiazania, czyli ze jest to dobry system. (pamietam jak rozmawialem kiedys ze sprzedawca BMW ktory wlasnie sprzedal 7 i mowil ze to tragedia… uczyli z tydzien jednego kierowce jak to obslugiwac ;-) Chris nawiazywal do Ipoda. Do prostoty obslugi. Nie wiem, jak sie obsluguje idrive takze nie wiem jak to sie ma do ipoda. Zostajac przy ipodzie, dzwonilem do organizatorow pytajac gdzie mozna znalezc podcast wystapienia Chrisa. Odpowiedziano mi ze “rozmowy trwaja” pomiedzy BMW i National design Centre. Jak bedzie udostepnione to obiecali dac znac. Chris nie koncentrowal sie na zadnym konkretnym modelu BMW. Mowil o strategii i rozwoju. Panowie i Panie styl “Flame” jest i bedzie kontynuowany, czy to sie komus podoba czy nie… BMW beda uciekaly ze stylem, wygladem nie beda przypominac innych aut. Inne firmy beda ich kopiowac. I tak w kolo Macieju. Chris wspomnial o waznosci sekcji narzedziowej w BMW ktora jest zlokalizowana gdzies na miejscu starej fabryki w dawnym DDR. Mowil ze tradycja jest bardzo wazna. Technologia, mozliwosci produkcji plus ekonomia. Gdy tylko mur berlinski upadl przedstawiciele firmy przeniesli sekcje narzedziowa dokladnie w to samo miejsce gdzie byla na poczatku dzialalnosci. Nawiazal do powiedzenia Forda o wyborze kazdego koloru auta jezeli to bedzie czarny. A dlaczego czarny ? Bo w tamtych czasach najszybciej czarna farba schla wchlaniana przez drewniane czesci Forda T. Na marginesie, przypomnialo mi to wywiad z Ferrym Porsche ktory omawial Volkswagena Garbusa. Okazuje sie ze Porsche (jego ojciec) pojechal tez do Forda i byl zafascynowany metoda malowania przez zanurzanie karoserii. Dlatego ksztalt Garbusa byl tak opracowany by farba lepiej splywala po zanurzeniu. A nie dlatego, zeby aerodynamicznie lepiej sobie radzil na drodze. Chris wspominal ze BMW ma technologie ktorej nie maja inni w formowaniu poszczegolnych paneli. I zeby bylo ciekawiej, nie jest to technologia tloczenia prasami. Mysle, ze BMW szykuje jakas niespodzianke w stylu wskrzeszenia jakiegos starego modelu. Chris nic konkretnego nie powiedzial ale …. ;-) czas pokaze. (w koncu wskrzesili Mini) Mnie osobiscie byloby bardzo przyjemnie zobaczyc takiego odnowionego np 2002. Chris doskonale zdaje sobie sprawe ze wyglad BMW polaryzuje opinie. Chodzi o to zeby ludzie nie przechodzili obojetnie. Sweet > Chris nic nie mowil o powrocie do starego stylu…juz raczej o wyrwaniu do przodu… Mowil o nowych projektantach ze zalezy im na takich ktorzy na prawde zaprezentuja cos nowego a nei takich ktorzy potrafia “rysowac” BMW. Bastek & Marcin 978> argument o sprzedazy BMW jest bardzo mocnym argumentem w dyskusji. Mozna nim zakonczyc praktycznie kazda wieksza krytyke stylu.  Non_plus_ultra > Nie mysle zeby awans Chrisa przystopowal jego ideologie i podejscie do projektowania przyszlych wyrobow BMW. Bedzie mial wiecej czasu na argumenty. Po bezposrednim kontakcie z nim widac golym okiem, ze facet jest na fali i nie zawroci z obranej drogi… a bezposrednio Adrian van Hooydonk Marcin P. > Ja tez sie nawrocilem na Bangle’a. Ma facet nie malo wiedzy i uzywa ja. CDN mam nadzieje  Szerokiej drogi
  7. http://www.album2.com/events.php?action=slideshow&ident=3365&identhash=d8fad3da98de553794ca1826aa4af45a&jumpto=43991 Spotkanie z Chrisem Bangle odbylo sie w centralnym miejscu Melbourne > Federation Square w BMW Edge. Organizowane bylo przez National Design Centre. (ktorego jestem czlonkiem). Publika dopisala, sala byla szczelnie wypelniona. Wydaje mi sie ze bylo okolo 500 osob. Chris wszedl i usiadl dokladnie przed nami (siedzielismy w drugim rzedzie). Po chwili wstal, obrocil i mialem go na wyciagniecie reki. Tak sie dziwnie zlozylo ze przedstawil sie tylko mnie i mojemu synowi poczym usiadl. Nastepnie odbyla sie prezentacja na scenie i Chris zaczal przemowienie. Powiedzial ze ma okolo 150 slajdow i krotkich filmikow. Glownie chodzilo o przedstawienie ideologii BMW w projektowaniu i dlaczego robia to co robia. Byl doskonale przygotowany i potrafi przemawiac. Co chwile rzucal jakis zart. Facet robil wrazenie spelnionego zrelaksowanego i wiedzacego o czym mowi. Wcale sie nie dziwie ze dyrekcja BMW bedzie realizowac jego wizje. Bo ma wizje i potrafi jej bronic. Bez problemu skakal z tematu na temat. Miedzy innymi mowil o historii architektury i jej wplywie na projektowanie aut. O waznosci poszczegolnych wydzialow fabryki BMW, o tradycjach, o mozliowsciach produkcyjnych. O jego fascynacji origami. W sumie przemawial przez poltorejgodziny w szybkim tempie. Jego sila i kompetencja w przekonywaniu jest niesamowita. CDN.
  8. http://www.album2.com/events.php?action=slideshow&ident=3365&identhash=d8fad3da98de553794ca1826aa4af45a&jumpto=43991 Na razie pare fotek. Napisze wrazenia jak troche odsapne. Szerokiej drogi :D
  9. Cos ciekawego to potrafilem narysowac w podstawowce... :mrgreen: A teraz to juz lipa... z 30-tka "na karku" to moge se tylko pomarzyc. :| A z adresu skorzystam... chociaz nie znam angielskiego. :mrgreen: :wink: Siwy nie podcinaj sobie skrzydel ta "30-tka". Od marzen sie zaczyna > jezeli cos na prawde chcesz zrobic to to ROB!!!.
  10. Na pewno bede pytal jak i kto wybiera projekty do prototypowni i dalej do produkcji. Ciekawi mnie najbardziej jego sila persfazji. Jak jest w stanie bronic swej wizji rozwoju BMW. :jawdrop:
  11. Hmm do BMW to nie wiem czy sie dostaniesz. Ale jak masz talent do projektowania i potrafisz cos ciekawego narysowac i to obronic to moze warto probowac. Jak w kazdej dziedzinie talent plus praca da w koncu wyniki. Zawsze mozna postudiowac part-time i troche sie podszkolic w technice prezentacji swoich pomyslow. Czy to markerami czy tez przy pomocy grafiki PC. Na necie jest pare miejsc gdzie mozna umieszczac swoje portfolia. I sa tez ogloszenia o prace projektantow itp. Zerknij na te stronke np. http://www.cardesignnews.com/site/home/
  12. Czolem forumowicze BMW, Zyje sobie w Australii, mam na imie Piotr, nie mam BMW. (mialem kilka innych fajnych autek). Do rzeczy > Za tydzien jade na wyklad i spotkanie z Chris Bangle > szefem odpowiedzialnym za obecna stylistyke BMW. Jezeli ktos z forumowiczow ma jakies ciekawe pytanie do Chris'a > moglbym je zadac. Pozdrawiam i szerokiej drogi :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.