Skocz do zawartości

KonradBorys

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KonradBorys

  • Urodziny 18.11.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is M42 1995 r.
  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Osiągnięcia KonradBorys

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Nie wiedziałem w którym dziale zamieścić taką ofertę, więc z góry przepraszam. Szukam osoby, która podejmie się podłączenia w moim BMW e39, podgrzewania foteli i pamięci foteli. Fabrycznie niestety nie było ani tego ani tamtego. Kontakt pod tel. 795440280 ;) Oby jak najbliżej Zielonej Góry
  2. Dzięki za szybką odpowiedź :) i tak chyba zrobię, kupię CD polift do tej mojej kostki po lewej.
  3. Witam. Temat myślę dla wielu z was banalny, a dla mnie jako świeżego posiadacza e39 nie do końca. Otóż kupiłem e39 2.2 170 (lift). Radio od początku nie działało, po jego wyjęciu okazało się, że jest niepodłączone. Dolne podłaczyłem bez problemu, ale górnego kaseciaka nie dało rady ponieważ ma z tyłu kostkę o taką : http://img12.staticclassifieds.com/images_tablicapl/327989119_6_644x461_radio-cd-business-bmw-e39-lift-ladne-zobacz-.jpg a okablowanie do radia jego wychodzi z auta jest takie, jak ta po lewej: http://img05.allegroimg.pl/photos/400x300/60/26/97/53/6026975372 Wychodzi na to, że mam okablowanie polift a ktoś wcisnął mi stare radio do środka i nie podłączył bo sie poprsotu nie dało?
  4. Dla potomnych. Pomimo, że pompka paliwa przelewała niby odpowiednią ilośc i generowała na oko odpowiednie ciśnienie okazało się, że to ona była przyczyną. Po wymianie przelewa się ogromna ilość z dużym ciśnieniem.
  5. Sitko nr. 5 wyczyściłem dokładnie. Z filtrem paliwa to trzeba by podmienić właściwie, żeby się dowiedzieć, ale zmieniałem go 8 miesięcy temu, gdzie zalecenie to co 40 000 tys (zrobilem z 15 tys). Jednak kiedy myśle nad tym, to dochodze do wniosku ze pompa paliwa (najprostsza przyczyna) podaje po prostu za mała ilość paliwa i prawie całe paliwo zostaje spalone, więc nie ma co wracac a tym samym nadać cisnienia pompce ssącej. Kiedy auto pracowało i stało w miejscu na biegu jałowym to mało co wracało z silnika.
  6. No nie wierze, że żaden posiadacz e36 na forum nie miał tego problemu w benzyniaku :p
  7. Sprawdzona i jest na 100% sprawna, zresztą tam nie co się popsuć
  8. Nr 3 u mnie działa troszkę na innej zasadzie (jest to zwykły kawałek plastikiu) bo nie mam przewoadów w zbioniku ktory by szły od niego, a jego zasada działania polega na tym żę paliwo do niego wpada i z tym samym ciśnieniem jak by sie "odbija" od dna oraz paliwa w komrze, żeby wrócić góra, drugim wezykiem i wpasc do prawej komory. Nie wiem czemu realoem tak pokazał, ale tam nie ma "Pompa ssąca strumieniowa z el. poł. "tylko jest http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/44/83/92/04/4483920437 Ale dzięki za odpowiedź :)
  9. Według tego schematu wychodziło by na to, że to wina "regulatora ciśnienia paliwa-fuel pressure regulator" http://img.photobucket.com/albums/v283/Wiesmin/BMW/e20fc723.png Edit; Dobra to nie to, regulator odpiwada za co innego :P
  10. Witam. Mam problem, często spotykany w tds'ach, a rzadziej w silnikach benzynowych. Polega on na tym, że auto przy około 15 litrach (obc pokazuje z tego co pamiętam 16,5) gaśnie i już nie odpali. Na początku myślałem, ze to przekłamanie pływaków i poprostu benzyna się skończyła, ale po szybkich oględzinach okazało się, że w lewej komorze, tej z samym pływakiem jest zagubione 15 litrów, a prawej gdzie pompka, susza. Niewiadomo czemu paliwo nie przelewa się z lewej komory do prawej. Sprawdziłem wszystkie wężyki, są drożne, sitka czyste. Wykonałem test i paliwo z silnika wraca jak powinno, a nawet trochę leci wężykiem przelewowym z lewej do prawej. Pytanie nasuwa się takie, czy ciśnienie nadane przez pompkę jest zbyt małe, żeby wygenerować siłę która pozwoli przelecieć cały obieg i wrócić spowrotem niespalonemu paliwie do prawej komory czy może listwa wtryskowa czy coś innego pod maska nadaje za mały impet? Dodam, ze wykonałem test pompki i przelała mniej więcej litr w 30 sekund, ale nie mam urządzenia które pozwoliło by mi sprawdzić bary. Tak wiem, nowa pompka by wyeliminowała niewiadomą, ale narazie nie mam dostępu ani możliwości zalatwić. Całość mogłem dość nieklarownie przedstawić za co przepraszam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.