Skocz do zawartości

mgra1989

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330xi 2002r

Osiągnięcia mgra1989

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mgra1989

    328 - wymiana odmy

    Chyba czegos kolego nie zrozumiales. Zabralem sie do wymiany odmy (kupilem tylko odme) czytajac rozne posty stwierdzilem ze moze uda sie odzyskac stare weze. Szanse sa ale znikome. Wiec szczerze radze kupic komplet nowych wezy i miec problem z glowy!!
  2. mgra1989

    opony 245/40/17 ?

    Ja mam u siebie 225/45/17 przod i tyl 245/40/17 jest idealnie. Jak mialem wszystkie 4 opony takie same mialem problemy z utrzymaniem auta na drodze. Teraz jest miodzio!! dodam ze mam x`a ale to chyba mala roznica...
  3. mgra1989

    328 - wymiana odmy

    Ja tam bym jednak zaplacil ile trzeba za weze i odme. I robil wszystko na gotowo. I swiety spokoj na sto lat!! Tak robilem u siebie. Chcialem oszczedzic na wezach ale wszystkie sie porozpadaly wiec tylko czekalem na nie dwa dni...
  4. U mnie w m54b30 (touring) elektrozawor jest pod lewa klapka tam gdzie trojkat itd. w bagazniku.
  5. Najlepszy sposob na sprawdzenie szczelnosci dolotu i jego okolic jest zwykly dezodorant. Odpalasz i psikasz w najbardziej newralgicznych punktach. Jesli obroty zaczna sie podwyzszac masz to czego szukasz:) POZDRAWIAM
  6. Aha jestem zainteresowany czarnymi ramkami do szyb od touringa. Chetnie oddam swoje chromy !!
  7. Z samochodem doszedlem tolku. Po zmianie swiec i odmy silnik zaczal pracowa bardziej kulturalnie i bledy przestaly wyskakiwac. Wszystko smiga jak nalezy. Olej jaki zalalem to Valvoline VR1 5w50.
  8. To moze zeby nie zakladac kolejnych postow to pare pytan. Jaki olej polecacie do silnika?? Zalany prawdopodobnie jest repsol 5w/50 pozostac przy nim czy moze szukac czegos innego. Chcialbym tez zmienic plyn hamulcowy jaki zalac??
  9. Jest dokladnie jak mowi byq !! Moze moglby ktos mi pomoc z ta INPA?? niby wgrany angielski ale tylko jest na pierwszej stronie reszta po niemiecku. Jak to pokonac????
  10. Tak jak napisalem przez DISA szlo lewe powietrze do kolektora przez wlasnie dziurke od urwanej klapki. Wywalilem cale to ustrojstwo i zamowilem nowe. Wstawie we wtorek i mysle ze powinno byc ok.
  11. Narazie mam problem z ta INPA bo wszystko po niemiecku... Ale do rzeczy. Wykrylem nieszczelnosc w zaworze DISA tam gdzie jest drazek od mieszka do klapki i oczywiscie klapka urwana i ledwo wisiala. Slyszalem jakies szmery w kolektorze ale dopiero jak wykrecilem to zobaczylem o co chodzi. Tak wiec narazie DISA do wymiany.
  12. Jutro podepne tego interfejsa. Zrobie screeny z zimnego motoru i z rozgrzanego. Ale zdaje sie ze sondy dzialaja dobrze bo parametry trzymaja takie same obie pary za i przed katem.
  13. wyczytalem cos takiego "Wyczytałem,że (opiszę w skrócie telegraficznym) zastosowanie w/w termostatu ma za zadanie utrzymanie na niskich i średnich obciążeniach silnika wyższej temperatury (niż tradycyjne 90*C) co ma za zadanie obniżyć zużycie paliwa oraz ekologię czyli zmniejszenie emisji szkodliwych związków. Tak więc praca silnika jest w temp. ok 110*C ale dla wysokich obciążeń jest to złe dlatego że wzrost temperatury zmniejsza masę powietrza zasysanego do komór spalania co za tym idzie obniża moc i moment obrotowy. Jak opisał Pan Stefan Myszkowski cyt." ... Ponadto wzrost temperatury powietrza zassanego do komór spalania powoduje wzrost skłonności do spalania stukowego, co wymusza zmniejszenie wartości kąta wyprzedzenia zapłonu ...." zaobserwowałem że przy 3000obr/min wyrzucało mi na 4 cylindrach stukanie silnika. Stąd też zastosowanie grzałki w termostacie jest po to aby przy maksymalnych obciążeniach ECU podała na nią prąd i dogrzania elementu który pomoże więcej rozszczelnić się termostatowi (oraz załączyć dodatkowo wentylator) i schłodzić silnik . Polecam lekturę http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/DT38www.pdf " kupilem interfejs jutro podepne i zobacze. Na co zwrocic uwage??
  14. Witam. Kupilem kilka dni temu e46 330xi m54b30. Palil sie check engine i silnik delikatnie faluje i prycha na wolnych obrotach. Po odlaczeniu przeplywomierza silnik zaczyna pracowac tak jak powinien. Bledy po podlaczeniu KTS(bosch) wyskoczyly od sond lambda ale to raczej blad spowodowany przez cos innego co wplywa na te obroty. Po odlaczeniu przeplywomierza wrzuca blad przerwa/zwarcie wiec jako tako przeplywka dziala. No i wyskoczyl blad 7B oznaczony jako przerwa/zwarcie do plusa grzalki termostatu. Czy ta grzalka moze miec wplyw na spalanie stukowe i wypadanie zaplonow?? poza tym silnik odpala bez problemu zimny czy cieply. Reakcja na gaz jest raczej w normie. Kreci sie do odcinki. Co myslicie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.