to sterownik pneumatycznego zawieszenia z tyłu. miałem identyczną sytuację opisaną w tym wątku: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=190495#p1846679 edit: przeklejam. Jakby w przyszłości ktoś zaglądał do tego wątku i miał podobny problem to poniżej moja historia w E61 LCI 525d. W moim przypadku przecieki wody z okolic lewego schowka w bagazniku (prawdopodobnie przytkany odpływ) spowodowaly przelewanie sie wody do wneki kola zapasowego. W moim kole z kolei znajduje sie kilka sterownikow: EHC (zawieszenia pneumatycznego), PDC, CAN i 3 przekazniki. (2x rozowy + zielony) Woda zalała EHC, PDC i przekazniki, czego skutkiem byla awaria PDC oraz w ponizjeszym czasie LEVEL CONTROL SYSTEM FAILURE. Auto siadlo i wlasciwie nie dalo sie jezdzic. Osuszyłem wszystko, a sterowniki wyciagnalem z plastikow i dokladnie wyczyscilem alkoholem izopropylowym (IPA), tak aby nie postępowała korozja na sciezkach plytek. Wymieniłem zielony przekaznik, ktory caly byl zalany (koszt uzywanego na allegro 5-10zl, pasuje od wielu modeli BMW). Po ponownym podlaczeniu i sprawdzeniu INPA wszystko zaczelo dzialac i auto sie podnioslo do gory! :-)