Skocz do zawartości

dissastah

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525D LCI
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia dissastah

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. odgrzewam temat, wymieniam amortyzatory przednie w swojej E61 LCI, w katalogu SACHS dla standardowego zawieszenia amortyzatory mają inne numery E60: 310273 i 310274 E61: 310480 i 310481 co dziwne, te dla E61 są droższe niż dla E60 sprzedawca zapewnia, że to są te same amortyzatory, co może mieć potwierdzenie z numeracją OEM - amortyzatory są zgodne dla E60 oraz E61 zgadza się?
  2. podbijam temat. mam identyczny problem, co prawda jeszcze nie dobierałem się do kabli (ale były już wcześniej w pewnym zakresie naprawiane u mechanika - brak wycieraczki + ogrzewania tylnej szyby). kupiłem używany moduł wzmacniaczna antenowego (diversity), sądząc że to wina samego wzmacniacza (po wcześniejszym demontażu można było zauważyć kilka śladów korozji na płytce). Niestety po założeniu drugiego nic się nie zadziało - samochód dalej się nie odklucza z pilota. w jaki sposób można zdiagnozować to ustrojstwo? zaufani i sprawdzeni mechanicy mają termin na połowę maja :-( a nie chce oddawać do kogoś niesprawdzonego. może jest ktoś z E61 z Łodzi skłonny sprawdzić u siebie moje wzmacniacze? edit: w innym temacie znalazłem przydatny filmik: edit2: oba wzmacniacze sprawne - uszkodzona wiązka na zawiasie klapy.
  3. według mnie kolego regulacja nie będzie działać, o ile masz zainstalowaną fizycznie lub zaprogramowaną opcje samopoziomowania (nawet bez czujnikow) w lampach. z ciekawostek, w E61 LCI w z tyłu na prawym kole jest już zainstalowany czujnik poziomu, który jest podłączony do sterownika EHR (nivo), więc wystarczyło poprowadzić przewody do modułu świateł.
  4. dzieki, światła założone, póki co bez podłączenia czujników poziomowania, które już mam. Pozostaje tylko podłączyć wg schematów które podesłałeś. ps. kabel kupiony od viakena i nawet z sukcesem zaprogramowane i odpalone xenony. ps2. zrobiłem wszystko sam więc smak sukcesu jest genialny :), a to pierwsza taka robota. edit: pomoze ktos ze wskazowka gdzie moge znalezc info ktoredy ida oryginalne przewody od czujnikow poziomowania swiatel xenon? ze schematu wynika ze tylny czujnik oprocz doprowadzenia do modulu swiatel trzeba podlaczyc pod modul EHR w bagazniku (ten od pneumatycznego zawieszenia z tylu w E61).
  5. to sterownik pneumatycznego zawieszenia z tyłu. miałem identyczną sytuację opisaną w tym wątku: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=190495#p1846679 edit: przeklejam. Jakby w przyszłości ktoś zaglądał do tego wątku i miał podobny problem to poniżej moja historia w E61 LCI 525d. W moim przypadku przecieki wody z okolic lewego schowka w bagazniku (prawdopodobnie przytkany odpływ) spowodowaly przelewanie sie wody do wneki kola zapasowego. W moim kole z kolei znajduje sie kilka sterownikow: EHC (zawieszenia pneumatycznego), PDC, CAN i 3 przekazniki. (2x rozowy + zielony) Woda zalała EHC, PDC i przekazniki, czego skutkiem byla awaria PDC oraz w ponizjeszym czasie LEVEL CONTROL SYSTEM FAILURE. Auto siadlo i wlasciwie nie dalo sie jezdzic. Osuszyłem wszystko, a sterowniki wyciagnalem z plastikow i dokladnie wyczyscilem alkoholem izopropylowym (IPA), tak aby nie postępowała korozja na sciezkach plytek. Wymieniłem zielony przekaznik, ktory caly byl zalany (koszt uzywanego na allegro 5-10zl, pasuje od wielu modeli BMW). Po ponownym podlaczeniu i sprawdzeniu INPA wszystko zaczelo dzialac i auto sie podnioslo do gory! :-)
  6. Jakby w przyszłości ktoś zaglądał do tego wątku i miał podobny problem to poniżej moja historia w E61 LCI 525d. W moim przypadku przecieki wody z okolic lewego schowka w bagazniku (prawdopodobnie przytkany odpływ) spowodowaly przelewanie sie wody do wneki kola zapasowego. W moim kole z kolei znajduje sie kilka sterownikow: EHC (zawieszenia pneumatycznego), PDC, CAN i 3 przekazniki. (2x rozowy + zielony) Woda zalała EHC, PDC i przekazniki, czego skutkiem byla awaria PDC oraz w ponizjeszym czasie LEVEL CONTROL SYSTEM FAILURE. Auto siadlo i wlasciwie nie dalo sie jezdzic. Osuszyłem wszystko, a sterowniki wyciagnalem z plastikow i dokladnie wyczyscilem alkoholem izopropylowym (IPA), tak aby nie postępowała korozja na sciezkach plytek. Wymieniłem zielony przekaznik, ktory caly byl zalany (koszt uzywanego na allegro 5-10zl, pasuje od wielu modeli BMW). Po ponownym podlaczeniu i sprawdzeniu INPA wszystko zaczelo dzialac i auto sie podnioslo do gory! :-)
  7. Chociaż to mój drugi post, to jeszcze się nie witałem, więc... SIEMA! :) Jestem w trakcie zamiany moich seryjnych halogenów w E61 LCI na xenony bazując na instrukcji z innego forum http://forums.5series.net/diy-do-yourself-14/diy-lci-halogen-lci-xenon-non-ahl-euro-spec-123236/ Mam już części w postaci: - reflektorów kompletnych - dwóch czujników poziomowania - przełącznika świateł O ile powyższa instrukcja wydaje się całkiem jasna, o tyle nie wiem gdzie podłączyć czujniki? Umie ktoś mi pomóc w tym temacie i wskazać jakiś kierunek? PS. Jaki kabel powinienem kupić na allegro, żeby zaprogramować te światła (oraz lusterka składane w przyszłości)?
  8. odświeżam temat, udało ci się coś ustalić? bardzo wstepnie przymierzam sie do zakupu e60 i ucze sie na co zwracac uwage :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.