Skocz do zawartości

ecikpecik

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34

Osiągnięcia ecikpecik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. włożyłem kolegi cewki do mnie i silnik pracuje ładnie, równo wszystko ok, włożyłem też moje cewki do kolegi bmki i co jest śmieszne u niego moje cewki pracują prawidłowo, po ponownym przełożeniu czyli moje cewki do mojej bmki nadal nie działa, któreś baniaki nie działają, o co może chodzić? rozwiązanie: powinienem odrazu to spr, na 4 cylindrach kompresja 7, 5 krzywych zaworów, lekko przestawiony rozrząd, 6 mikropęknięć na głowicy, jednakowy luz na każdym tłoku
  2. dzięki za rozjaśnienie, ale nie wydaje mi się by to było przez to bo dzisiaj odpaliła na strzała i z dwie minuty świetnie chodziła nie przebierała cylindrami nic.. obroty delikatnie falowały, ale to bez przepływki i filtra
  3. b25, niby tak tylko że dałem za ten silnik cenę złomu z racji tej uszczelki tylko czy przez padniętą uszczelkę może aż nie odpalać?.. wydaje mi się że raczej tylko by się grzał silnik raczej nie katowany bo to z automata, pozatym że jest uszczelka do wymiany nie znaczy że silnik był katowany, mógł się sam termostat zepsuć, który akurat jest uszkodzony, tylko nie wiem dokładnie czy sprzedawca stwierdził że jest uszczelka do wymiany bo się grzał czy jak uszczelka padła to uszkodził się od temperatury termostat Pozdrawiam
  4. mam dokładnie ten komputer: http://tnij.org/komputer12121 czyli taki jest dobry? a istnieje jakiś sposób na sprawdzenie go czy jest sprawny?
  5. Witam, okazało się że mam zły komputer, proszę o pomoc w doborze, gubię się w tych komputerach, a na forach nie mogę się połapać. Silnik mam M50b25 na silniku rok pisał 90 albo 91 Aktualny komputer mam: bosch DME MOTRONIC 0 261 200 402 (biała naklejka) 1 740 354 003 nie wiem z jaką naklejką szukać.. z brązową?czerwoną? i jak poznać czy sterownik to 3.1 czy 3.3.1 i gdzie to jest napisane bo na zdjęciach i moim komputerze nie widzę tego... i jaką wersje potrzebuje? Komputer który dostałem przy kupnie silnika to MOTRONIC z zieloną naklejką 0 261 200 172 ale to złącze do żadnej wiązki nie pasuje i z tego co ustaliłem jest to komputer od skrzyni biegów automatycznej. Pozdrawiam
  6. wszystko poskładane, udało się wszystkie świece pozmieniać, wtryski i regulator ciśnienia zmienione, masy sprawdzałem (przyłączyłem miernik do minusa i silnika, alternatora,wtrysków,cewek), pod kompem zero błędów i nadal jak odpali kopci strasznie na czarno, a w większości przypadków nawet już nie odpala... Jak czasami odpali to przebiera jakby cylindrami, ale jak się wkręca na obroty to pracuje na wszystkie Może to być wina uszczelki pod głowicą? bo kupiłem silnik z uszkodzoną, ale sprzedawca zapewniał że silnik ma równiutko pracować, tylko się będzie grzał Druga kwestia to przepustnica, mam trochę inną jak kolega w tym samym silniku, ślimaczek z linką jest u góry, a u kolegi obok. Chociaż nie wiem bo tą przepustnice wyciągałem z silnika m50 2.5 na złomie właśnie zauważyłem że mój komputer ma biała naklejkę, a z tego co się orientuje to powinien mieć czerwoną, tak?
  7. Właśnie wczoraj to zaślepiłem, auto nie chciało odpalić, kręciło kręciło i nic. Dopiero zdemontowałem zaślepkę i zapaliło. Ale zaślepiłem na nowo i też pali... ogólnie to auto raz pali i jako tako chodzi(faluje obrotami i jakby raz na wszystkie baniaki chodził, a raz jak by nie), a raz nie. Jutro sprawdzę kabel od czujnika położenia przepustnicy, bo jest jakiś lutowany... dzięki pozdrawiam
  8. Witam, po przekładce (M50), silnik mi odpala (raz długo kręci, czasami na strzała) ale trzęsie nim, nie pracuje tak jak powinien, jak by któryś cylinder nie pracował. Podczas jego pracy, odłączyliśmy jedną cewkę z pierwszej wiązki od strony maski i zero zmian, drugą również zero zmian, trzecią! również zero zmian... czyli silnik pracuje na trzech cylindrach.(?) Najciekawsze jest to że podpinając z powrotem te trzy cewki z jednej wiązki pracuje tak jak pracował(czyli ok, wracamy do punktu 0), ale odpinając trzy cewki z drugiej (od szyby) strony nadal pracuje tak samo! Więc niby wszystkie cewki są sprawne... co może być winne? Nieposiadam przepływomierza, ale nie wydaje mi się by to robiło by aż taki problem, podejrzewam że w przypadku przepływki auto delikatnie by falowało obrotami i było słabsze, ale dało by się jeździć.. Również auto lepiej pracuje jak odłączę wężyk od serwa do kolektora ssącego, mam jeszcze nie podłączone jakieś trzy wężyki co mają iść do przepustnicy, nie wiem jakie. Jeszcze u mnie od silnika krokowego wychodzi mała rurka, która jest zaślepiona. U kolegi w e30 m50 zauważyłem, że u niego ten wężyk idzie do króćca obok odpowietrzenia/odmy silnika, gdzie ja nie mam takiego. to by tłumaczyło dlaczego ten przewód z silnika krokowego jest zaślepiony, tylko czy to ma jakiś wpływ? Sprawdzałem świece, niestety jednej nie wykręcę, krzywo ktoś wkręcił...jest na nich czarny osad, możliwe że zła dawka, bo auto jak odpali to kopci na czarno. Nie wiem czy to ma jakiś związek ale przy świecach długo była woda, bo myłem silnik i za nim go włożyłem trochę mineło, wodę całą odpompowałem, wytarłem i suszyłem opalarką. Kapturki gumowe z cewek co nachodzą na świece są ok, nie popękane. Przy okazji, słyszałem że nie można mieszać cewek, że każda jest inna na każdy cylinder, prawda to? pozdrawiam
  9. Witam, borykam się z podłączeniem nowej instalacji (robiłem swapa z m20 na m50), nową wiązkę podłączyłem, gniazdo 25 pinowe przerobiłem by pasowało do 20, tak jak pisało na forum czyli przełączyłem 10 kabli (wszystkie pasowały kolorami poza dwoma) więc chyba dobrze to zrobiłem.(?) I co z pozostałymi 10 z jednej wiązki i 15 z drugiej? Narazie je zaizolowałem i zabezpieczyłem tylko czy na pewno nie muszą być podłączone? Wracając do problemu nie wiem jak podłączyć kilka pozostałości: http://fotoo.pl//out.php?t=769997_p1020046.jpghttp://fotoo.pl//out.php?t=769998_p1020048.jpg http://fotoo.pl//out.php?t=769999_p1020050.jpghttp://fotoo.pl//out.php?t=770000_p1020051.jpg http://fotoo.pl//out.php?t=770001_p1020052.jpghttp://fotoo.pl//out.php?t=770002_p1020053.jpg
  10. oba tematy dotyczyły czego innego, może tak nie zrozumiale napisałem już znalazłem właśnie że można przerobić, ale mimo to bardzo dziękuje pozdrawiam
  11. Witam, montuje nową instalacje elektryczną po swapie z m20b20 na m50b25 tylko napotkałem problem okrągła kostka która jest obok tej do diagnostyki, taka okrągła jest inna i nie pasuje, jedna ma na środku trójkąt, druga jakby słoneczko można to przerobić? pozdrawiam
  12. Witam, przełożyliśmy cały silnik, ale mamy problem z elektryką, można jakoś przerobić instalację z m20b20 do m50b25? Szukałem, ale nic nie mogłem znaleźć. Pozdrawiam ps gdzie mogę dorwać pewny schemat do m50? Mam jeszcze wiązke z m50 tylko ucięte są kable. Chciałem sztukować ale są trzy kable takiego samego koloru w których sa jeszcze po dwa kable i nie wiadomo jak podłączyć... a i czy wiązka kabli z komputerem podejdzie z m50b20 do m50b25?
  13. dziękuje za odpowiedzi! czyli rozrusznik z m50b25 wersji automat mogę wykręcić i odstawić na półkę, tak? muszę zakupić przepustnice i przepływke do m50b25 i dodatkowo koło zamachowe tak? dziękuje! przepraszam że męczę ale to dla mnie czarna magia!
  14. Witam, jestem w trakcie swapa i nie mogę doszukać się konkretnych odpowiedzi czy przepływomierz, sonda lambda,rozrusznik,przepustnica i całe sprzęgło(jednomas) podejdzie z m20b20 do m50b25 czy rozrusznik z m50b25 który jest ze skrzynią automatyczną będę mógł zostawić jeżeli założę jednomas z m20b20 czy instalacja lpg (zwykła z blosem) podejdzie z 2.0 do 2.5 pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.