Skocz do zawartości

vidalski

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x5 e53 benzyna :)

Osiągnięcia vidalski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, jestem posiadaczem e53 3.0 beznzyna 240 km benz. lpg ostatnio kupiłem ODB II i INPE. Zrobiłem wykaz błędów i je pousuwałem. Silnik zaczął ładnie chodzić- spadły obroty na jałowym i już nie trzęsie samochodem :) biegi zaczęły się ładniej zmieniać. Aczkolwiek np. błąd na ABS-ESP i hamulca został. Miałbym ogromną ale to ogromną prośbę! Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć na polski ten raport? Będę wdzięczny :) http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/674/TTNnDU.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/N3ASeE.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/mUH90L.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/0kUSwH.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/537/gwrrEx.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/nCQWN6.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/904/wnqPqQ.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/904/cJrF89.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/742/Y4n5VN.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/905/Dcbtfh.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/Aswxtt.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/1qFcKw.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/746/USz5ee.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/674/9TV2TS.jpg
  2. Witam serdecznie, mam taką sytuacje: Dostałem od znajomego zmieniarkę od e36 (PI M941) ze starą 13-14 pinową wtyczką. Mam BMW e53 w której do zmieniarki mam 6 pinową wtyczke. Podmieniłem kable zmieniając bezpośrednio przy samym radio (Radio mam bez nawigacji) Niestety radio jej nie widzi. Trochę czytałem/ pytałem i dowiedziałem się że nie będzie pasować ponieważ są inne systemy sterujące. Czy ktoś z was jakoś przerabiał takie zmieniarki i czy jest to możliwe? Ewentualnie czy ktoś chciałby się zamienić na taką z 6 pinami? Dzięki z góry za pomoc
  3. vidalski

    Problem z immo ?!

    Witam, mam malutki problem z samochodem. Jakiś czas temu padł mi regulator na alternatorze i w trakcie jazdy do mechanika, aku rozładował się do końca! Reszte drogi przebył na holu. U mechanika został wymieniony alternator na nowy. Jednak po wymianie samochód nie chce odpalić. Na komputerze występuje błąd jednostki EWS. Mechanik powiedział że jest immo do wymiany. Ale jak robił alternator to wymienił mi cały zamiast samego regulatora bo nie chciało mu się chyba sprawdzać i teraz nie mam do niego zaufania. Rozrusznik działa, słyszę przytknięcie po przejsciu na 2 poziom stacyjki i nie jestem pewien, ale słyszę dzwięk pompy ! słychać takie jak od pompy (bardzo krótko mam to bmw, ale tak brzmiała pompa w moim wczesniejszym Volvo). Czy rozładowany aku może coś zrobić z immo? Wcześniej miałem walnięty czujnik alarmu i mi czasami w nocy chodził alarm i 2-3 razy rozładował mi akumulator i nie było żadnych problemów wcześniej. Przeszukałem forum i z tego co się dowiedziałem, to rozładowany aku może roztroić kluczyk a nic ta temat EWS'u. Przedstawiłem sprawę innemu mechanikowi to powiedział mi że chyba wie co to jest ale nie chce mi mówić. Po prostu straciłem zaufanie do wszystkich mechaników i nie chce znów wydawać niepotrzebnie pieniędzy. Ktoś się z tym spotkał? ZNa jakieś rozwiązanie?
  4. Dzięki waszej pomocy na forum i w PW naprawiłem parę rzeczy sam: 1. Ciężko chodzące pasy to nie historia wypadkowa tylko nie wiem brud ? Pomógł smar silikonowy w sprayu. Parę razy psiuknąć wytrzeć czynność powtórzyć i pasy jak nowe! dzięki paul:) 2. tym samym smarem wysmarowałem prowadnice od szyberdachu i uszczelki i na dołkach przestało hałasować o co wcześniej podejrzewałem plastiki 3. Zablokowane drzwi, po otwarciu boczka trzeba było jakąś blaszke przesunąć- pomagał kolega i boom. Działa!
  5. tak, wszystko dziala bez problemu. Nawet centralny (w tych drzwiach) wygląda to tak jakby zamek się zaciął
  6. Witam, mam taki problem, otóż z tydzień temu gdy otwierałem samochód pewna osoba w tym samym czasie pociągnęła za klamkę i drzwi się zablokowały. Nie dało rady z żadnej strony ich otworzyć. Klamki reagowały na zaryglowanie, odblokowując drzwi ale wyglądało to tak jakby zablokował się zamek ?! Było tak przez 2 dni próbując na różne sposoby stukająć pukająć psiukając wd itp itd. Ani od środka ani od zewnątrz. Pojechałem do mechanika i mówie o problemie o w tym czasie on odruchowo złapał za klamkę i OTWORZYŁ! Szok! Taka szybka naprawa hehe, ale myślę może jechałem po dziurach i odblokowało się wszystko. Dla pewności zamek został sprawdzony i nasmarowany itp. Zamek działał bez problemu a nawet lepiej. W pt zdarzyła się ta sama sytuacja ktoś inny za wcześnie pociągnął. Przejechałem od tego czasu 1000 km i niestety nie odblokowały się same. Czy ktoś się z tym spotkał ? jak temu zaradzić
  7. Witam, czy ktoś kiedyś kombinował żeby włożyć tablet w miejsce radia? Szukam jakiś gotowych schematów żeby wszystko ładnie wszystko podłączyć bezpośrednio z system audio. Widziałem opcje że radio było przenoszone w miejsce zapalniczki. Ja chce w ogóle wyrzucić radio. Jeszcze gdzie można znaleźć gotowe ramki na tablet 7 albo 10 calowy. Jakieś fajne pomysły ?
  8. Czyli generalnie roboty na dobry cały dzień plus pewnie taka instalacja sporo będzie kosztować :D
  9. Mam jeszcze jedno pytanie: czy mogę wstawić radio z nawigacją mimo że oryginalnie mam zwykłe ze zmieniarką?
  10. Właśnie rozmawiałem z kolegą. Mówi że mogą być źle złożone. A widziałem że wcześniejszy właściciel (właściwie mąż właścicielki) lubił sobie pogrzebać przy nim. Po wyłączał parę rzeczy, dodał światła dzienne zrobione z długich itp. Dzięki za odpowiedź :)
  11. Ja też nie napisałem złośliwie. Po prostu jest zajebiście zrobiony. Nie jestem w stanie powiedzieć czy był czy nie. Ale prawie nic nie puka ani nie stuka. W środku jest zadbany, nie widać nigdzie miejsc po uderzeniach. I dodatkowo kolor jest taki sam.
  12. Jeżeli jest po dzwonie to jest naprawdędobrze zrobiony :D byłem na komputerze wyskoczyło paręnascie błędów ale były to stare zapisy.
  13. Witam serdecznie, zakupiłem BMW X5 i jest to moje pierwsze BMW. Mam parę niejasności i liczę na waszą pomoc. 1. Mam dziwny przycisk ( w sumie jest on zwyczajny) znajduje się pod kierownicą po lewej stronie zaraz przy pedałach, pod gniazdem do komputera. Do czego on służy ? 2. Ma ktoś z was rozmieszczenie oraz schematy przekaźników i bezpieczników. 3. Elektryka mi trochę wariuje i poczytałem że należało by przeczyścić parę styków, czy warto stosować kontakty w sprayu czy raczej zwyczajnie domowymi sposobami ? Opinie na temat takich sprayów są podzielone. Jak tak to jakie firmy warto kupić? 5. A propos pytania wyżej gdzie szukać miejść do czyszczenia już mówię co się dzieje - samoczynnie otwiera się bagażnik (np. jak włącze światła) - czasami szyberdach nie chce się automatycznie domknąć po prostu się zatrzymuje i muszę trzymać przycisk - lusterko prawe przy cofaniu obniża się ale raz na jakiś czas nie chce wrócić na swoje miejsce - gdy włącze radio i w tym samym czasie ogrzewanie szyby z radia leci biały szum - czasami fotele (elektryczne z pamięcią) wracają na swoje miejsce po jednorazowym kliknięciu w pamięć a raz trzeba trzymać dopóki się nie ustawiają. 6. Pasy chodzą bardzo ciężko i nie wracają na swoje miejsce z przodu, co z tym zrobić? Będe bardzo wdzięczny za odpowiedzi :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.