Witam, mam malutki problem z samochodem. Jakiś czas temu padł mi regulator na alternatorze i w trakcie jazdy do mechanika, aku rozładował się do końca! Reszte drogi przebył na holu. U mechanika został wymieniony alternator na nowy. Jednak po wymianie samochód nie chce odpalić. Na komputerze występuje błąd jednostki EWS. Mechanik powiedział że jest immo do wymiany. Ale jak robił alternator to wymienił mi cały zamiast samego regulatora bo nie chciało mu się chyba sprawdzać i teraz nie mam do niego zaufania. Rozrusznik działa, słyszę przytknięcie po przejsciu na 2 poziom stacyjki i nie jestem pewien, ale słyszę dzwięk pompy ! słychać takie jak od pompy (bardzo krótko mam to bmw, ale tak brzmiała pompa w moim wczesniejszym Volvo). Czy rozładowany aku może coś zrobić z immo? Wcześniej miałem walnięty czujnik alarmu i mi czasami w nocy chodził alarm i 2-3 razy rozładował mi akumulator i nie było żadnych problemów wcześniej. Przeszukałem forum i z tego co się dowiedziałem, to rozładowany aku może roztroić kluczyk a nic ta temat EWS'u. Przedstawiłem sprawę innemu mechanikowi to powiedział mi że chyba wie co to jest ale nie chce mi mówić. Po prostu straciłem zaufanie do wszystkich mechaników i nie chce znów wydawać niepotrzebnie pieniędzy. Ktoś się z tym spotkał? ZNa jakieś rozwiązanie?