Skocz do zawartości

krzysztofno

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysztofno

  • Urodziny 14.12.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i 2171cm3 2000r M54
  • Lokalizacja
    Zamość

Osiągnięcia krzysztofno

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Odnosnie czyjego problemu? I dlaczego myslisz ze to przeplywka? U mnie przeplywka wyglada ok.
  2. Moze to wtryski? A moze filtr paliwa bo on jest 2w1 z regulatorem cisnienia? Nie wiem czekamy na madre glowy ktore pomoga.
  3. Swiece sa zmienione w tamty roku, cewki sprawne mierzylem rezystancje takze to raczej nie to.
  4. Witam, znów problem - telepie budą na zimnym silniku, nie rowno pracuje , lecz trzyma obroty, przy temperaturze około 10*C jak tylko wskazowka temperatury wejdzie na niebieskie pole silnik pracuje równo ale muszę trochę pogazować, jak odpalelem przy temperaturze 20*C nie było najmniejszego problemu, sprwadzilem cisnienie na listwie wtryskowej , wynosi 3,2bara. Odma nowa , przewod wyrownujacy cinienie rowniez, disa sprawna dolot rowniez. Myslalem ze to moze filtr paliwa z regulatorem cinienia ale nie jestem pewien. W czym problem ?
  5. Ale wymieniales odme, zmieniales olej lub dolewales ze robiles ten myk z bagnetem?
  6. Jest sens po wymianie oleju lub po wymianie separatora oleju(odmy). Mysle ze tylko w tych przypadkach.
  7. Po tym ze silnik zaczyna rowno pracowac, z miejsca bagnetu slychac bulgotanie oleju.
  8. Po uruchomieniu silnika wyjmujesz na jakies 5 minut bagnet. Przez otwor od bagnetu sie odpowietrza.
  9. Obroty sie ustabilizowaly, przewod od odmy do bagnetu byl nieszczelny i olej spixxxxxal, wymienilem kompletna odme z przewodami. Zdemontowalem fltr powietrza przewody dolotowe silnik krokowy DISA i przepustnice i wszystko przeczyscilem. Przewod dolotowy byl przeciety i lewe powietrze - wymienilem na nowy. Wszystko zlozylem dolalem oleju ktorego ubylo i odpowietrzylem skrzynie korbowa. Wykasowalem bledy INPA zrobilem adaptacje. To wszystko. Silnik pracuje rowno i brak falowania obrotow . :D :8) Dodam tylko ze wszystko zrobilem sam na parkingu przed blokiem :mrgreen:
  10. MAM ROZWIĄZANIE. Widzę ze mam pisać sam ze sobą
  11. Wymieniona odma, wyczyszczony krokowiec, wyczyszczona przeputnica, dolot szcelny DISA działa. Obroty się ustabilizowały.Teraz w INPA pokazuje mi że jest za duże spalanie na cylindrze nr 6 . Dlaczego ?
  12. Kupiłem na allegrogo komplet odmy za 300zł(oryginał bmw), dziś zamontowałem( w H*J ciezko było bez zdejmowania kolektora, i wszystko było by oki gdyby nie to ze czesc od odmy do bagnetu jest za krutka o polowe (prawdopodobnie pasuje do e38 bo do niej sprzedajacy kupił ten komplet). Musze poszukac zastepczy waz zeby polaczczyc odme z bagnetem. Podczas demotazu zalowazylem ze stary waz od odmy do bagnetu był przerwany i olej nim spie******ł.
  13. Hej czekam na zqmowiona kompletna odme . macie moE jakas fotorelacje jak ja wymienic wraz z przeodami- rurkami? Wysłane z mojego Lenovo A820 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.