Skocz do zawartości

Krystian Kądziołka

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 FL 1.8 85kW

Osiągnięcia Krystian Kądziołka

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam pytanie czy w pompie na zdjęciu powinno być podłączone tylko wtyk elektryczny i przewód wyjściowy z pompy czy też drugi przewód np powrót też powinien być podłączony ? To jest pompa z E46 i tak mam to podłączone ale obawiam się że to tak nie powinno być tylko że nie widzę przewodu którego by brakowało...http://www.fotoszok.pl/show.php/2038400_pompa-paliwa.jpg.html
  2. Witam ponownie forumowiczów, Dziś piszę by podzielić się informacjami, udało się wyeliminować problem :D . EML świecił się ponieważ jeden z wałków rozrządu (wyrównawczy) nie był dobrze ustawiony. Okazało się że muszę jednak wymienić vanosy. Po wymianie tylko jednego vanosa (ssącego) problem dalej nie został rozwiązany chociaż poprawiła się praca autka. Następnie wymieniony został vanos wydechowy (ponoc w silnikach N42 to one się najczęściej zużywają) no i po dokładnym ustawieniu silnik pracuje jak nowy. Koszty jakie łącznie poniosłem to 900 zł przy wymianie kompletnego rozrządu (nie u każdego byłoby to koniecznie, ale u mnie był już poluzowany łańcuch) + 900 za 2 vanosy plus robocizna. Oczywiście cena za używane vanosy, koszt nowego to 900-1200 zł (nie ma zamienników) . Pozdrawiam wszystkich kierowców BMW :wink:
  3. Witam, wczoraj odebrałem auto od innego mechanika, polecanego zresztą na forum, zrobił korektę rozrządu ponoć małą, nie wiem jak to rozumieć bo nic zauważalnego się nie zmieniło w pracy silnika, powiedział że do wymiany vanos wałka ssącego, i skasował 150. Tylko że wracając od niego podczas jazdy kilka razy zaświeciła się i zgasła kontrolka EML... teraz kompletnie nie wiem co to może znaczyć nigdy wcześniej się nie świeciła
  4. Dziś zrobiłem nagranie (nie puszczajcie tego dzieciom by nie miały traumy), proszę odsłuchajcie i podzielcie się wiedzą http://www.youtube.com/watch?v=nksMgeakInU&feature=youtu.be Przed zmianą rozrządu (parę dni temu) było gorzej, a jakieś 2 miesiące temu przed zmianą oleju z syntetyka na półsyntetyk ciszej... może ponowna zmiana na syntetyk go jakoś uciszy? samochód prowadzi się równo, nie ma charakterystycznych przeskoków mocy...
  5. Witam wszystkich forumowiczów, na początku chciałem powiedzieć że jestem nowy na forum, znalazłem różne tematy ale nie było na tyle podobnego żeby się podpiąć. Mam problem z moim autkiem, tzn silnik po tym jak się rozgrzeje zaczyna dziwnie grzechotać, (postaram się nagrać i wrzucić filmik). Jeździłem do kilku mechaników "znawców" i innych uzdrawiaczy ale nikt nie powiedział na 100% jaka przyczyna. Najrozsądniejszą odpowiedź jaką otrzymałem to : " Najpierw trzeba wymienić rozrząd, a później to najprawdopodobniej vanosy do wymiany". Posłuchałem tego mechanika, u niego były kolejki więc skorzystałem z usługi innego zakładu gdzie za robocizne policzyli 300 zł i rozrząd wymienili na Febi (z blokadami ponoć wszystko tak jak należy). Jednak to nie rozwiązało problemu... tzn nie w pełni, auto jest jakieś mocniejsze chodzi ciszej, na wolnych obrotach w porządku ale jak dodam gazu to grzechocze i przy opadaniu obrotów też dziwnie jakoś rzęzi... Chciałem zapytać czy przez podpięcie komputera można poznać czy vanosy są do wymiany/regeneracji, lub czy rozrząd został dobrze zamontowany, czy podczas wymiany rozrządu nie mogli po prostu czegoś źle zrobić, mówili że widzieli że jeden vanos się kręcił równo a drugi jakoś stopniowo obracał (przeskakiwał). Interesuje mnie też czy jeśli wymienie jeden vanos to nie okaże się że mimo że drugi dobrze działa to i tak nie wyeliminuje to dziwnych dźwięków... W aucie te odgłosy nasiliły się przy wymianie oleju z 5w30 castrol na 10w40 castrol (za doradzeniem innego "czarodzieja" to powinno uciszyć silnik). Czy jeśli teraz zaleje znowu syntetyk to praca vanosa może ucichnąć czy już nie ma szans...? Powiem że diagnoz było już dużo: popychacze do wymiany, vanosy do wymiany inni mówili że do regeneracji, inni jeszcze że same ślizgi a inni że cały rozrząd wymienić... Dziś dowiedziałem się że nawet jak to wszystko wymienie to problem może nie zniknąć bo te silniki tak mają po prostu.... Proszę o pomoc, każda wiadomość którą sie podzielicie, jakieś doświadczenie może się przydać... Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei zasadą prób i błedów (bo to są setki złotych a nie dziesiątki). Narazie wydałem 900 zł na ten rozrząd i nie chciałbym żeby to był dopiero początek Pozdrawiam wszytkich kierowców BMW
  6. Witam wszystkich forumowiczów, na początku chciałem powiedzieć że jestem nowy na forum, znalazłem ten temat i postanowiłem się podpiąć. Mam problem z moim autkiem, tzn silnik po tym jak się rozgrzeje zaczyna dziwnie grzechotać, (postaram się nagrać i wrzucić filmik). Jeździłem do kilku mechaników "znawców" i innych uzdrawiaczy ale nikt nie powiedział na 100% jaka przyczyna. Najrozsądniejszą odpowiedź jaką otrzymałem to : " Najpierw trzeba wymienić rozrząd, a później to najprawdopodobniej vanosy do wymiany". Posłuchałem tego mechanika, u niego były kolejki więc skorzystałem z usługi innego zakładu gdzie za robocizne policzyli 300 zł i rozrząd wymienili na Febi (z blokadami ponoć wszystko tak jak należy). Jednak to nie rozwiązało problemu... tzn nie w pełni, auto jest jakieś mocniejsze chodzi ciszej, na wolnych obrotach w porządku ale jak dodam gazu to grzechocze i przy opadaniu obrotów też dziwnie jakoś rzęzi... Chciałem zapytać czy przez podpięcie komputera można poznać czy vanosy są do wymiany/regeneracji, lub czy rozrząd został dobrze zamontowany, czy podczas wymiany rozrządu nie mogli po prostu czegoś źle zrobić, mówili że widzieli że jeden vanos się kręcił równo a drugi jakoś stopniowo obracał (przeskakiwał). Interesuje mnie też czy jeśli wymienie jeden vanos to nie okaże się że mimo że drugi dobrze działa to i tak nie wyeliminuje to dziwnych dźwięków... W aucie te odgłosy nasiliły się przy wymianie oleju z 5w30 castrol na 10w40 castrol (za doradzeniem innego "czarodzieja" to powinno uciszyć silnik). Czy jeśli teraz zaleje znowu syntetyk to praca vanosa może ucichnąć czy już nie ma szans...? Powiem że diagnoz było już dużo: popychacze do wymiany, vanosy do wymiany inni mówili że do regeneracji, inni jeszcze że same ślizgi a inni że cały rozrząd wymienić... Dziś dowiedziałem się że nawet jak to wszystko wymienie to problem może nie zniknąć bo te silniki tak mają po prostu.... Proszę o pomoc, każda wiadomość którą sie podzielicie, jakieś doświadczenie może się przydać... Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei zasadą prób i błedów (bo to są setki złotych a nie dziesiątki). Narazie wydałem 900 zł na ten rozrząd i nie chciałbym żeby to był dopiero początek Pozdrawiam wszytkich kierowców BMW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.