Skocz do zawartości

Pakamen

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Pakamen

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tylko najdziwniejsze jest to ze na radiu orginalnym od bmw businnes graja glosniki normlanie sprawdze inne radio moze akurat :p
  2. Witam postanowiłem wymienić w swojej 5-ce radio z oryginału na Pioneera kupiłem złączę ISO do bmw zdemontowałem radio i kaseciaka podłączyłem jak trzeba to złącze do nowego radia. Prąd dochodzi do radia wrzucam płytę i cisza brak dzwięku z głośników ani radio ani CD ani aux nie działa. Czego to może być wina i czy ktoś miał podobny problem? Radio Pioneera raczej dobre bo jeszcze kilka dni temu sprawdzane u kolegi w aucie. Chce sprawdzić inne radio nieoryginalne może wina radia sam nie wiem. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedz :)
  3. Witam wszystkich zgłaszam się do forumowiczów z prośbą pomocy. A mianowicie w mojej bmw serii 5 coś się stało z klima i ogólnie z całym nawiewem auta. Szukałem podobnego przypadku lecz nie znalazłem więc opisuje swój. Jakiś czas temu odpaliłem samochód i lekko szyby były zaparowane włączam nawiew na szyby nic cisza klima cisza po chwili wszystko zaczęło hulać, pomyślałem sobie może coś tam się zamuliło zimny silnik no nie wiedziałem sam co było grane ale jak hulało to nie ma obaw do niepokoju. Wczoraj jak zwykle wsiadam do auta odpalam jadę, padało wiec szyby lekko zaparowane znów włączam nawiew na szyby nic cisza klima nic na nogi na twarz nic temperaturę od najmniejszej do największej nic na nogi na twarz do góry nic. Przedwczoraj tzn w poniedziałek jeszcze klimy używałem normalnie działała jak trzeba. Pomyślałem może jakiś bezpiecznik ale z tyłu jest tylko jakiś od nagrzewnicy i nic innego związanego z klimatronikiem nie znalazłem. Wspomnę jeszcze, że wiatraczek ten na panelu klimy często mi chodzi jak kluczyka nie ma w stacyjce i jak nawet jest zamknięty samochód pilotem on nadal chodzi kiedyś dłużej siedziałem w środku to ucichł. Poczytałem również o tym wiatraczku i nasmarowałem przeczyściłem oczywiście było lepiej cisza na jakiś czas i znowu się odzywa nawet teraz nic nie działa a wiatraczek nadal się kręci. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale wolałem o tym wspomnieć. Wczoraj wymontowałem cały klimatronic mam zamiar zaraz to przeczyścić wszystko może akurat coś pomoże. Pozdrawiam wszystkich i proszę o jakąś podpowiedz :)
  4. hummel wiadmo kat najlepsze rozwiązanie byłem u gościa u mnie w mieście to taką cenę zawołał za używkę, że na prawdę czy nie ma rozwiązania mniej bolesnego dla portfela? Pozdro! kubakca320 o jakich tłumikach mówisz? mozesz podesłać jak to wygląda czy gdzie to nabyć? masz to u siebie czy skąd ta diagnoza?
  5. Witam wszystkich zgłaszam się do forumowiczów z zapytaniem na temat zastąpienia katalizatora tłumikiem przelotowym. Może przejdę odrazu do sedna sprawy a więc mój katalizator oryginał od BMW został wycięty ponieważ dawał bardzo nie przyjemny dzwięk a mianowicie był strasznie metaliczny(po wycięciu kat był pusciutki). W jego miejsce został wstawiony katalizator uniwersalny jak to określił mechanik okazała się kicha, oczywiście mój błąd mogłem wcześniej zaczerpnąć porady na forum pewnie znalazłbym z waszą pomocą jakieś lepszy rozwiązanie. Kontynuując ten kat uniwersalny strasznie chromoli dodaje filmik jak to się teraz ma nie oszukuje nadal mnie to drażni i powyżej 3,3-5 tysiąca obrotów jest nie przyjemnie. Filmik - https://www.youtube.com/watch?v=vqeeHkCcJNc. Poczytałem trochę i myślę nad kupnem przelotowego tłumika i wstawić w miejsce tego kata myślicie, że to coś zniweluje czy nadal będzie coś takiego? Wiadomo, że katalizator byłby najlepszym rozwiązaniem ale pytając się o używkę w moim mieście u gościa co skupuje i sprzedaje zawołał ponad 1000zł i na prawdę srednio mi się to uśmiecha. Jeden kolega chyba z innego zaprzyjaznionego forum o BMW wstawił do swojej e34 2,5 benzynie ten tłumik http://allegro.pl/tlumik-rurowy-przelotowy-awg-dl-55cm-czestochowa-i4079697109.html po czym podesłał filmik i chodzi na pewno lepiej niż moja. Dodaje tutaj kilka przelotów które znalazłem proszę o pomoc w podjęciu jakiejś decyzji http://allegro.pl/tlumik-tlumiki-przelotowy-rurowy-fi-45-50-55-60-i4089334594.html http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-sportowy-przelotowy-turboworks-2-5-i4115433989.html http://allegro.pl/tlumik-proex-srodkowy-przelotowy-wyciszajacy-i4143269455.html http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-tlumik-srodkowy-rm-motors-rm01-i4100144679.html I jeszcze jedno orientuje się ktoś jaka jest średnica rury dolotowej w mojej BMW ?
  6. Wiadomo BMW - będziesz miał wydatki, ale czy nie da się tego jakoś rozwiązać mniejszym kosztem?
  7. Jeśli to kat to wiesz jak rozwiązać ten problem? Średnio mi się uśmiecha kupić nowego kata oryginalnego od BMW bo ceny są na prawdę śmieszne byłem u gościa co się w tym specjalizuje skupuje itp to powiedział ze za 1500 zł może mi sprzedać używanego oczywiście. Jakieś sugestie? Pozdro
  8. Z tego co widzę to w tym dziale ludzie piszą o tym, że ich Bmw kopie prądem więc chyba mój problem jest bardziej w odpowiednim miejscu. Pozdrawiam
  9. Witam może mi ktoś podpowiedzieć czym spowodowany jest ten dzwięk spod samochodu a mianowicie dobiegający z układu wydechowego dodam, że samochód w trakcie jazdy tzn na biegach jakby to nazwać 'chromoli' jeszcze bardziej. Katalizator niedawno był wymieniony niestety nie oryginalny ale mechanik uważał, że spokojnie odegra swoją role ten założony teraz. Chciałem włożyć rurkę zamiast kata ale dużo osób odradzało, ze względu na problem przejścia badań okresowych. Nie wiem czy temat dodałem w dobrym miejscu więc proszę o wyrozumiałość zwłaszcza, że to mój pierwszy post. Poniżej dodaje filmik proszę o pomoc ! Pozdrawiam :) viewtopic.php?f=72&t=135491
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.