Skocz do zawartości

sznurwurst

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 328 TOURING 1996

Osiągnięcia sznurwurst

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Potrzebuję pomocy przy namierzeniu usterki dot. elektrycznej szyby kierowcy. Działał, działała i przestała. A mianowicie szyba opadła w stronę lusterka (strona od zamka została wyżej) i usłyszałem trzaski po czym szyba całkowicie opadła. Rozebrałem tapicerkę i co stwierdziłem po oględzinach: - szyba wypadła z prowadnicy - 2 mocowania mechanizmu do drzwi na nity odłamane - lekko pogięty mechanizm podnoszenia szyb - 1 ślizg uszkodzony Kupiłem 2 nowe ślizgi. Nasmarowałem i założyłem. Nity rozwierciłem i za pomocą dystansów z plastiku przykręciłem od nowa mechanizm. Ramiona mechanizmu starałem się podprostować jak tylko się dało. Założyłem szybę i cały czas wypada, przekrzywia się, opada. Mocowania ramion wypadają ze ślizgów. I znowu te trzaski. Nie chcę uszkodzić szyby. Zdiagnozowałem jeszcze jedną istotną rzecz. W środku w drzwiach znalazłem gumę prowadnicy. Jej długość wskazuje że powinna być zamontowana w prowadnicy po stronie zamka. Natomiast po założeniu cały czas jest problem z prawidłowym umieszczeniu szyby w prowadnicy po str. lusterka. Jest krótsza a guma nie wypełnia całej metalowej prowadnicy. Czy tak powinno być? czy w prowadnicy po stronie lusterka nie ma gumy na całości? Powiem szczerze że pod tym linkiem http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CF11&mospid=47463&btnr=51_2055&hg=51&fg=10 niestety nie widzę żadnej gumy. Jest tylko jedna (nr.13) a mi tak jakby brakowało gumy do prowadnicy nr. 12. Jeśli ktoś z was jest w stanie pomóc to będę wdzięczny. Niestety na internecie nie ma żadnej informacji na temat tej części. Może do winny i do wymiany jest cały mechanizm podnoszenia?
  2. dzięki za naprowadzenie. Wymieniłem sam wężyk omy. Jest lepiej ale to jeszcze nie to. Czasami nadal przygasa. Spróbuję wymienić tą część. Ale zanim to zrobię to chciałbym sprawdzić czy odma jest sprawna tylko jak?
  3. WITAM, MAM TAKI PROBLEM, ŻE NA ZIMNYM SILNIKU DOPÓKI NIE OSIĄGNIE WŁAŚCIWEJ TEMPERATURY POTRAFI ZGASNĄĆ NA ŚWIATLACH A NAWET W TRAKCIE JAZDY PODCZAS GDY NA DŁUŻSZĄ CHWILĘ WCISNĘ SPRZĘGŁO. JAK SIE ROZGRZEJE JEST LEPIEJ. CZY MOŻE TO BYĆ OZNAKĄ LEWEGO POWIETRZA? MECHANIK ZDIAGNOZOWAŁ USZKODZONY WĄŻ ODMY DO SEPARATORA OLEJU I ZAKLEIŁ JĄ JAKĄŚ SPECJALNĄ TAŚMĄ. CZY MOŻE TO BYĆ PROBLEM? LUB WADA SAMEJ ODMY? NA CIEPŁYM OBROTY SPADAJĄ O WIELE WOLNIEJ I PRZYGASANIE SILNIKA USTAJE. PROSZĘ O POMOC W ROZWIĄZANIU PROBLEMU. DZIĘKI.
  4. Wymieniłem sondę. Przestał przygasać i lepiej chodzi. Mój mechanik stwierdził że przez to że jest zamontowany gaz może być jakaś rzeźba przy wtryskiwaczach. Jeszcze się dławi na benzynie. oddam go na przegląd instalacji i może się znajdzie jakaś winna nieszczelność kolektora ssącego.
  5. Byłem właśnie na kompie. Pokazał że walnięta jest sonda druga. Dodatkowo może to być spowodowane tym że jesk pękniety kolektor wydechowy. Ktoś tam ostro majstrował bo jest włożony baran i strasznie zalany spawami. Wymienię kolektor, sondę i czujnik temperatury. Napiszę czy coś pomogło.
  6. Spalanie jest ok. Gazu jara jakieś 13-14 w mieście a jeśli chodzi o benzyne to tak na prawdę tylko ruszam na niej do momentu załaczenia gazu bo strasznie go dławi na PB więc zero przyjemności z jazdy. Ogólnie spalanie jest na normalnym poziomie.
  7. No właśnie nie. Gaz to sprawa drugorzędna. Zawsze można go wyregulować zmienić filtr itd. Ale najpierw trzeba ogarnąć benzynę. I własnie na niej jest przede wszystkim problem.
  8. Witam Koledzy. E36 328i z sekwencją ElpiGaz z 2009r. Problem 1: na zimnym i na ciepłym silniku po naciśnięciu gazu nie ma siły, dławi się Problem 2: jak dojeżdżam np do świateł po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do zera i albo się odbiją albo auto gaśnie. Próbowałem wiele rzeczy i zrobiłem następujące czynności: - wymieniony filtr paliwa na nowy - nowy przepływomierz - sprawdzone gumy od powietrza - wyczyszczony krokowy - nowe świece - wymienione cewki Wydaje mi się że pozostaje pompa paliwa albo sonda lambda. Nie wiem czy sonda będzie rozwiązaniem bo ewidentnie brak mocy pod butem z kolei to gaśnięcie silnika, może właśnie sonda. na gazie samochód zachowuje się o wiele lepiej choć spadek obrotów ma miejsce zarówno na lpg jak i na pb. Poradźcie proszę od czego zacząć żeby nie inwestować ww rzecz sprawną. Na co wskazują waszym zdaniem objawy? dzięki z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.