Skocz do zawartości

hu9ues

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2008

Osiągnięcia hu9ues

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie odsiwezam temat, znalazlem trohe czasu, by zajac sie moimi czujnikami, dostalem sie do modulu PDC i niestety znalazlem w tamtym miejscu wielka kaluze wody i zalany sterownik. Niestety wyglada jak niezle padniety. Udalo mi sie zdobyc nowy ale z inna koncowaka w kodzie, fizycznie w sumie wyglada wszystko w nim tak samo. Moj stary byl 66.21 6.982 395 , a ten jest 66.21 6.982 402, no i niestety po zamontowaniu czujniki nie dzialaja. Troche poczytalem forum, ale nie znalazlem zadnych pewnych informacji. Czy ten moj nowy/uzywany PDC bedzie dzialal z moim autem? Czytalem, ze trzeba go przeprogramowac, zmienic vin na vin mojego auta by zadzialal?
  2. Czesc, szukam dobrego mechanika/elektryka we Wroclawiu do mojej BMW 118d po lifcie, po bezdotykowej myjni przestaly mi dzialac czujniki parkowania z tylu. Chodzi mi o kogos, kto bedzie w temacie i szybko zdiagnozuje i naprawi usterke, a przy tym nie skroi jak za zboze ;). Dzieki za kontakt.
  3. Moze mi ktos polecic jakis dobry i przy okazji niedrogi warsztat we Wroclawiu, ktory zlokalizuje i naprawi mi usterke?
  4. Witam, kilka dni temu pojechalem na myjnie bezdotykowa, po powrocie nie zadzialal mi czujnik parkowania z tylu przez moment, pozniej juz zalapal. Myslalem, ze to chwilowe, jednak na drugi dzien czujnik juz sie nie odezwal i tak jest od kilku dni. Poczytalem troche forum, niestety zaden z moich czujnikow nie cyka/ nie wibruje po przelaczeniu na wsteczny. Przy wlaczaniu auta, tez nic nie piszczy, nie zapalaja sie zadne kontrolki, mimo wszystko czujniki sie nie odzywaja. Nigdy nie mialem wczesniej problemu, od czego mam zaczac diagnoze? Czy jesli jeden czujnik np jest zapsuty pozostale powinny dzialac po jego wyciagnieciu?
  5. Dzisiaj rano mroz byl slabszy, kontrolka juz sie nie pojawila, ale dalej mnie ciekawi jaka jest przyczyna, bo raczej tak byc nie powinno. Mial ktos podobny problem? edit: brakowalo jakies 250ml plynu w chlodnicy, mysle, ze to mogla byc przyczyna. Tak przynajmniej mialem w Audi tam tez zapalala sie kontrolka cisnienia jesli poziom plynu byl zbyt niski.
  6. Witam, posiadam 118D po lifcie 2008, moje autko dwie noce postalo na silnym mrozie i pojawila mi sie czerwona kontrolka oleju zaraz po odpaleniu silnika. Pierwszego dnia silnik odpalil normalnie, po czym wyskoczyla kontrolka, sprawdzilem stan oleju, kontrolka pokazuje, ze jest full i ze jest ok, pozniej wywolalem sprawdzenie serwisu i wywalilo z powrotem kontrolke. Przejechalem sie ok 300m z mysla, ze to jakis blad, odstawilem z powrotem samochod, po okolo 30 minutach wrocilem do auta, by zobaczyc czy dalej problem wystepuje. Kontrolka juz sie nie zapalila, wszystko pracowalo normalnie, serwis pokazal, ze wszystko jest ok. Zrobilem normalnie kilkanascie kilometrow wszystko ok, tak jak zawsze, kontrolka tego dnia juz sie w ogole nie pojawila. Niestety dzisiaj rano znowu mi wywalilo kontrolke, wystarczylo znowu przejechac ok 200-300m, zgasic silnik i po odpaleniu po kontrolce nie ma sladu. Teraz pytanie laika, co moze byc przyczyna takiego zachowania? Na 100% jest to spowodowane silnym mrozem, ale raczej nie powinno tak byc? Czy jest to wina oleju (castrol z aso), czy jest taka mozliwosc, ze na silnym mrozie (posoj auta 10h na mrozie -18) moze stracic swoje wlasciwosci i potrzebuje 2-3minuty, zeby osiagnal je z powrotem? Czy moze jest malo plynu w chlodnicy? Czy od tego jest inna kontrolka? Poziom samego oleju jest jak najbardziej ok. dzieki za wskazowki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.