Skocz do zawartości

romanRoman

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60

Osiągnięcia romanRoman

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Dziekuje za podpowiedzi. Dziś obkleiłem taśmą listwę przylegającą do słupka i szyby czołowej i jest cisza. Przestestowalem 2 razy więc to musi być gdzieś w tym miejscu. Nie widzę żeby ta listwa byla jakoś uszkodzona ale wydaje się, że mniej przylaga do szyby niż ta po drugiej stronie. Powalczę z tematem i dam znać.
  2. Nie ma okna
  3. Cześć, prośba o jakieś sugestie. Zmagam się z dosyc nietypowym problemem już 2 sezony (zimowe). Problem czyli gwizd w kabinie dobiegający z zewnatrz od strony szyby czołowej pojawią się tylko przy niskiej temperaturze powietrza od ok +4 stopni i niższej oraz od prędkości 130.km/h. Sytuacja jest o tyle upierdliwa, że na to czy gwizd sie pojawia ma prawdpoodobnie rownież znaczenie kierunek / siła wiatru więc nie zawsze to gwizdanie wystąpi mimo niskiej temperatury i wspomnianej prędkości. Nie słychać go zazwyczaj również podczas deszczu. Byłem już 3 krotnie w 2 aso , gdzie nie znaleźli żadnej możliwej przyczyny, jakiegoś pęknięcia , czegokolwiek co mogłaby być powidem usterki i 3 krotnie odebrałem auto niby naprawione bo faktycznie podczas odbioru -próby drogowej i warunków pogodowych które powinny wywołać gwizd była cisza . Niestety za każdym razem okazuje się że gwizd wraca. W ramach poszukiwania przyczyny w aso została wymieniona uszczelka szyby czołowej oraz zdjęte wszystkie elementy podszybia i zamontowane ponownie " ze staranną dokładnością" gdzie niczego nie zauważono co mogłoby być przyczyną. W Aso twierdzą że pisali w tej sprawie do centrali i temat się nie pojawia , wiec było szukanie po omacku. Po ostatniej wizycie w Aso gdzie odebrałem auto kolejny raz faktycznie bez slyszalnego gwizdu podczas próby drogowej , problem powrócił podczas kolejnej podróży. To co zmieniło się po ostatniej wizycie w aso (ponownego rozbierania i skladania podszybia) to rodzaj tego dźwięku- wcześniej był to typowy gwizdek słyszany centralnie od szyby czołowej , teraz jest to bardziej szum i chuczenie które słychać od prawego słupka przedniej szyby- Czyli wygląda to jakby usterka została "zmodyfikowana" podczas rozbierania i składania podszybia. W tym roku kończy się gwarancja i chciałbym to załatwić, a razem ze wzrostem temperatury problem zostanie zawieszony i powróci ponownie ok. listopada wraz ze zmianą pogody. Czy macie jakiś pomysł co może być przyczyną? Czy odezwać się do Centrali z tym problemem i czy to coś może pomóc czy walczyć dalej w Aso? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.