Skocz do zawartości

boro1345

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525 M20

Osiągnięcia boro1345

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem z silnikiem krokowym otóż jak się odpala auto normalnie trzyma te 950 - 900 obrotów natomiast gdy doda się gazu, obroty idą w góre a potem zamiast się obniżyć do poprzednich obrotów auto gaśnie. Dodam że przekombinowana jest rurka od silniczka gdyż oryginalnie był taki : http://image.ceneo.pl/data/products/13709860/i-silnik-krokowy-bmw-e34-e36-1-6-1-8-89-94.jpg natomiast teraz wymieniłem na taki http://e36.pl/photos/silniczek-krokowy-bmw-e34-e36-m50-vanos-24v-silnik-2021484457.jpg i ta rurka jest maksymalnie zgięta. Pozdawiam
  2. Witam Mam pytanie - potrzebuje dostać taki wąż. Leci on od termostatu do bloku silnika i jest tak dziwnie wygięty. Ktos ma jakiś pomysł? PS. Silnik m20b25 http://img12.tablica.pl/images_tablicapl/96835141_1_1000x700_waz-chlodnicy-bmw-e34-m20b20-ruda-slaska.jpg - Dokładnie taki sam I mam pytanie bo on jest niby przerwany ale w środku jest metalowa 'tuleja' która go łączy. Nie da rady go z dwóch stron złapać metalową 'tyrytytką' i będzie szczelny? Pozdrawiam
  3. Witam, To mój 1 post na tym forum i zarazem nie ostatni :) Mam do was pytanie - kupiłem sobie bmw e34 wlasnie tylko trzeba w niej zrobić wydech i mam silnik m20b25 i tu mam do was pytanie: Będzie pasować do niej wydech od m50b25? Wiem że kolektor może sie róznić ale pozatym nie wydaje mi sie że wydech powinien sie różnić. Pozdrawiam Troche przekalibrowałem tytuł dla potomnych :wink: Nowy jesteś warto poczytać jak to się produkuje na forum. POzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.