Skocz do zawartości

M-power 535d

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O M-power 535d

  • Urodziny 25.06.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 118I 170KM 2013R Estorilblau M-paket

Osiągnięcia M-power 535d

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Dawno mnie tu nie było :) W marcu nabyłem BMW f20 118I 170KM Estoriblau, pełen M-akiet łącznie z hamulcami M-performance :lol: Interesuje się od jakiegoś czasu doposażeniem mojego autka w parę drobiazgów jak rozszerzony licznik, Navi NBT EVO, kierownica M-paket z liftu oraz gałkę sport (Automat 8HP). Może ktoś już przerabiał któryś z tematów? Pierwsze pytanie jakie mi chodzi po głowie to odnośnie rozszerzonego licznika, a mianowicie czy wystarczy go przełożyć i zakodować czy wymaga głębszej ingerencji. Myślę że powinien współpracować z nawigacją professional :think: Drugie pytanie jak to wygląda w doposażeniu nawigacji NBT EVO? Nie znam się na tym szczerze ale szperałem po niemieckim forum i wyniuchałem :reading2: że doposażają NBT EVO z monitorem 10.25'' pochodzącym z nowego BMW X5,X6,F15 czy F16 :lol: zajebiście to wygląda :dance: Ale czy jak już jest business czy wystarczy włożyć NBT evo i zakodować??????? :think: Ok teraz temat kierownicy myślę ze nowa która ma takie same funkcje już chyba wystarczy przełożyć, bez kodowania :) ? jeżeli ktoś tutaj się takim czymś zajmuje to proszę o kontakt lub wskazówki :) Pozdrawiam!
  2. witam mam f20 118i 170km i też odczuwam drgania przy ok 80-100kmh, miałem nadzieję że to od felg czy coś no ale z drugiej strony niemożliwe bo autko ma 70tyś km i tylko raz w pl było... i uważałem bardzo :D Mam zamiar udać się do servisu BMW i z nimi poruszyć ten temat być może trafię na jakiś ślad. Pozdrawiam
  3. Hej trochę opuściłem ten temat i napiszę teraz co było u mnie grane, u mnie na błędzie się nie skończyło niestety. Skrzynia była ściągana i rozbierana wymienione wszystkie elektrozawory, sprzęgło chydrokinetyczne zregenerowane, nowy olej i software. Jest to moje pierwsze BMW i pierwszy automat i dopiero po naprawie skrzyni widzę jaka była zmęczona (218tys/km) teraz pracuje na 6 :cool2: Kieszenią trochę szarpło ale wiem że mam teraz pewną skrzynię na ok 200tys :8) Pozdrawiam
  4. Hej Wszystkim!!! Usterka została zlikwidowana!!! Ale co było jej przyczyną to sam dalej nie wiem, ale co ważne Becia chodzi równo a płyn czysty :D Zastanawiam się ciągle co to mogło być raczej nie wina po stronie tej chłodniczki oleju i stopy to raczej wykluczam. miałem na piątym cylindrze spaloną świecę żarową i auto do tego nierówno chodziło no i ten olej... Po zrobieniu za pierwszym razem uszczelki głowica była sprawdzana i planowana i dalej olej się dostawał do układu chłodzenia, mechanik Krzyś się uparł że to wina dalej po stronie głowicy i znowu mi rozebrał to wszystko głowica jeszcze raz była sprawdzana tym razem gdzieś indziej stwierdzili tylko jakieś małe mikro pęknięcia w głowicy chyba jak się nie mylę pomiędzy zaworami ale to nie ma nic wspólnego z dostawaniem się oleju do płynu chłodniczego, (zaznaczam jeszcze że układ za każdym razem był dokładnie przepłukany) splanowali znowu głowicę założył trochę grubszą uszczelkę tym razem (drugie planowanie:-/ )i problem znikł, cholera jakim cudem?!? Silnik równiutko chodzi, świetnie na zimnym pali jak i na ciepłym. Po 6 tygodniach walki z tą dziwną jaki i irytującą usterką wygraliśmy :cool2: Teraz tylko czekam na zlot CZERWIEC 29 VII Zlot BMW TEAM ŚLĄSK Aeroklub Row Rybnik. Lotnisko Gotartowice Żorska 179, 44-200 Gotartowice godzinie 10:00 :D Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc!!!
  5. Witam witam z tego co ja wiem to bmw nie zaleca wymiany oleju tylko wymianę skrzyni chyba co 200tkm ale tak tylko słyszałem hehe no u mnie skrzynia została zrobiona i to nie było programowanie czy coś takiego, zostały wymienione wszystkie elektrozawory, sprzęgło chydrokinetyczne zostało zregenerowane no i olej wymieniony nie wiem czy jeszcze coś pominołem ale teraz skrzynia chodzi jak marzenie, dopiero teraz widzę jak była zmęczona! Polecono mi dobrego magika z Kędziezyna Koźla i jak narazie jestem zadowolny z naprawy skrzyni. Pozdrawiam
  6. Witam wszystkich:) U mnie dalej lipa! głowica została ściągnięta po raz drugi i poszła jeszcze raz do sprwadzenia, kupiłem stopę razem z filtrem oleju i też to wymienimy chcę wyeliminować wszystkie możliwości gdzie może olej się przedostawać. Bo jeżeli nie tam to gdzie? jeden z kolegów na forum podsónoł mi pomysł o tej stopie filtra oleju gdzie jest przymocowana chłodniczka tylko że on pisał że ma węże naprężona a u mnie tego nie ma, no i zobaczymy bo kupiłem kompletną stopę z kolejną chłodniczką. Dam znać jakie będą tego efekty, jedynie co mnie irytuje że głowica była dwa razy podaremno ściągana :evil: ale tonący się wszystkiego łapie:) znając moje szczęście to może mieć blok silnika coś z tym wspólnego ale ale wolę nie krakać :roll: Z góry dziękuję za wszelką pomoc i wskazówki!!!!
  7. hej no chłodniczkę wymieniłem ale podstawa została stara tylko pomiędzy wymieniliśmy uszczelki. Powiedziałem ze dokładnie mają przepłukać układ a później zobaczę, jak coś to podmienię tą podstawę. Pomału mnie to męczy :/ FREUDE AM FAHREN HEHE 8-)
  8. hej Raczej wątpie że z tym może coś mieć wspólnego chłodnicza skrzyni biegów bo w zbiorniczku jest czarny przepalony olej to raczej silnikowy choć nie wiem jakiego koloru jest olej ze skrzyni biegów, niedawno miałem wymieniany olej w skrzyni biegów, oraz przeszła pełny serwis skrzynia. i to chłodniczka skrzyni chłodzi olej ze skrzynia i raczej niema nic wspólnego z olejem silnikowym chyba że się mylę bo nie jestem mechanikiem :8)
  9. no chłodniczka jest nowa jaki i uszczelki pomiędzy podstawą a blokiem i podstawa a wymiennikiem, jeszcze pytanie czy sama podstawa filtra oleju do której jest przymocowana chłodnicza nie jest uszkodzona ale to chyba niemożliwe ?
  10. Witam!!! Mam problem z moją piątką, mianowicie pojawił mi sie olej w zbiorniczku wyrównawczym i ok, zrobiona została uszczelka pod głowicą a sama głowica została sprawdzona ciśnieniowo i była ok po uszczelce tez nic nie było widać by gdzieś coś puszczała. Po zrobieniu uszczelki olej dalej sie dostawał do układu chłodzenia :mad2: szukałem po forach sam już co może być przyczyną i pozyskają c informacje zamieniliśmy chłodnicę oleju na inna by wykluczyć jej nieszczelność, uszczelka podstawy filtra oleju, i uszczelka między podstawą a wymiennikiem ciepła zostały wymienione. Gdzie jeszcze mam szukać mechanik znowu chce ściągać głowicę i dac ją jeszcze raz do dokładnego sprawdzenia gdzie indziej a to ja jestem ciągle narażany na koszta a sam wątpie że to może byc głowica ale ok dam szansę jeszcze jedną by sprawdzić ja dokładnie. Jeszcze chodzi mi po głowie blok silnika ale to już chyba najgorszy scenariusz :( Naprawde nie wiem juz sam gdzie szukać myślę że mi pomożecie i czekam na waszą pomoc!!
  11. wycieków właśnie niema, w normalnych warunkach to pracuje ona całkiem wzorowo. W nowym roku jadę na diagnostykę z tą skrzynią do specjalisty, to jak sie coś dowiem to napiszę :) chodź obawiam się co tam może siedzieć. Jest to mój pierwszy automat i drugie bmw, w innej marce nie odważył bym się kupić samochodu z automatem.
  12. Witam jestem dzisiaj pierwszy raz na tym forum i podepnę się z podobnym tematem. Posiadam BMW E61 535D z przebiegiem 217tyś km i mam problem od niedawna z automatem, a wygląda on tak że gdy przyspieszam i wciskam ok. pół gazu to przy zmianie z biegu 4 na 5ty samochód szarpnie i tak jakby skrzynia wariuje i nie wie co ma zrobić, i gdy spuszczę z gazu zatrybi i pracuje dalej tak jak ma. Ale gdy dam gaz do końca to pracuje idealnie i na kick downie też tak jak ma. Parę razy skrzynia przeszła w stan awaryjny co bardzo mnie niepokoi, byłem u mechanika i sprawdzał na komputerze skrzynie i wystepuje tam jakiś błąd ale mogę niby spokojnie dalej eksploatować samochód, i związku z tym postanowiłem napisać tutaj na forum, być może ktoś ma tez taki problem lub ma. Dzięki i czekam na pomoc :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.