Skocz do zawartości

kamerdyner

Zarejestrowani
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamerdyner

  • Urodziny 23.04.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 60 530d M57
    Automat rok 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamerdyner

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. W moim przypadku winowajcą okazał się "chiński"przepływomierz. Po wymianie na fabryczny , oryginalny problem ustal.
  2. Zwracam honor. Jest klema z pojedynczą wtyczka prowadząca do klemy plus
  3. Z tym,że u mnie jest najzwyklejsza klema minus, bez żadnej elektroniki,przypięta do akumulatora i skorupy.
  4. Cześć. Od niedawna, niekiedy(nie ma jakiejś reguły no chyba poza tym,że pojawia się rano, po nocy przy pierwszym rozruchu) nie codziennie!!!! pojawia się po rozruchu na około 5 max 7 sekund czerwony symbol skrzyni biegów(koło zębate z wykrzyknikiem). Czy ktoś to przerabiał? Dzieje się to rzadko. niemniej zastanawia. nieraz tak miewałem jak był słaby akumulator. ale może ktoś ma inne sugestie
  5. Stosunkowo małe pieniądze, a szukałem podejrzanych o brak współpracy. Nie sknerstwo , a poszukiwanie przyczyn metodą prób i błędów. Delphi nie wskazywał podejrzanych, Wiem, że nie jest dedykowany dla BMW. dopiero jak łypnął na desce check pojawił się komunikat o zbyt dużym przepływem MAF EGR i już wyciągnąłem z bagażnika EGR pierburg BMW i kupiłem przepływkę bosch
  6. Moim zdaniem ma i to wyjaśnię na przykładzie przekroju przewodów elektrycznych. Spróbuj zasilić płytę indukcyjną przewodem 2,5mmkw i spróbuj uruchomić wszystkie 4 "palniki". wszystko ma obliczony przekrój adekwatny do niezbędnych parametrów. W tym przypadku podciśnienie.
  7. Odpowiem sam sobie oraz innym co ustaliłem. 1. wtryski były rozpierniczone. Lały jak stara baba---zregenerowane 2. turbina zregenerowana. 3. silnik przeszedł remont bo od wtrysków były nadtopione tłoki....... 4. EGR za przysłowiowe 100 zł z allegro wsadziłem(nowa podróbka) 5. Przepływkę z allegro(podróbkę) za podobne 100 zł wsadziłem. 6. nowe filtry, odmy srodmy i duperele. i....silnik nadal dymił! szlag mnie mało nie trafił!!!!!!!!!! wywaliłem w ch...kasy, a problem nie ustąpił. Poczytałem trochę na różnych forach, pooglądałem prawdziwych fachowców (ja jestem od silników ale pojazdów gąsienicowych) i.... 1. kupiłem oryginał Przepływkę 2.wsadziłem po uprzednim umyciu EGR oryginał(mój zdjęty wcześniej jako podejrzany) różnica w podciśnieniu niezbędnym do otwarcia zamiennika i oryginału była znaczna. oryginał 1,5 bara(pompką podciśnieniową badane), a podróbka 1,0 bara. zdecydowanie za wcześnie Teraz po wymianie tych dwu elementów nie ma za mną nawet mgiełki! a szukania było ponad 8 mcy. Przynajmniej mam remont silnika, nówkę Intercooler i zasilenie
  8. Sprawdzałem kompem. Nie włącza się lewa stona. Prawa owszem. Środkowy stop-owszem. Lewa niestety nie
  9. Oczywiście. Inna żarówka, inny wkład lampy i to samo
  10. To mnie przerasta niestety. Nie mam pojęcia o jakim module mówisz i gdzie on jest. Sądzę, że chodzi o ten pod kierownicą tak? moduł świateł. Czy zwarcie może być na wtyczce łączącej oprawę żarówek(wkład lampy)?
  11. DELPHI robiłem testy. prawa lampa działa i mogę włączyć, wyłączyć. Lewa natomiast komunikuje mi o ZWARCIU LAMPKI ...nie pamiętam całego opisu. jakie zwarcie, jakiej lampki? Kupiłem nawet nową obsadę żarówek i problem jest nadal ten sam.
  12. DELPHI robiłem testy. prawa lampa działa i mogę włączyć, wyłączyć. Lewa natomiast komunikuje mi o ZWARCIU LAMPKI ...nie pamiętam całego opisu. jakie zwarcie, jakiej lampki? Kupiłem nawet nową obsadę żarówek i problem jest nadal ten sam.
  13. Witam Po wymianie silnika(nie wiem czy to ma coś wspólnego ale po tym manewrze zauważyłem),że przestała mi działać lewa, zewnętrzna żarówka ,która świeci jako pozycja i rozjaśnia się gdy naciskam STOP. W moim przypadku ani nie świeci jako pozycja ani nie reaguje na naciśnięcie stop. Bezpieczniki sprawne. Prawa strona działa. w lewej oprócz opisanego stopu zewnętrznego działają wszystkie inne żarówki. Gdzie szukać przyczyny?
  14. Nadal dymi przy nagłym przyspieszaniu na całej drodze przyspieszania aż osiągnie jednostajną prędkość. 1. Wymieniony intercoller i całe okablowanie,węże, itp 2. Przepływomierz, EGR 3. Turbina i wtryski po pełnej regeneracji 4. Zespół naprawczy turbiny nowy 5. Silnik po remoncie-gora i dół. 6. A przy przyspieszaniu mam czarno za sobą. Panowie pomocy bo mnie CH..... Strzela
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.