Skocz do zawartości

Vein

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    silnik m20b27, głowica m20b25

Osiągnięcia Vein

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, Sprawa ma się tak, "zamówiłem" taki aparat zapłonowy: http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/38/13/66/07/3813660703 wyszarpnąłem z m20b27 zaślepkę na "klasyczny" aparat zapłonowy a tu zonk, mam w środku już zębatkę która napędza pompę oleju. Czy żeby zamontować taki aparat potrzeba coś jeszcze poza samym aparatem? (chodzi o stronę mechaniczną montażu aparatu, nie elektryczną). Czy w wałku tego aparatu z dołu zębatki jest otwór do napędu wałka pompy oleju, czy potrzebna jest jakaś "magia" dodatkowa?
  2. Dzięki, Tak i też zrobiłem :) Pozdrawiam,
  3. Witam, Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o BMW, więc wybaczcie głupie pytania. Pytanie, mam silnik jak w podpisie, i mam problem, silnik ma podstawkę z wyjściem na chłodnicę oleju (której nie posiadam i się nie zapowiada bym miał ją posiadać w najbliższym czasie, ponieważ jestem na etapie uruchamiania silnika) czy istnieje możliwość wkręcenia filtra oleju w tym bloku , tak jak znalazłem w silniku m20b20, tzn bezpośrednio w blok? Bez podstawki kątowej? Kolejne pytanie, czy da się bez inwazyjnie zamontować "klasyczny" aparat zapłonowy w m20b27, tak jak jest w b20? Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.