Skocz do zawartości

Molpyd

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 323i

Osiągnięcia Molpyd

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Hej wszystkim Przede mną wymiana tłoczka w zaciskach hamulcowych przodnich. Tłoczek już sięzapieka i klinuje to powoduj ciąglę odcieranie klocków o tarcze. Mam do was pytanie - czy taki zestaw naprawczy powinien rozwiązać problem http://www.daparto.de/Teilenummernsuche/Autofren-Seinsa/D4959C?categoryId=1541&kbaTypeId=309&country=DE a może polecacie coś sprawdzonego?
  2. Hej Sciągnołem pasek klinowy i okazało się że to napinacz tak szurczy. Chcę kupić nowy a tu niespodzianka w katalogu części są 2 rodzaje tych napinaczy, w ofercie kupna tak samo http://www.autoteile-teufel.de/BMW-3-E46/Riemenspanner-Keilrippenriemen/?vehicleId=9091&categoryId=4066 http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AM33-USA-04-1999-E46-BMW-323i&diagId=11_2205 http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AM33-USA-04-1999-E46-BMW-323i&diagId=11_2190 Jeden jest tak jakby z takim amortyzatorem a drugi taki zywkły który miałem założony. Obydwa mają ten sam numer części. Nie wiecie może na czym polega różnica pomiędzy nimi? Zamówie ten tańszy bo wygląda identycznie jak ten mój, ale zastanawia mnie dlaczego są 2 rodzaje tych napinaczy?
  3. Hej Wyjąłem ten cholerny zbiornik, wyciągnąłem go z tego stelaża i muszę stwierdzić że nie ma tam żadnych oringow tudzież uszczelek. Zbiorniczek po prostu nasadza się na ten stelaż. Na schemacie w RealOEM tez nie ma nic na temat uszczelek pod tym zbiorniczkiem. Czytałem na forach i różnie ludzie piszą na ten temat. Stąd moje pytanie - czy ktoś z was zamawiał takie oringi? Dokladaliscie je pod ten zbiornik? Pomogło? Sam już nie wiem może ten stelaż na który nachodzi ten zbiornik jest wadliwy i stąd ten wyciek? Nie chce mi się za bardzo wierzyć że w ciągu kilku miesięcy znowu będę musiał wymieniać cały zbiornik.
  4. I po wymianie tego oringa przestało ci kapać? Normalnie go wcisnales w ten zbiorniczek? Zastanawiam się jeszcze czym bo to tymczasowo uszczelnić? Zanim kupie ten oringi żeby można było jeździć do tego czasu.
  5. Hej dzięki za odpowiedź, po wymianie tych rolek obroty się unormowały? Mam coś podobnego do ciebie ale podejrzewam pompę wody.
  6. Hej dzięki za odpowiedź. Masz jakieś namiary albo wymiary na te oringi? Gdzieś czytałem że one nie są wymienialne bo są na stałe wyprasowane w ten zbiorniczek.
  7. Witam dziś odkryłem wyciek ze zbiorniczka wyrównawczego. Dziwi mnie to gdyż wymieniałem go zaledwie kilka miesięcy temu. Wyciek pojawił się na uszczelce pod zbiorniczkiem gdzie wchodzi on na tą plastikową cześć podstawę (tutaj daję zdjęcie zbiorniczka http://static.nanodatex.com/media/fe85fcc6175111b5e127ab5af8ac14a0.jpg - dokładnie chodzi o tą większą dziurę z której powoli wykapuje płyn). Jak myślicie w czym może być problem? Może jest zbyt duże ciśnienie w układzie i ucieka przez tą uszczelkę? Zbiorniczek to zamiennik no ale wydaje mi się że po kilku miesiącach nie powinno nic się z nim dziać. Może to po prostu w jakiś sposób uszczelinić? Jutro będę zlewał płyn chłodniczy i przyjrzę się temu uważniej bo nie daje mi to spokoju. Może ktoś z was miał podobne problemy z układem chłodzenia?
  8. Przepraszam kolegę, rzeczywiście dałem ciała - już zmienione. Aktualizacja - W okolicach lewej lampy na osłonie widzię wycieki płynu, rozpoczynam misję rozpoznawczo - diagnostyczną. Denerwuje mnie ten układ chłodzenia bo jakieś 4 miesiące temu wymieniałem cały zbiorniczek wyrównawczy i z 2 węże, Sam jestem ciekawy co to może być, ale ubytki w płynie w ciągu miesiąca, te dziwne odgłosy obok paska chyba będzie trzeba wymienić pompę :/ co myślicie?
  9. Hej pytnie do znawców. Ostatnio podczas zapalenie mojego e46 323i 99r. zauważyłem przeciągły charkot z silnika gdzieś z okolic paska klinowego ale tak jakby powyżej coś jakby rzężenie. Zastanawiam się co może być tego powodem. Znajomy powiedział że albo jakaś rolka/napinacz albo możliwe ze to pompa wody siada. Zrobiłem kilkunastosekundowy filmik na którym wtdaje mi się że to słychać, może ktoś z was miał podobny problem i będzie mi umiał pomóc, ostatnio też dolewałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego (około 300 ml) ale pomyślałem że jest to związane z tym że kilka miesięcy temu wymieniałem cały płyn w układzie i nie do końca go odpowietrzyłem. Plam pod samochodem nie zauważyłem. Nagłych skoków temperatury też nie - tak jak zawsze dochodzi do połowy wskaźnika i stoi. Jak można jeszcze sprawdzić co to może być? Z góry dzięki za pomoc. http://www12.zippyshare.com/v/iVZDm6mk/file.html
  10. Aktualizacja - po ponownej próbie odpalnia auta rozrusznik już nie kręci a dzieje się coś takiego: przy czym po każdym "stuknięciu" przygasają światła - czy ktoś z was miał podobny problem? Czy to wina rozrusznika?
  11. Cześć koledzy! Czy ktoś z was miał już do czynienia z demontażem rozrusznika w tym modelu samochodu? Znalazłem tak oto DIY: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=732743 ale jest on do 330i i nie wiem czy do mojego modelu też podejdzie. Nie jestem mechanikiem i nie wiem czy sobie poradzę dlatego pytam was - zlecić to specjaliście czy brać się z tym za bary? (dodam że czas jest, chęci także :)). Pozdrawiam!
  12. Molpyd

    Czy to dobry zapłonnik?

    Z obrazka chyba wynika że są 3 piny? Czy chodzi o inne piny tudzież pola? Rzeczywiście numery się zgadzają więc powinien działać, jaki było moje zdziwienie gdy okazało się że jeden starter (zepsuty) jest z firmy BOSCH a drugi z AL - widocznie już kiedyś musiało coś (lub ktoś) nawalić. http://www.tinypic.pl/yy57ixsnefqk
  13. Molpyd

    Czy to dobry zapłonnik?

    Hej dzięki za odpowiedź! Wprowadzałem różne kombinacje zarówno z mojej jak i części którą chce kupić (np. 1 307 329) i nie mogłem jej znaleźć tzn. że część nie jest przeznaczona dla BMW?
  14. Molpyd

    Czy to dobry zapłonnik?

    Witam muszę wymienić zapłonnik xenonu w BMW e46 (2.3i 1999r.). Pytanie do osób które mają na ten temat pojęcie - Czy ten zapłonnik będzie ok? Pytam bo ma kilka innych cyfr niż mój który jest sprawny. Co ozacza że zapłonnik jest 2 polowy? http://www.ebay.de/itm/Original-AL-e46-Zundteil-Zunder-Xenon-D2S-D2R-1307329-Mercedes-BMW-Audi-VW-Alfa-/271109222420?pt=DE_Autoteile&hash=item3f1f5e7014 Stronka po niemiecku bo mieszkam w Niemczech.
  15. Dzięki za pomoc! Wiesz może w jaki sposób można rozpoznać że przetwornica jest do wymiany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.