Witam mam problem podobny do tego który opisujecie e46 3.0 d , a mianowicie -błąd podgrzewacza wody, obroty falują itd, samochód jak na bmw słabo się grzeje, do 90stopni raczej się zagrzeje wskazówka stanie w pionie ale bardzo długo to schodzi -podgrzewacz wymieniłem - bez zmian obroty nadal falują (załącza się i rozłącza) i błąd nie do skasowania -stwierdziłem podgrzewacz uwalony jak mój (kupiłem używany), kupiłem następny, dalej to samo, przez chwilę tak jak by było dobrze bo trzymało na wyższych obrotach ale po ponownym odpaleniu to samo dalej falują, gdy się podgrzewacz załączy napięcie spada znacznie 11,8-12,8 gdy go wypnę wzrasta na 13,8 proszę o jakąkolwiek poradę bo nie wiem czy miałem pecha i kupiłem 2 uszkodzone czy coś innego jest nie tak czy może coś je uszkadza dodam że ten mój oryginał miał spalony 1 tranzystor i któreś ścieżki przy nim, kolega miał teraz ten sam problem w 2.0 150km założył i spokój, doradźcie coś proszę :cry: