Skocz do zawartości

bmw1587

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320D E46 1999r

Osiągnięcia bmw1587

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zadam jeszcze takie proste pytania dla pewnosci (jak pisałem wcześniej nie znam się na tym za wiele). Kupiłem dokładnie taki sam vakuometr jak podał kolega w link wcześniej. -1bar to jaka wartość na tym vakometrze ?To jest tak jak tam 10 ? i jak dokładnie powinno się mierzyć to podciśnienie, podpiąć vakuometr i nie dodawać gazu nic, tylko na wolnych obrotach ? i o ile powinno spadnąć podczas naciśniecia pedału hamulca ?
  2. Mam już ten vakuometr, mierzyłem odrazu przy wyjściu z pompy vacum i wynosi -0.7bar. Sprawdzałem też przy serwo tam wynosi okolo -0.5bar ale odrazu po zgaszeniu silnika naraz podcisnienie spada do 0. W miejscu na węzyku do elektrozaworu turbo przed gruszką wynosi -0.4bar i tak samo po zgaszeniu spada do 0. Czy podciśnienie powinno wszędzie wynosić -1 bar czy jak ? I gdzie dokładnie pomierzyć żeby znaleź przyczynę ?
  3. Pompe vacum kupiłem używaną, ale najpierw założyłem u kolegi i u niego wszystko grało to raczej sprawna. Dzięki za link zamówię taki vacuometr ale teraz pewnie prędko nie przyjdzie bo są święta, jak tylko będę go miał to napisze wartości jakie zmierzę to może prędzej znajdę przyczynę.
  4. A czy taki vakuometr można kupić w normalnym sklepie z częściami samochodowymi ? I jaka jest cena ? Po zakupie mógł bym dokładnie sprawdzić wartości podciśnienie i może prędzej znalazł bym przyczynę.
  5. Właśnie mechanik sprawdził tylko czy pompa jest sprawna, nie chciał przyjąć auta tak żeby usunąć problem i wszystko posprawdzał bo twierdził że dużo z tym roboty a nie jest to opłacalne dla niego. W okolicy włąsnie nie mam takiego mechanika który by się na tym znał. Autem kupiłem i zauważyłem po chwili taki problem z tym podciśnieniem, potem chwile nim nie jeżdziłem a teraz mam chwilę czasu i próbuje sam zdiagnozować przyczynę. W poniedziałek postaram się kupić nowe przewody i wymienić. Test który pisałeś robiłem i hamulec robi się miękki po bardzo długiej chwili i to nie jakoś bardzo, schodzi tylko leciutko w duł. Jak nie pomoże wymiana przewodów to postaram się wymienić serwo. Sprawdzałem zaworek zwrotny i działa poprawnie. Dziwi mnie to, że jak przytrzymam palec na przewodzie do tej gruszki przy elektrozaworze turbiny przy odpalonym silniku to bardzo słabo ciągnie. Dziś przjechałem parę kilometrów to po pierwszym wciśnięciu hamulca odrazu się robi twardy, ale nawet pierwsze wciśniecie nie jest jakoś strasznie miękkie, schodzi hamulec w duł ale nie wiele. Potem znowu trzeba kawałek przejechać i ponownie raz hamulec jest miękki. Czy jest możliwość ze pompka daje słabe podciśnienie jak jest sprawna ?? czy dzialanie pmpy jest jeszcze od czegoś innego zależne ?
  6. A ten zaworek zwrotny w jaki sposób można sprawdzic? I jak sprawdzić czy serwo jest zalane wodą czy nie ?
  7. Własnie dokładnie nie pamiętam jaką wartość, ale mówił coś ze jest jakoś -0,10 a powinno być -0.20 czy jakoś tak i stwierdził że padnięta jest pompa vacum, mierzyłem to dosyć długi czas temu i dla tego nie pamiętam. Czy jak padniete jest serwo to możliwe że przez to jest słabsze auto ? Podczas czyszczenie elektrozaworów zauważyłem ze egr jest zatkane to jedna przyczyna odpada. Na podciśnieniu zabardzo się nie znam, ale jak on mówił ze mierzył wydajność bezpośrednio z pompy to może być jakaś przyczyna w silniku, bo sama wymiana pompy nic nie daje.
  8. Witam. Ostatnio w aucie nie mam wspomagania hamulca, jest bardzo twardy, miękki robi się tylko po chwili i po pierwszym naciśnięciu znowu robi się twardy. Odczuwalny jest też duży spadek mocy, bardzo słaby na obrotach do 2500 i przy około 1800 jest delikatne przerwanie przy przyspieszeniu ale nie jakoś strasznie odczuwalne. Oddałem auto do mechanika aby sprawdził pompę vacum, stwierdził że na niskich obrotach jest zbyt słabe podciśnienie, mierzył odrazu przy wyjściu z pompy. Wymieniłem na nową pompę vacum ale nie pomogło, jedynie odrazu po zmianie hamulec był miękki za każdym naciśnięciem ale po przejechaniu 1km objawy powróciły. Auta ma też duże obroty na postoju, od 1000-12000. Porównałem też moc z autem kolegi (taki sam model i rok), moje jest dużo słabsze a spalanie o wiele większe, dziwiło mnie też że u niego na biegu 4 przy obrotach 2000 on ma prędkość 80km/h a u mnie na tych samych obrotach jest dopiero 65km/h. Jaki może być przyczyna tego problemu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.