Skocz do zawartości

tolo84

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tolo84

  • Urodziny 16.05.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E30, E36, E46 E34, E39...
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia tolo84

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wystarczyło podłączyć kompa - błąd AUXILIARY WATER PUMP. Dodatkowa elektryczna pompka wspomagająca cyrkulację wody na postoju i przy niskich obrotach, jest zintegrowana z elektrozaworem. Takie coś: Uwaga - sprawdzanie na krótko pod akumulatorem to za mało, moja działała ale i tak błąd był... Używka pierwsza lepsza i działa ogrzewanie.
  2. Witam, obstawiam pompę niewydolną na niskich obrotach ale chciałem się upewnić. Auto osiąga temperaturę w odpowiednim tempie i utrzymuje pion na wskaźniku we wszelkich warunkach. Ogrzewanie w czasie jazdy jest idealne ale na postoju słabe (ale jest). Wystarczy przytrzymać 1100 obrotów i grzanie już jest normalne również na postoju. Płynu nie ubywa ani ciśnienie nie wali w układ, który jest odpowietrzony (odpowietrznik na chłodnicy i na króćcu przy pokrywie zaworów, a może jest jeszcze jakiś?) Silnik to Valvetronic N46 bez gazu ani innych modyfikacji.
  3. Witam, czy ktoś może potwierdzić skuteczność kleju - http://www.boll.pl/kleje-i-akcesoria-7/boll-super-klej-w-sprayu-97 ? Chodzi mi o podklejanie dermy do płyty z której są boczki w E30/E34 i częściowe podklejenie materiału podsufitki. A może macie do tych celów lepsze preparaty?
  4. Sam sobie naprawiłem to i sam sobie odpowiem. Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. http://www.eter-mot.info/files/0280160504%20%201.jpg Jak go sprawdzić? na odpalonym silniku odczepić przewód podciśnieniowy i sprawdzić czy nie leci paliwo z regulatora, przewód ten idzie do odmy. Do czego on jest? utrzymuje ciśnienie paliwa na listwie, w przypadku m52 3,5 bar.
  5. Dziś miałem cały dzień na jazdy próbne i obserwacje. Myślę że to żaden z czujników wałków czy wału. Gdyby były one czułe na temperaturę to po 2 sekundach od zgaszenia nadal byłby ten sam problem bo w tak krótkim czasie się nie schłodzą. Myślę że to kwestia cofania/ciśnienia benzyny, na początek wymieniłem filtr paliwa ale niestety nic to nie zmieniło. Ewentualnie pompa paliwa? Czy na drodze między zbiornikiem a listwą wtrysków oprócz filtra i pompy jest jeszcze jakieś "urządzenie" mogące wysiadać pod wpływem temperatury?
  6. Niestety problem jest nadal. Poprostu były chłodniejsze dni a i czasu nie miałem żeby jeździć i sprawdzić dokładnie czy jest lepiej. Nie jest. Nadal dłużej kręci gdy postoi chwilę gorący - naprawdę gorący. Podmienione obydwa czujniki górne - te od wałków rozrządu. Na oryginały używane, niestety tylko o rok młodsze. Mam jeszcze czujnik położenia wału do podmianki. Podobno też może takie objawy dawać...
  7. Złożyłem wszystko do kupy tj. podłączyłem jeszcze głośniki i klamkę wewnętrzną razem z boczkiem + wypłukanie środkiem do gaźników głównego złącza przy zawiasach (tego w gumowej harmonijce) i wszystko działa.
  8. Witam, miałem problem z rdzą na rancie przednich drzwi więc kupiłem pod kolor i właśnie wymieniłem. Drzwi były "gołe" i wszystko z moich starych drzwi zostało przełożone, zamek również. W tej chwili w drzwiach jest podnośnik el. z szybą, zamek, lusterko, instalacja, uszczelki, poduszka. Brakuje boczku i głośników. Klamka zewnętrzna jest założona i działa prawidłowo. Dodam że musiałem rozłączyć wtyczkę przy słupku żeby zdjąć drzwi...
  9. Orientuje się ktoś czy moduł wentylatora od benzyny 4 cyl jest taki sam jak w 6 cylindrach? :idea: Wyjęcie wentylatora w 6 cylindrówce to dość czasochłonna robota, albo odkręcasz wiatrak z wisko albo rozbierasz cały przód. Ja rozbierałem przód do gołych podłużnic...
  10. Też jestem ciekaw czy jest magik co naprawia te moduły. U mnie jest przynajmniej trzeci wentylator bo jak kupiłem to już był zamiennik który mi padł...
  11. jak na 9200zł wygląda wręcz rewelacyjnie ale z doświadczenia powiem Ci że auto bez klimy o wartości większej niż 5000zł jest niesprzedajne w przyszłości a już tymbardziej tej klasy.
  12. To chyba było to. Podmieniłem na młodszą używkę z przewodem nienaruszonym i jest ok, mój miał załamany/zgnieciony przewód i naruszoną czarną izolację. Nie jeździłem jeszcze ale grzałem na postoju jakieś 15 min w upale i startował za każdym razem idealnie.
  13. No dobra. A znane są wam przypadki że np INPA nie widzi błędu a czujnik uwalony?
  14. Tylko czy wału korbowego czy wałka rozrządu? Na kompie nie pokazuje żadnego z nich... Czujniki temperatury cieczy też coś mogą mieć do tego?
  15. Auto dłużej kręci gdy rozgrzane a jeśli jest upał to sytuacja jeszcze się pogarsza. Nie dzieje się to zawsze ale przeważnie, czasem tylko pierwsze odpalenie a jak zaraz zgaszę i kilka razy włączę to odpala ok z kolei czasem 2 - 3 razy pod rząd długo kręci. Nie ma reguły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.