Skocz do zawartości

Majtis

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 4.4i N62
    E87 116i N45
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia Majtis

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podejrzewam, że dobrze wiedział co się zaczyna dziać i kłamał jak najęty, a ja się wjebałem na mine. W następnym tyg wymienie świece i odmy. Jeśli problem nie zniknie, co dalej?
  2. Wróciłem właśnie od znajomego mechanika i prześwietliliśmy na komputerze. Wywaliło błędy : 274E 2744 2749 2748 2747 Z tego co poczytałem wszystkie dotyczą wypadania zapłonów na różnych cylindrach ( 274E na wszystkich :D). Komputer nic innego nie pokazuje. Silnik ma problem tylko jak jest temperatura około 0 stopni i jest zimny. Później odpala i pracuje jak należy. Nie ma utraty mocy, nie faluje, trzęsie etc. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem i zarzeka się, że on takiego problemu nie przerabiał i "podpowiedział", że podczas użytkowania pojazdu nie wymieniał świec, także poniekąd mnie nakierował? Wymienię świece na początek i będę obserwował. Jakie polecacie pod ewentualny LPG w przyszłości? Pozdrawiam
  3. A możesz podpowiedzieć w wersji maksymalnej co byś wymieniał podczas zabawy z uszczelniaczami? Chodzi mi o części eksploatacyjne napotkane po drodze, uszczelki etc(biorąc pod uwagę, że reszta, np rozrząd, jest ok). Wiesz chodzi mi, żebym konkretnie z mechanikiem rozmawiał, żeby fuszery nie odpierdolił. Co to za wężyki dokładnie? Nierówno Ci pracował przy odpaleniu w temperaturach ujemnych czy jak było lato też? P.S Dzięki za pocieszenie. A jednak wróciłeś do marki ;)
  4. Nieźle mnie nastraszyliście. Wiem, że X5 to droga zabawka i w razie czego trzeba będzie pocelować sporo hajsu na naprawę, ale sądziłem, że da się znaleźć zadbany egzemplarz za wiadomo wyższą cene, ale chyba mam pecha albo żyje w świecie fantazji. Skimir lub ktokolwiek, podeślijcie jakiś link co potrzebuję do samodzielnego diagnozowania. Wiem, że laptopa :D no i odpowiedni kabel z oprogramowaniem. Co byś polecił konkretnie, nie za miliony monet? Gość u którego byłem (mechanior od BMW) zawołał 4k za uszczelniacze (robocizna + części), odleciał? Dzisiaj zadzwonię do byłego właściciela, ciekawe co bd ćwierkał.
  5. Witam wszystkich serdecznie. Bezpośrednio przed świętami zakupiłem wymarzoną BMW X5 4.4i N62 (2004rok). Autko od prywatnego sprzedającego, wizualnie zadbane, silnik suchy i ogólnie gość "fan marki", więc dbał jak o swoje. No ale nadszedł Nowy Rok, więc zjawiłem się w zaprzyjaźnionym warsztacie (robią tylko BMW) w celu podłączenia pod kompa. Wyskoczyły błędy wypadania zapłonu, prawie wszystkich cylindrów. Na zimnym silniku, przy odpaleniu czuć nierówną prace silnika oraz drgania. Kilka razy migał check, a raz się zapalił. Za to dzisiaj przy odpaleniu z rana check ani nie migał ani się nie zapalił. Dodam tylko, że po ponownym odpaleniu silnika ( po 30 sekundach) startuje elegancko i chodzi jak powinien. Od czego powinienem zacząć? Szukałem trochę i wiem, że może to być mnóstwo rzeczy, no ale się zastanawiam czy próbować świece, cewki, przewody etc? Czy to może być coś poważniejszego? Druga sprawa, 15min na wolnych obrotach, po dodaniu gazu, faktycznie kopci mocniej. Czy to na 100% uszczelniacze zaworowe do roboty? Poprzedni właściciel twierdzi, że auto nie było przegrzane, mimo usunięcia słynnej usterki rurki wody i termostatu. Pytam co robić i od czego zacząć. Macie może do polecenia jakiegoś godnego warsztatu na Śląsku? Sprawa nr 3. LPG. Gdzie na Śląsku polecacie i jaka instalacja? Czy to prawda, że do tego silnika dedykowany jest Prinz, ale obecnie STAG czy Lorenzo już różnicy nie robią? Ogólnie jestem w....y, bo fura miała być "bez wkładu"a tu odrazu jakieś usterki, które mogą okazać się jako poważne. Ja wiem, że to stare auto i prędzej czy później coś się będzie działo, ale człowiek łudzi się, że jednak później. No a dużo po mieście jeżdżę i chciałem szybko LPG wrzucić a tu takie klocki. Może powinienem dzwonić do poprzedniego właściciela? Pozdrawiam
  6. Panowie a ten egzemplarz od handlarza z zagłębia mazowieckiego? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-4-4i-286km-xenon-navi-grzane-skory-pamiec-foteli-gwarancja-ID6CyF81.html
  7. Czyli kibelonzo. [BAD] mam już dość tych handlarzy.
  8. Czyli kibelonzo. [BAD] mam już dość tych handlarzy.
  9. Proszę o opinie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-lift-4-4i-v8-320km-lpg-sport-klimatronic-skory-gwarancja-ID6CAQNj.html Wyposażenie raczej słabe? Radio nie działa.Z ciekawości. Czy wymiana na oryginalne NAVI to duże koszta i zabawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.