Skocz do zawartości

Man1ek17

Zarejestrowani
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Man1ek17

  • Urodziny 22.07.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 520D
  • Lokalizacja
    Gorzów Wielkopolski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Man1ek17

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. To zostałem lekko wprowadzony w błąd z tym ET ale dzięki za tak obszerne wyjaśnienie tematu. O dystansach wiem ale jeszcze nie sprawdzałem jakie będę potrzebował, bo skupilem się na razie na tamtym temacie. Jak się zabiorę za montaż to dam znać jak poszło dla przyszłych pokoleń
  2. Witam, kupiłem felgi od f32 do swojej E61 i z tego co wiem to będę potrzebował pierścienie centrujące, bo w E61 jest ET 72.6 a w f32 66.6 Na allegro jest dużo tych pierścieni ale wszystkie mają parametry następujące: Średnica zewnętrzna - felga - 72.6mm Średnica wewnętrzna - piasta 66.6mm A rozumiem, że skoro w E61 ET jest większe to potrzebuje pierścienie, które mają odwrotne parametry tak? Czy te pierścienie można zakładać też odwrotnie i pasują w każdą stronę? I ewentualnie jakiej firmy szukać pierścienie? Wrzucam też zdjęcie felg może ktoś takie założył i podzieli się wiedzą jak zrobić, żeby było dobrze. Dzięki i pozdro
  3. Man1ek17

    Alufelgi do e61 xd

    Ok dzięki za info. W takim razie zostaję przy 18 calach
  4. Man1ek17

    Alufelgi do e61 xd

    Witam, odkopię stary temat, bo nie znalazłem w sumie nigdzie odpowiedzi na moje pytanie. Szukam felg na lato i myślałem głównie o 18 ale znalazłem fajne 19 i chciałbym się dowiedzieć czy będą pasowały do e61 z napędem na tył? Alufelgi oryginał BMW 6853957 Styling 447 19. Cali Tył 10j is et 53 przód 9j is et 48 Ewentualnie jaki rozmiar opon? Bo widziałem, że głównie polecane są 245/35
  5. Witam. Auto E61 520D 163KM (m47) z podniesiona mocą do 177KM w automacie. Przebieg 243tys km. Chciałbym wymienić olej w dyfrze ale nie mogę znaleźć informacji ile wchodzi oleju. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć? Oraz jaki będzie najlepszy olej? Dziękuję, pozdrawiam.
  6. Dobra, dzięki będę szukał cierpliwie może coś się znajdzie albo dołożę więcej jak będzie fajny egzemplarz :)
  7. Super dzięki za podpowiedzi. Nie dodałem tam jeszcze, że szukam tylko i wyłącznie automat. Mam świadomość, że na początku trzeba będzie coś w aucie zrobić. Na początku brałem pod uwagę tylko auta od prywatnych właścicieli ale kilka ładnych egzemplarzy zobaczyłem od handlarzy i miałem nadzieję, że takie dziadostwo z cofaniem licznika, spawaniem z 5 to już minęło, bo trochę prawo się zmieniło pod tym względem ale chyba złudne myślenie.. Od turasa czy innego Bułgara w de nigdy bym nie kupił.. Tam szukałem tylko od prywatnej osoby i 2.0 bo wiadomo że akcyza później to zabójstwo. A w tym budżecie 3.0 przed lift z naszego podwórka jest dobry pomysłem? Czy lepiej skupić się na 2.0? I czy macie jakieś info jak sobie te auta radzą z chipem? Bo chciałbym coś powyżej 200KM. Oczywiście zrobione w profesjonalnym warsztacie, a nie po kosztach w szopie
  8. Witam, zastanawiam się nad zakupem modelu e90. Chodzi mi głównie o silnik diesla, czytałem ponad sto stron tego wątku i większość poleca polift że względu na lepszą pracę silnika, mniejsze zużycie osprzętu (turbo wtryski), mniejsze spalanie i ładniejszy wygląd. Myślę nad 2.0 polift lub 3.0 przed lift ze względu na budżet. Nie ukrywam, że liczy się dla mnie moc silnika, bo szukam touringa i żeby to auto było dosyć dynamiczne. Auto ma mi służyć na dojazdy do pracy do Niemiec wiec głównie autostrada. Co byłoby lepszym wyborem? I jak 2.0 znoszą Chip tuning? Głównie chodzi mi o skrzynie biegów, bo silnik z tego co czytałem to daje rade ale było mało informacji o skrzyni, turbo, wtryskach jak sobie radzą z taką zmianą. A może 2l przed lift jeżeli będzie z dobrym wyposażeniem, zadbane, z niskim przebiegiem? Też są podatne na chipa? Dzięki za zainteresowanie tematem, bo na te pytania nie znalazłem odpowiedzi w tym dziale. Budżet na samo auto do 25k I czy opłaca się kupić auto od handlarza czy bardziej celowac w osoby prywatne? Czy może ściągnąć z Niemiec? Bo też biorę taka opcje pod uwagę
  9. Właśnie różnica między nissenem, a tym z fmic to 150zł więc wolałbym już dołożyć i wziąć tamten, tym bardziej że jest cały zestaw do montażu. Ale zastanawiałem się bardziej nad tymi z niższej półki, bo jak pisałem wyżej nie wiem czy jest sens pakować takie lepsze na ten osprzęt, który mam. Co o tym myślisz? Teoretycznie powinny śmigać..
  10. Witam, chcę zmienić intercooler w aucie i zastanawiam się nad firmą jaką wybrać. Znalazłem kilka ale nie mogę znależć opinii na ich temat, może ktoś będzie coś wiedział? Ogólnie wtrysk regenerowane rok temu, a turbo właśnie oddane też do regeneracji. Tutaj jest link do wszystkich intercoolerów i jak widać ceny różne, dlatego nie wiem co wziąć, bo chcę tym autem jeszcze trochę pojeździć ale czy jest sens wkładać coś droższego i mocniejszego skoro nie planuję tutaj żadnych modów, a wtryski i turbo oryginalne jedynie po regeneracji. https://czescidobmw.pl/vin/BMW201910/285080845/$*KwFMeGl2RjEgDQkcHUhXaBQAICc5TUtMTRUYDE5HBhofCx0dSFtMPgRaHhcbWkAFGAJcU1oKGRYcWB0LBU5dBQcLHA46XAtDXEUDBAMBDRROXXUFXQ0aGl1CWBYeak5NSU9cAgYMQkFcHRMdOQVdFRNDCxVEX1pNSUlLTwUFFVwLG1teRVhYZnoCT10FAAAAAArADkw$/98624/szczegoly-unitu/2093142437/lista-towarow/17517786351 I jeszcze ziomek co mi będzie wymieniał namawia na ten niżej. Ta firma to raczej pewniak ale czy jest sens? https://allegro.pl/oferta/intercooler-bmw-e46-320d-318d-330d-zielony-9584056378 Jakby ktoś mógł się wypowiedzieć więcej na ten temat to będę wdzięczny, dzięki :)
  11. Witam, nie chce zakładać osobnego tematu, a temat też olejów ale nie do silnika. Przymierzam się do wymiany oleju w dyfrze, skrzyni biegów i płyn hamulcowy. Niby się tego nie wymienia ale auto ma 330k przebiegu, z czego ja zrobiłem 100 więc chciałbym przedłużyc żywot bawary. Jakie oleje będą odpowiednie? I ile litrów wchodzi? Silnik M47N, 2.0 diesel, 150km, 2002r.. Dzięki, pozdro.
  12. Sprawdzałem te wtryski testem przelewowym i faktycznie wszystkie dawały ponad normę. Kiedyś, na początku jak kupiłem auto jakieś 5lat temu to wymieniłem też 2 wtryski właśnie na używki i nie było z nimi żadnego problemu. Warsztat wydaje się być dobry, bo opinie są pozytywne no i dają gwarancję chyba na 2 lata. Może uda mi się dostać te używki, a jak nie to będzie trzeba tam oddac. Chyba takie rozwiązanie wybiorę :)
  13. Witam. Mam wszystkie 4 wtryski do wymiany, bo oddałem je do warsztatu, który zajmuje się regeneracja i tam tak stwierdzili po sprawdzeniu. Pytanie mam takie jak w tytule wątku regenerowac czy wziąć dobre używki? Za regenerację jednego powiedzieli 550zl na oryginalnych częściach bosha. Trochę drogi interes, tym bardziej że liczyłem na cenę Maks 300zl za jeden. Co o tym myślicie? Auta na razie nie planuje sprzedawać ale ta cena trochę mnie odstrasza. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
  14. 2200 za alternator? Dwumasa ze sprzęgłem jest tańsza :D
  15. Tam jest na pewno podany nr alternatora? Bo na żadnej aukcji na allegro nie ma takiego numeru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.