Skocz do zawartości

areczek00095

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1996

Osiągnięcia areczek00095

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. sory ze tak dlugo. Ale.. mechannik zmieniony, w ten sam dzien dowiedzialem sie ze chlodnica do wymiany bo jest spory wyciek, fakt wyciek byl ale czy z chlodnicy to nie wiem, zmiana chlodnicy na nowa, plukanie ukladu z piany,nowy plyn i odpowietrzenie. poki co po 5km wskazowka w pionie az miło:D dziala bez zarzutu ale 500zł nie moje.. i tylko zastanawia mnie fakt czy tamen partacz na serio nie widzial ze chlodnica do bani czy to nie to bylo przyczyna.. czeka mnie jeszcze wymiana odmy, zawieszenia.. kompletnego zawieszenie bo juz strasznie wozi.. i chyba uszczelniacze.. moze ktos powiedziec mi ile to wszystko tak okolo moze wyniesc?
  2. bo stwierdzili ze wklad powinien wystarczyc. uu.. To chyba na wymianie odmy zostane, ewentualnie uszczelniacze ale o zawory juz sie nie pokusze.. Mam nadzieje ze nie bedzie potrzebny az taki remont. A co do tego ukladu to zobaczymy dzisiaj co wymysla, dzisiaj powinni oddac juz mi auto wiec odezwe sie co wymyslili i za jaka cene
  3. chlodnica byla ciepla aa weze miekkie. To byl tylko wklad termostatu i dzialal normalnie przez kilka dni, nagrzewal sie po kilku kilometrach no az zaczal nagrzewac sie za bardzo.. Tak, mam lpg. A powiedzcie mi panowie ile moze kosztowac wymiana uszczelniaczy w takim silniku badz wymiana uszczelniaczy i pierscieni. Bo gdyby one przepuszczaly to chyba zdecydowalbym sie na remont silnika. Bo auto jest na prawde w swietnym stanie mimo ze jest z 96r. A mialbyym juz wtedy pewny silnik i pewne auto.
  4. tylko sek w tym ze ogrzewanie jest.. normalnie grzeje, wskazowka tez najpierw zatrzymuje sie na 90stopniach a potem idzie dalej..
  5. areczek00095

    523i odma i termostat

    Witam. Mam pytanie, zauwazylem ze moja Beata spala ok 1l oleju na 1tyskm. przy wymianie termostatu mechannik powiedzial mi ze odma jest do wymiany bo cos jest z nia nie tak, jakas uszczelka czy cos.. i stad moje pytanie czy przez odme moze spalic tyle oleju? bo 1litr to juz nie jest tak malo.. a przy okazji nie bede zakladac nowego tematu by nie zasmiecac. moje auto jest teraz u mechannika, wymieniono w niej termostat, pojezdzilem nia dwa dni i zaczela sie grzac przy czym plyn nie gotowal sie. raz stala na podworku, sprawdzilem poziom plynu i bylo bardzo malo, dolalem, przejechalem ok 6km i zagrzala sie tzn temperatura powyzej 90 poszla, otwieram maske a tam pelny zbiorniczek plynu az cieknie przez korek, odkrecilem korek, wylalo sie troche plynu,lekko cieplego a reszta zostala zasysnieta przez waz.. po prostu wciagnelo ten plyn. w dodatku do tego wszystkiego kupilem plyn do chlodnic ktory podobno mial mieszac sie z innymi, (nie wiedzialem co jest zalane bo niedawno kupilem auto), po zajechaniu do mechannika na 3 raty bo musialem robic przerwy az ostygnie, otwieramy zbiorniczek a tam piana.. mechannik odkrecal pompe wody, visco i stwierdzil ze takiej piany jeszcze nie wiedzial, ze wszystko jest okej ale on nie wie co zrobic. nie wiem co jest grane. bylem u drugiego mechannika i stwierdzil on ze wszystko jest wina tego ze poprzedni po wymianie termostatu nie odpowietrzyli dobrze ukladu, stwierdzil ze ten uklad odpowietrza sie ok 1.5godz i tamci na pewno sie lenili.. co teraz z ta piana? wystarczy ja wyplukac,zalac dobry plyn i bedzie okej? czy to nie wplynie na prace silnika? nie mam pojecia co robic. najpredzej chyba zmienic mechannika..
  6. gadalem z mechannikiem i mowil ze jezeli wciaga taka ilosc to nie oplaca sie robic uszczelniaczy bo nie wiadomo czy to pomoze bo moga winne byc tez zawory a to juz konkretny koszt. Powiedzial ze odma jest w porzadku, ze cisnienie tez okej (odma z tego co mi wiadomo jest nowa, w zeszllym roku zmieniana) aa gaz siedzi stag300..
  7. i nadal nie wiem co jest nie tak.. oleju nie ubywa mi zbyt duzo.. mysle ze ok 0.5l na 1000km ale strasznie dymi biala barwa.. jak docisne gaz na 3 biegu to nie widac co sie dzieje z tylu, na wolnych obrotach lub na jalowym jest okej ale nie trzyma obrotow, caly czas skacza az do ok 60-70stopni. czytalem cos o sondzie.. to moze byc to? teraz sa spore mrozy wiec pocieszam sie tylko tym ze kopcenie spowodowane jest wlasnie temperatura ale czy to mozliwe by az taki mialo to wplyw? dodam ze na benzynie w miare obroty sa ok po odpaleniu ale jak przelaczy sie na gaz to jest tragedia.. faluja jakby auto mialo za chwile zgasnac.. i sam nie wiem co robic... gonic auto czy naprawiac i miec pewnosc co w nim jest.. tylko jaki moze byc koszt naprawy.. i wgl to co trzeba naprawiac.
  8. no wlasnie wtedy jechalem juz na gazie bo to sekwencja wiec wlacza sie samoczynnie przy ilus tam stopniach. nie bylo zadnego szarpniecia.ale nie wiem od czego to zalezy.. dzisiaj jechalem tak samo, tez na zimnym niezlelecialem i wlasnie specjalnie wciskalem sprzeglo i bylo okej.. dodam ze nie trzyma mi obortow na zimnym.. bez roznicy czy to pb czy lpg to jak jest zimny to obroty skacza..
  9. teraz dobrze z tematem czy cos jeszcze mam dopisac? No tutaj tez dzisiaj dojezdzalem do skrzyzowania i wcisnallem sprzeglo bo chialem sie jeszcze troche podtoczyc na luzie i w tym momencie zgaslo.. Ale przy zmienianiu biegu normalnie mi zgasla, to obroty nie mogly spasc do zera. Aa co do temp. To ciezko okreslic ale przy ok 50stopniach jest juz normalnie
  10. witam. Mam problem. Otoz ostatnio zauwazylem ze w mojej e39 ubylo oleju. Dolalem, bylem u mechannika, stwierdzil ze spaliny nie smierdza olejem i ze cisnienie w silniku jest okej. Kazal dokladnie sprawdzic ile tego oleju ubywa na okreslona ilosc km. Ale podczas ostatniego powrotu z roboty mialem nieprzyjemna sytuacje. Auto stalo zimne, odpalilem i ruszylem, rozpedzilem sie do ok 100km i wyprzedzalem auto wrzucilem 5 i nagle auto mi zgaslo, przy predkosci 120km nie mialem wspomagania i przyznam ze sie wystraszylem bo gdybym mial jakis lepszy zakret to mogloby sie to skonczyc lipa odpalilem i jechalem dalej za skrzyzowaniem znowu zaczalem sie rozpedzac i wrzycam 5 i znowu to samo..auto gasnie. Jechalem polowe drodi na 4 az auto sie nie zagrzalo i potem wrzucilem 5 i szlo juz normalnie. Dzisiaj mialem dokladnie taka sama sytuacje.. Podczas podrozy auto zgaslo mi dwa razy dopoki sie nie rozgrzalo.. Powiedzcie mi koledzy co moze byc nie tak? Nie chodzi ktorys z cylindrow? Jest to 523i 170km. Mam ja od niedawna i boje sie ze zrobilem wtope i ze silnik jest zakatowany..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.