Skocz do zawartości

KubaPK

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 740i 1993
    E38 730i 1994

Osiągnięcia KubaPK

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. I przez to może mieć problem z pracą silnika, gdyż czujnik ten odpowiedzialny jest za wyprzedzenie kąta zapłonu. Pozdrawiam
  2. To co pokazał kolega to nie czujnik położenia wałka,tylko czujnik anomalii spalania tzw. "stukowego" .
  3. Witam kolegów, ja również chętnie bym wpadł na jakiś spot! :) i chętnie bym się sprawdził akurat moją E32 :) Pozdrawiam
  4. KubaPK

    Zamula na starcie

    Nikt nie chce się podjąć? Dziwne troszkę ;) Fakt jest sporo dłubania i bez wyjęcia silnika się niestety nie obędzie,co za tym idzie duże koszty w różnych warsztatach... Nie łatwiej się zawziąć, odpalić http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GE81&mospid=47515&hg=11, zaopatrzyć się w narzędzia, poczytać co jak z czym i ogarnąć sprawę? Z punktu widzenia mechanika samo demontowanie, aby wyjąć(podniesienie jest bez sensu) silnik zajmie dobre 8/10 godzin przy sprawnych 2 parach rąk... sama wymiana nie jest skomplikowana,ale znowu trzeba wszystko ładnie złożyc co daje kolejne minimum 10 godzin. u znajomego za podobną robotę chcieli 2000zł+części. Także jak masz gdzie do boju, w razie pytań na pewno forumowicze Ci pomogą :)
  5. KubaPK

    Wyciek oleju M60B40

    Czy te korki to nr 1 na obrazku http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/11/7enu.jpg? Jeśli tak to jakby miał wyglądać ich demontaż i wymiana? Wyciek jest praktycznie równomierny wokół powierzchni pokrywy kanału wodnego jak to Kolego ująłeś,więc nie wiedząc,że tam nie ma prawa być oleju podejrzewałem ten wariant. Ciężko mi uwierzyć,że w tym samym momencie obie uszczelki głowicy mogły ulec zużyciu,chociaż w teorii jak najbardziej mogły obie na raz... pozdrawiam
  6. KubaPK

    Wyciek oleju M60B40

    Witam,problemów ciąg dalszy... :) Mam pytanie odnośnie tego elementu: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD41&mospid=47348&btnr=11_4655&hg=11&fg=10. Czy jest możliwość,że uszczelka nr 2 przepuszcza olej od skrzyni korbowej i zbiera się on pod kolektorem, gdzie znajduą się czujnik spalania stukowego oraz polozenia wałka rozrządu? Powoduje to wyciek pod spód auta poprzez dwa małe otworki zlokalizowane na bloku silnika najblizej sciany grodziowej.
  7. Jak to nie pomoże, wbić lekko klin między uszczelke drzwi a drzwi, zrobić ze sznurka pętelkę(a`la lasso) i trafić sobie w bolec od zamka i pociągnać :)
  8. KubaPK

    Oświetlenie wnętrza

    Coś odwaliło bezpiecznikom, powyjmowałem przeczyściłem styki i cudownie działa :) Dzięki za odzew
  9. KubaPK

    Oświetlenie wnętrza

    Witam, mam pytanie dotyczące bezpieczników oraz modułu automatycznego włączenia oświetlenia po otwarciu drzwi. Otóż dzisiaj gdy wymontowywałem tylną kanapę coś jakby "pyknęło" i od tak zgasło oświetlenie,dopiero po manualnym włączeniu na podsufitce działało. Co mogło się przepalić badź zrobić zwarcie? pzdrawia
  10. Dokładnie Kolego wymieniony, o ring wewnętrzny bodajże d=16 mm. Tylko, ze teraz pojawił się problem typu, iż pomimo wszystko ładnie poskładałem(wszystkie czujniki na swoim miejscu),dodatkowo wleciała nowa chłodnica, Krokowy przeczyszczony(...) ALE: nie potrafi prawidłowo się uruchomić. Tzn. rozrusznik działa prawidłowo,napięcie prawidłowe,akumulator naładowany, paliwo jest, ale jeżeli nie dodam gazu to nie potrafi się utrzymać i gaśnie. Dodatkowo występuje spalanie stukowe co jakiś czas w wydechu(nie spalona mieszanka w cylindrze). Podejrzewam,że któraś z cewek mogła się spalić(jutro bądź sobotę pod komputer podepnę) tylko,że silnik nie wykazywał przed zdjęciem kolektora jakiś problemów z cewkami(nowe świece również niedawno wymieniłem). Czy jest możliwość,że coś się mogło stać z cewką podczas 2 tygodniowej przerwy? POzdrawiam P.s odpiąłem na noc akumulator,że sterowniki mogły się wyczyścić"
  11. Witam, mam pytanie do Was koledzy a propo ww przewodu w silniku M60B40. Otóż czy ten przewód powinien być na tyle długi, aby zamykać szczelnie oba konce odmy(odmy na kolektorze dolotowym oraz do przewodow prowadzacych do odmy pod rozrządem)? gdyż u mnie pozostaje mniej więcej 3 cm odstępu na króćcu do odmy pod rozrządem(skąd na 99% wyciekał olej). Czy też jest to normalna sprawa, a za uszczelnienie robi oring o średnicy 16mm(u mnie wcześniej prowizorka na silikonie...)? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.