Skocz do zawartości

raafe

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d

Osiągnięcia raafe

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. filtra paliwa nie wymieniałem, może od tego powinienem zacząć...po przekręceniu kluczyka słychać jak cos pracuje, trudno mi powiedziec czy to pompa....
  2. nie słysze zadnego cykniecia, prónowałem odpalac po ok 10s i w zasadzie nie było róznicy. Poza tym nie zależnie od temp kontrolka grzania swiec zawsze wyłacza sie po tym samym czasie (jakies 2-3 s)...tak ma byc??
  3. EGR mi nie działa jakies 2 miesiace (swieci sie check engine), czyściłem go ale nie pomoglo wiec obstawiam ze elektrozawór sterujacy do wymiany. Nie przyszło mi do głowy ze to moze miec jakiś związek z ciezkim odpalaniem....? Co do przepływki, jest tak jak napisałes
  4. No i lipa. Aku zakupilem. Jak byly male mrozy, kilka stopni, bylo w miare ok,odpalal za pierwszym razem. dopiero dzis przy -10 mialem znowu problem. odpali za czwartych dlugim krecniem i mam wrazenie ze nie na wszystkich cylindrach. jak juz odpalil, zgasilem go i jeszcze raz przekrecilem, odpalil od razu. W momencie odpalania po raz pierwszy, silnik daje straszny opor, im dluzej krece rozrusznikiem tym szybciej kreci. No i dzis znowu skrzyni wskoczyla mi wtryb awaryjny... Skoro aku jest nowe, to co moze powodowac powyzsze problemy, rozrusznik czy cos innego?
  5. dzięki wielkie koledzy za odzew, akumulator wymieniłem, teraz czekam na mrozy zeby sprawdzic czy to rozwiązało sprawe...Wesołych! :)
  6. Zrobiłem pomiary na ciepłym silniku. Niestety nie mam pojęcia jak sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa (progowej)...? http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/51/4vip.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/96/u7u5.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/607/5zp3.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/844/gjuf.jpg
  7. Byłem wczoraj wieczorem w aucie. Odpalił ledwo ledwo, za trzecim razem i rozrusznik już prawie nie kręcił. Teraz sie zastaawiam czy to moze faktycznie aku mi padł (pomimo ładowania) czy moża ta ustaerka powoduje wyczerpywanie sie aku...ponadto, przypomniało mi sie, ze czasami jak jest niska temp skrzynia wchodzi mi w tryb awaryjny i wyskakuje bład "150 CAN Engine speed" (screen z transmission). Podobno jak jest słabe napiecie to niektóre czujniki mogą wariować...,tak? no nic, wrzucam parametry silnika...i powoli chyba bede sie musial rozgladac za aku zeby zaczac eliminowac potencjalne usterki... http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/600/bgs5.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/15/9new.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/854/yvko.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/11/kbnl.jpg
  8. EGR wyczyściłem, został także wymieniony gumowy przewód podciśnienia bo był nieszczelny, ale nie rozwiązało to sprawy. Według mnie problem tkwi w elektrozaworze cisnienia. NIestety nie mam teraz warunków zeby sie do niego dobrać. Dla mnie priorytetem teraz jest rozwiązanie problemu z odpalaniem. NIe jestem specjalistą, ale z tego co wyczytałem to EGR nie powinien mieć wpływu na odpalanie...
  9. Witam, posiadam e46 z 2003r, automat. Mam następujący problem, im niższa temp. na zewnątrz tym gorzej pali. Jak jest temp około 0 lub poniżej to jest mega problem z odpalaniem. Muszę kilka razy pokręcić (po kilka, kilkanaście sekund) rozrusznikiem żeby fura odpaliła. Sterownik świec został wymieniony, doładowałem nawet akumulator (cał noc sie ładował). Dalej ten sam problem. Odpalanie jest uzależnione od temp. Przy jesiennych temp nie było problemu. Jak myślicie, co może być powodem? Z błedów które aktualnie mam to: 3E91 3E91 Crankshaft sensor 4501 4501 (0401) exhaust recirculation regulation ALe z tego co wyczytałem to błędy te nie powinny mieć wpływ na odpalanie w zależnosci od temp....?
  10. ok, dzieki za info. A to nie jest tak ze jesli mam padnieta świece to powinien sie pojawic bład na silniku? Tak jak wczesniej wspominalem nie mam innych błedów oprócz tych wczesniej wymienionych...
  11. Witam wszystkich, dokleje sie do tematu.... korzystając z zestawu INPY, na silniku odczytałem kilka błedów m.in. "Glow plug zylinder" oraz "4203 glow control unit". Wymieniłem sterownik swiec żarowych (na Beru). Błędy z "Glow plug zylinder" zniknęły ale cały czas pozostał bład "4203 glow control unit" i "exhaust recirculation regulation" (kasowałem kilkukrotnie, bez efektu) Skoro jest nowy sterownik swiec zarowych to dlaczego ciagle wywala bład? Trzeba go jakos zaprogramowac, dostosowac do mojego silnika??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.