Skocz do zawartości

marcinxp

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gostyń

Osiągnięcia marcinxp

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zawsze podobała mi się linia e36 coupe. Mam okazje, bo tak mi się wydaje kupić srebrna e36 325 w sedanie, ale z sekwencja 92r za 11.000. Minusem jest przebieg 210 tys no i to że to sedan. Ma drobne rzeczy do zrobienia felge do prostowania, bo rant uderzony amory przód i drobna poprawka lakiernicza z 1000 zl lekko na dzień dobry a pewnie wyjdzie jeszcze cos po drodze. e46 to już inna bajka dla mnie nie ma lepszego modelu bmw który bym kupił :). Taka e46 coupe zrobiona na m3 z silniczkiem 328 ehhh :) A co do e60 to moim zdaniem to kpina z marki, auto poprostu przekombinowane. Na szczęście e90 poszło troszkę w inna stronę.
  2. Minęło sporo czasu naszukałem się na oglądałem i stwierdzam jedno ciężko o e36 nadająca się do normalnej jazdy. Dylemat nadal pozostaje golf czy bmw. Znalazłem igiełkę 325 z sekwencyjna instalacja niestety sedan, ale może byc i teraz jestem naprawdę w kropce. Wiem ze amortyzatory będę musial na dzień dobry wymienić a to juz 400 zł... w golfie 45 zl jeden i to dobrej firmy bo wymieniałem i działają do teraz idealnie... W e36 rzeczywiście jest ciszej ale jakoś tak ciasno małe pole widzenia i brak czucia jezdni. W moim gti jest głośniej, ale czuje nawierzchnie mam więcej miejsca no i widoczność w każdym kierunku. Przyspieszenie do 160 porównywalnie z tym ze e36 pewnie troszkę szybciej i ciszej… ale te ceny części powalają i to zammieniki. W e36 dzwiek silnika powala to ideal, wyglad terz mimo czasu ok.. ale to branie oleju 0,5 l na 3 tys. w golfie nigdy nie misialem jeszcze dolewac a 284 tys przebiegu !
  3. Mam okazje kupic e36 325 z 1992r : Sporo szukalem po oklicy ta ma najladnieszy srodek wyglada na zadbana. Ma juz przejechane 215 tys na sekwencji 7 tys.. czy to duzo na taki silnik ? pali niby 0,5l oleju na 3000 km to normalne ? Po odpalenu delikatnie faluja wolne obroty po chwili jest ok. zapala sie kontrolka check engine - niby dlatego ze w chlodnicy czujnika nie ma ?! no i lewy klosz migacza byl luzny ( ruszal sie na 5 mm)... ale sladow prac blacharskich brak. Tak pozatym nie ma sie do czego przyczepic no moze tylko przednie amortyzatory co sadzicie warta jest 11 tys ? Jak sprawdzic silnik ? bo o to sie najbardziej martwie ?
  4. Masz racje jeśli ktoś kupi auto za 15000zl i co kilka tygodni wkłada w niego swoje cięszko zarobione pieniądze to jest prawdziwym twardzielem :|
  5. Jedna z opini na forum VW.... Co do kosztów i możliwości to musisz sobie odpowiedzieć na to pytanie sam. Myślę że napewno pomoże ci w tym pewna symulacja. Np. zadzwoń zapytaj ile kosztuje cewka (jest 6 przy LPG ważna rzecz), uszczelka pod głowicą, sprzęgło kpl. czy przewody o tu są fajne ceny a wuadomo do LPG wymagane i odrazu ci powiem że BMW nie jeździ na byle jakiej podróbie. Można się ratować zawsze używkami w pewnych kwestiach ale jak chcesz korzystać z 2,5 to niestety becelen.. A z tym że BMW jak baba to prawda, wsiadasz jednego dnia zadzwia cię osiągami wgniata w fotel pomomo że masz już auto np. rok. A następnego dnia obudzisz R6 z grymasem i jest zaspane, nie chce jechać zapali check albo się zamknie centralny i pupa nie wsiądziesz do środka Jeśli chodzi o zawieszenie przy oponach z przody 225 i felgach 16 średnio co 6 miesięcy możesz iść w ciemno (bez sprawdzania) zakupić swożnie wahaczy i pojechać na wymianę... zamienniki padają jak muchy a oryginały sprawdź cene. Spalanie przy 2,5i dmuchaniu na pedał gazu Pb będzie oscylować w granicach 12-14 litrów przy zabawie na LPG licz od 18 w górę... A poza tym E36 to bardzo fajne auto pod warunkiem że kupisz je bardzo zadbane i wchuchane. Rozważ też ewentualnie zakup silnika 2,0 ma takie samo brzmienie( mniejszą moc niestety) też R6 ale za to łatwiej trafić na cacuszko tym bardziej jak chcesz coupe. Warunek zadbane !!! Tylny napęd moc na kołach wypasione i bardzo ergonomiczne miejsce za kierownicą naprawdę potrafi urzec ale to kosztuje, chyba że ktoś traktuje auto jak niestety większość właścicieli BMW w Polsce czyli tragicznie. Co do stwierdzenie że jeżdzą dresiarze i kryminaliścu... Sory ale bardziej się mówi o golfie zalatującym dresem niż BMW choć obie mrki straciły dużo przez pewne jednostki społeczne. A mercedesami jeźdzą łysi zakompleksieni faceci udających meskich twardzieli ale gdyby w ten sposób podchodzić do sprawy to... w zasadzie nie ma co kupić chyba że infiniti które jeszcze zostało niepokarane. Ogólnie jeśli cię stać (przemyśl dwa razy) to kupuj - radość z jazdy prawie gratis Mi w ciągu 2 lat eksploatacji padło: wiskoza, wałek , krzywki, silnik krokowy, spadła kierownica, zablokował się centralny, padła deska rozd, termostat, popychacze, sprzęgło 2 razy, przegub gumowy na wale, swożnie co 6 miechów, synchronizator 2 biegu, abs, pękły szpilki w tylnej piaście, padły el szyby, wysprzęglik, razwalili mi 2 stacyjki a zamki w drzwiach sobie odpuściłem, wydech - pękał przy sondzie, sonda 2 razy, instalacje el. świateł, dmuchawa nawiewu, padły wycieraczki 2 razy i pewnie jakbym posiedział to jeszcze by się uzbierało + eksploatacja, amorki kpl, tarcze itd - dlatego jak będziesz kupował to zadbany egzemplarz ja przejechałem ok 70 tys km Osobiście bardzo libię BMW ale mam do niego uraz i ja bym takiej zamiany nie zrobił.. Ile srednio rocznie kosztuje utrzymanie e36 325 nie liczac ubespieczena i benzyny itp ??
  6. Jesli bym kupowal to na wiosne 2007 :D marzec ... oplaca sie je scigac z bawarii ? jakie sa teraz oplaty ? wziolbym cos z R6 325 a najchetniej 328 bo i tak roznica jest niewielka w mocy a konstrukcja silnika nowsza na korzysc 328 z tym ze widze ze czesci zamienne przemawija na korzysc 325 bo jest ich sporo. MA ktos e36 325 na sekwencji chcialbym wiedziec jak sie spisuje i czy warto inwestowac w ten tym zasilania gazem ?
  7. Wszystko się zaczęło od tego ze wsiadłem raz do e36 i teraz to auto nie daje mi spokoju 6 garów pięknie gra tylni napęd ma potencjał :D Szkoda tylko ze BMW jest jak kobieta czasem ma fochy i swiruje to obroty faluja to cos przestanie dzialac (kupel wali piescia co jakis czas w deske bo mu podswielenie gasnie albo wskazowki sie wieszaja, jak juz zaswieci to blad mu komputer wywala ze zarowki z tylu trzeba wymienic bo sie przepalily) a moj golf mimo przebiegu 280 tys i katowania :) dalej smiga i nawet nie grymasi czasem tylko plynu do spryskiwaczy daleje :)
  8. Mam problem ktory mnie trapi od wielu miesiecy... Posiadam Golfa mkII 1.8 16V włożyłem w niego sporo serca i pieniędzy. Zastanawiam sie nad zmiana na BMW serii 3 e36 325 zawsze podoba mi się linia tego auta osiągi tez są nieźle i ten napęd na tył Jednak żal mi mojego auta poświeciłem mu tyle czasu po za tym z tego, co czytam po forum bmw to dość awaryjne auta a mój golf mnie nie zawiódł ani razu jak dotąd zawsze dowiózł mnie z punktu A do B. Koleiny problem to gaz takie auta pala trochę a na nasze warunki to przymus wiem ze do e36 nie włożę gazu II generacji musi być sekwencja żeby moc tym jeździć, czyli koszt jakieś 3500 - 4000 zl a auto w granicach 12000 - 15000 zl myślę ze kupie cos z pakietem m3 cupe. Już na początek wielkie koszty hmm co radzicie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.