Skocz do zawartości

tidit86

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316 compact

Osiągnięcia tidit86

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Aha jeszcze dodam że wymieniam pompę ponieważ miałem problemy z kontrolkami abs asc i hamulca ręcznego pokazywało czujnik prawy przedni był wymieniony ale dalej jest błąd i znajomy podpinając pod komputer mówił że trzeba pompę wymienić. Dziwne jest tylko to że podczas gdy były upały kontrolki znikały nawet na pare dni a teraz gdy zrobiło się bardziej wilgotno są już znowu na stałe i tak od paru miesięcy się z tym męczę aż wkońcu postanowiłem to naprawić
  2. Witam wszystkich forumowiczów. Proszę o pomoc ponieważ muszę wymienić pompę abs razem z modułem. Czy ma ktoś z was dostęp do instrukcji albo może opisać jak to zrobić ? Szukam tego już od trzech godzin na wszystkich portalach nawet angielskich i nic. Wszędzie jest tylko o czujnikach. Chciałbym to zrobić sam ponieważ słyszałem że nie ma z tym dużego problemu ale nigdy tego nie robiłem. Co trzeba najpierw zrobić ? spuścić płyn hamulcowy ? jeżeli tak to gdzie a co później ? Moje auto to bmw compact 316 z 2002 anglik bo mieszkam na wyspach a usługi tu są bardzo drogie więc sami rozumiecie. Z góry dzięki za pomoc.
  3. Ok wezme valvolina tylko ktory wybrac bo jest kilka rodzajow tego 5w30 np syncpower xliii czy enc
  4. Witam jAk w temacie jaki powinienem wlac olej do tego silnika? Przebieg 200.000 Pytam poniewaz nie wiem jaki mam obecnie a jest na minimum wiec wole wymienic niz miec pozniej problemy. Dzieki i pozdrawiam
  5. Stawiam na uszczelniacze zaworow bo chyba pomalu bierze mi olej. Teraz pytanie. Czy mozna w tej sytuacji przejechac jeszcze troche dolewajac olej? Bo mam zamiar jechac nia do polski czyli jakies 1600 km i tam oddac ja do naprawy. Co sadzicie?
  6. Rocznik 2002 przebieg 202.000 a co do modelu silnika to szczerze nie wiem jedyne co wiem to jest to 1.8 ti. Przy 201.000 byl robiony przeglad wymieniany pasek oczywiscie nie przeze mnie
  7. Zrobilem dzisiaj 400 km dym przy dodaniu jak byl tak jest mocy nie ubywa zadna kontrolka sie nie swieci plynu nie ubywa nie wiem juz co moze byc przyczyna...
  8. Dym jest szarawy ale nie jest gesty. Dzisiaj jade w dluzsza trase wiec sprawdze jak sie auto po niej zachowa. Dzieki za odpowiedzi
  9. Dodam jesszcze ze mieszkam na wyspach wiec panuje tutaj duza wilgotnosc powietrza.
  10. Witam. Mam pewien problem i chcialbym sie poradzic bardziej doswiadczonych kierowcow. Miesiac temu zakupilem BMW e46 z silnikiem 1.8 w benzynie (compact). Mial to byc idealny stan i faktycznie na poczatku nie zauwazylem nic niepokojacego. Silnik pracuje rowno temperatura jest ok po srodku skali, plynu chlodniczego nie ubywa. Silnik sie szybko nagrzewa (po przejechaniu okolo 3 km) i dlugo trzyma temperature okolo 2-3 godzin. Tym bardziej ze dopiero co byl caly pakiet paska zmieniany. Problem jest w tym ze dzisiaj zauwazylem ze przy dodaniu gazu delikatnie wiecej dymu sie wydobywa z tlumika a na bagnecie sa biale male punkty. Czytalem ze moze to byc uszczelka pod glowica ale byly tez opinie ze to przez to ze sie jezdzi na malych dystansach. Zeby nie sklamac autem jezdze tylko z rana jakies 6 km i popoludniu 3km i wieczorem 3km. Temperatura rano wynosi okolo 4-6 stopni. Boje sie ze auto trzeba bedzie dac do naprawy :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.