Skocz do zawartości

tomek_glw

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia tomek_glw

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki. Chyba kolejny przekręt. Sprzedawca zasugerował, że załatwi mi transport do PL bo pracuje w firmie logistycznej. Ja na to że podjadę sam z lawetą i gotówką. Kontakt się wtedy momentalnie urwał. A do tego momentu wymieniliśmy może ze 4-5 maili i odpowiedz przychodziła zawsze po godzinie! Ehhh. Wkleje linka jeśli jeszcze znajde to ogłoszenie. Edit. Już zniknęło. Sprzedawca był oczywiście prywatny.
  2. Sprzedawca podał taki oto nr vin 5UXZV4C54BL406614
  3. I chyba za benzyniakiem będę się rozglądał. Wiadomo - spalanie pewnie o 2-3 litry na 100km większe ale ceny aut w niemcowni znacznie niższe :D
  4. Panowie, czy te klapki są też w benzyniakach? 3,5i 5,0 4,8? Dzięki i pozdrawiam!
  5. Poproszę o vin. Zobaczymy czy wyśle. Dzięki!
  6. Sorry. 2 razy mi się wysłało.
  7. Oczywiście - najlepiej nowe - ale jeśli miałoby kosztować kilkanaście tys. zł to trochę sporo. Nie mam bladego pojęcia jaki to koszt. To chyba dość rzadki silnik. Do diesli coś tam na alledrogo jest ale nie znalazłem do benzyniaka. Przewód od intercoolera to ten, który łączy wyjście zimnej strony turbiny - intercooler - silnik? Będzie widać łopatki sprężarki? Tzn. jeśli nie pourywane to silnik nie dostał po tyłku? Trochę kiepsko, bo auto raczej nie do jazdy i nie sprawdzę np. skrzyni biegów itd... Zastanawiam się czy warto się w to bawić. Dzięki za odpowiedź.
  8. Witam, auto jak w temacie. Benzyna 306KM. Sprzedawca - osoba prywatna - mówi, że padło turbo. Początkowo piszczało, potem wyło i po kilku dniach zdechło. Ponoć zgasił wtedy motor i auto na hol. Jak sprawdzić, czy coś w silniku przez to nie padło? Czy da się bez rozkręcania turbiny? Czy łopatki albo coś innego mogło powpadać do silnika? Jaki jest koszt regeneracji turbo do tego benzyniaka? Warto się zainteresować autem? Pierwszy właściciel, 61000km. ok 30000eur. Dzięki i pozdrawiam.
  9. Dzieki Panowie za cenne rady! Pozdrawia!
  10. Koledzy, jak w temacie. Jak sprawdzić wizualnie, czy mamy na pokładzie Adaptive Drive? W niektórych E70 mamy tuż pod "dźwignią biegów" przycisk SPORT. Czy to jest to? Czy występowanie tego przycisku mówi nam na pewno, że jest tam AD? Oczywiście pomijam przypadki przeróbek konsoli!!! A jak poznać czy mamy Active Steering? Chyba już tylko w dokumentacji lub w trakcie jazdy próbnej??? Szukam E70 z roku 08-10 no i wyczytałem, że warto mieć te bajery, natomiast w ogłoszeniach często wyposażenie podawane jest mało precyzyjnie. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!
  11. Witam Forumowiczów w moim pierwszym poście! Poszukuję X5 z roku 09 lub 10. Przekopałem się przez większość tematów w dziale E70 ale podpowiedzcie mi jeszcze z praktycznego punktu widzenia: - czy warto dopłacić więcej za rocznik `10 po liftingu? (LCI) czy oprócz skrzyni 8mio biegowej i trochę bardziej rozbudowanego Idrive'a są jakieś istotne różnice? - jaki silnik jest uważany za najbardziej trwały i bezawaryjny? Czytałem o problemach z 50i (pompy oleju), 30d,35d,40d (wpadające klapki przy kolektorach), 4,8 - czy warto? - jakie wyposażenie byłoby niezbędne?? - aktualnie w moim Passacie mam webasto - to chciałbym mieć w X5 - super sprawa przez 6mies. w roku - sterowane koniecznie z pilota! Adaptive drive - czytam, że poprawia jazdę na zakrętach - czy też bardziej wycisza nierównośći? Jak koszty wymiany/naprawy w por. ze standardem? Active Steering - też chyba przydatne przy manewrowaniu? Co jeszcze? Dodatki w stylu "soft close" jakoś mało przekonują. Dobrze mieć komfortowe fotele. Head up? Dzięki za pomoc! Takie pytania to tu: viewtopic.php?f=84&t=181103
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.