Skocz do zawartości

morhu

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia morhu

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. morhu

    Mocowanie pompy oleju m54

    Niestt tutaj takich wcięć nie ma i po prostu całość spiera się na tych uchwytach i dla tego od strony rozrządu odstaje. Na dole fotki o które prosiłeś oraz ujęcie ile ostaje od strony rozrządu.
  2. morhu

    Mocowanie pompy oleju m54

    Witam, Panowie mam pytanie odnośnie mocowania pompy oleju do bloku m54 (wersja zespolona z osłon) Z racji że kończę robotę po kimś nie mam pewności jaka była kolejności, a nie mogę znaleźć konkretniej odpowiedzi odnośnie tego typu pompy. Gdy pod śrubę mocujące stopę wału dam wspornik( na zdj zaznaczyłem na niebiesko) nastepnie przyloze pompę zespolona z osłoną ( ta że zdjęcia) skrece wszytko na śruby m8 to pompa nie przylega od strony rozrządu do bloku( miejsce zaznaczone na czerwono) Czy aby na pewno przy tym typie pompy, owe wsporniki łączące stopę wału z blokiem są potrzebne ? Bo właśnie przez dekiel pompy nie dochodzi do bloku. Z góry dzięki za odpowiedź.
  3. Koledzy orientujecie się może jak to jest z tymi numerami czujników ? Chciałem zamówić prawy tylny czujnik czyli ten z końcówką 697. Na realoem jest informacja iż powinien być to właśnie czujnik o nr 37146784697 Ew zastępujący go 37146763738. Zacząłem więc szukać po internetach czujnika o takim numerze i jest masa takich z końcówką 697 ale poprzedzające cyfry są inne czyli np 1093697... Znowusz na BMWstore.pl jest info że numer czujnika 37146784697 zastępują takie numery: troche zgłupiałem Czym najlepiej się sugerować żeby było dobrze ? Np wg bmwstore czujnik z końcówką 698 powinien pasować i właśnie ich jest od groma na ogłoszeniach. Czy sprawdzi się u mnie na prawym tyle ?
  4. W sumie mogę to sprawdzić zastanawia mnie jescze jedno, mianowicie czy przez to, że mam teraz założony na prawym tyle czujnik przedni, to może być to przyczyna iż w module LWR nie pokazuje parametrów obu czujników (przód, tył) ? Bo w sumie jeżeli bym przełożył piny na lewym tylnym czujniku to się niestety tego nie dowiem tak czy siak muszę dorwac dobry czujnik. Czujnik przedni który mam zamontowany na prawym tyle czyli...696 ma mocowanie takie jak powinno być z tyłu, czyli faktycznie może być teraz " odwrotnie" zamontowany niż powinien
  5. Czyli mam pokićkane z czujnikami z tyłu ... Jeden lewy ma dobry numer tzn ...697 a drugi (prawy) ... 696. Przedni jest ok bo ma nr ...696. Wychodzi na to że sugerując się tym złym schematem który wstawiłem w poście wyżej wsadziłem na prawy tył czujnik przedni... Zostaje zakupić taki jak ma być i sprawdzić czy coś się zmieni
  6. Czyli nr 1 na realoem to czujnik przedni i lewy tył? Bo ewidentnie dwa mają ten sam. No tak wiem że nie wie ale chodziło mi bardziej o to, że może faktycznie źle świeci i po ustawieniu błąd zniknie tak czy siak zobaczę czy po skasowaniu wraca
  7. Dzięki koledzy za schematy i zdjęcia Przepatrzylem jeszcze raz kable idące do czujników od modułu nivo i lwr no i wszystkie przewody mają przejścia wg schematu czyli wiązka jest ok. Będę próbował podmienić jescze prawy przedni czujnik tylko muszę sobie takowy załatwić, po zmianie na prawy tyl( ten sam nr czujnika) niby działa na Inpie ale wolę się upewnić. Prześledzilem jeszcze raz pracę czujników w module nivo w Inpie i okazuje się że prawy tylny czujnik gdy jest wpięty w wahacz podczas ręcznego opuszczania/ podnoszenia stoi w miejscu tzn jego wartość się nie zmienia, lewy natomiast pracuje okej. Sprawdzę czy podczas pracy zawieszenia przypadkiem gdzieś nie blokuje, bo bez wpinania go w wahacz było ok i może to jest przyczyną takiej różnicy parametrów obu czujników tu zdjęcia: Mam jescze pytanko, mianowicie czy czujnik widoczny na zdjęciu podpięty jest prawidłowo ?( Jak cos wtyczka odpieta do pomiarów) Co do błędów to jedyne co udało mi się znaleźć to taki błąd w module lwr, ale to możliwe że przez to iż reflektory po regeneracji nie były jeszcze ustawiane na stacji.
  8. O tym też myślałem, nawet próbowałem odwrócić jeden z czujników ale niestety wiązka nie pozwala... Czy dysponuje ktoś zdjęciem jak powinny być poprawnie zamontowane czujniki z tyłu ? Chodzi mi jeszcze po głowie myśl, czy jak by ktoś zamienił przewody w wiązce do czujnika ( bo było coś dłubane) to czy czujnik może odwrotnie pokazywać parametr 0-5v ? Niby czujniki zgadzają się numerami z tym co pokazuje realoem po vinie, do tego podmienialem ze znajomym i było to samo niestety. Zauważyłem że w module lwr gdy wejdzie się w podgląd jak pracując czujniki poziomowania lamp ( czyli tylny również nivo) to parametry stoją na 0 v... Światła pod odpaleniu wykonują test góra dół. Natomiast na podglądzie od nivo ten sam czujnik który odpowiada również za poziomowanie świateł już ładnie zmienia się od 0-5v
  9. Układ sprawdzałem na znaczeniach nigdzie niby nie ucieka powietrze, poza tym gdyż ustawi się żądaną wysokość w trybie ręcznym to auto trzyma wysokość przez parę dni co potwierdza że układ jest ok. Co do czujników to kostki jak i czujniki były wymieniane, dodatkowo z racji tego że czujniki były założone Ori, ale używki potraktowałem kostki kontaktem przy montażu, do tego inpa w zakładce od nivo czyta parametry czujników gdy rusza się ramionami także jest ok, mimo to pompuje go na maksa w górę..:/
  10. Tylko że auto jak ustawić się w trybie ręcznym dana wysokość to trzyma parę dni te ustawienia czyli raczej wszystko szczelne, ale jescze sprawdzę woda z mydłem tak jak mówisz. Co do czujników to są one zamocowane do wahacza, także nic nie jest rozłączone, ale jeszcze spróbuję podmienic je tzn wezmę od znajomego. Jescze zastanawia mnie czy oba tylne łaczniki między czujnikiem a wahaczem mają mieć taką samą długość? U mnie oba są plastikowe, a wiem że zdarzają się właśnie metalowe
  11. Właśnie nie ma żadnych
  12. Próbowałem robić tak jak mówisz ale mimo wpisywania różnych parametrów, kompresor zawsze się załącza i pompuje na maksa w górę, podmienione lewy czujnik który pokazywał na minusie i dalej to samo .. już mi się kończą pomysły, zamówień jescze czujnik prawy od nivo i ksenon więc jego też spróbuję podmienic
  13. U mnie podaszas prób ustawiania w opcji, niezależnie co bym nie ustawił, zawieszenie idzie strasznie wysoko w górę... Nie reaguje na próby opuszczania, jedyne w trybie ręcznym idzie go obniżyć ale tylko na chwilę bo zaraz podnosi..
  14. Udało mi się znaleźć temat odnośnie regulacji, także zostało tylko zastosować w praktyce. Mam tylko pytanko odnośnie drugiej opcji obok transport mode mianowicie chodzi mi o Assemby mode do czego ona służy?
  15. Kolego poratował byś linkiem do tematu gdzie jest to opisane do e39 ? Nie mogę namierzyć, jedyne co znalazlem film na YouTube ale niestety bez ścieżki dźwiękowej i nie wiem co do czego, byłbym wdzięczny. Co do transport mode to jest u mnie wyłączony. Strasznie wysoko podnosi tył do góry i chciałem to wyregulować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.