Skocz do zawartości

mario704

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    w trakcie szukania

Osiągnięcia mario704

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Oby się sprawował dalej;-) Powiem ci który jest tani w naprawach 1.8 8v :-P. Ale za to nie jedzie.
  2. Generalnie nie jak dbasz tak masz ..tylko zależy co kupisz kolego i jak ktoś wcześniej dbał a tego nie wiesz a ten silnik niestety do najtańszych w serwisie i najtrwalszych nie należy jak już doczytałem na forum.
  3. 1,8 też ma problemy z wadliwymi napinaczami i valvetronic'iem czy tylko te 2.0 143 km
  4. czyli jednak.... szkoda tylko że nasz rynek obsiany motorami 1,8...Za mocniejsze wołają niebotyczne sumy a jak sie pojawi 2,2 to go nie ba szybciej niż gościu wystawi ;) Jak już brać 1,8 to lepiej ten 8 zaworowy czy 16v na dwóch wałkach? i jak tam u niego z awaryjnością bo to że nie jest demonem prędkości to się można domyślić ;)
  5. Panowie mam pytanie odnośnie tego silnika a właściwie jego awaryjności i kosztów serwisu.Często coś w nim trzeba naprawiać?jak sie ma sprawa z valvetronic'iem .Planuje zakup trójki i teraz nie wiem czy lepsze 1,8 czy ten wlasnie 2,0 .Kilka tematów przeczytałem ale mało osób które posiada te 2,0 sie tam udziela. Z góry dzieki za odpowiedź.
  6. Panowie mam prośbę. Zainteresowałem się pewną trójeczką z moich okolic. Jak myślicie warto w ogóle jechać oglądać? Że przebieg dziwnie mały to się od razu rzuca w oczy http://otomoto.pl/bmw-318-2-0-143km-ksiazka-serwisowa-C31961732.html z góry dzięki za odpowiedzi viewtopic.php?f=44&t=72889
  7. Panowie takie pytanie. Szukam e46 po lifcie z silnikiem 2,0(143kM)lub 2,2(170kM) ew więcej jak się trafi w dobrym stanie za około 20 tys zł, Nadwozie koniecznie sedan w ostateczności kombi-nie interesują mnie compakty i coupe z racji 2 drzwi. Na co zwrócić uwagę przed kupnem ?Który silnik lepiej będzie się sprawował na LPG-niestety konieczność-dużo jeżdżę Są jakieś newralgiczne miejsca które szczególnie trzeba obejrzeć? chodzi np. o jakieś źle spasowane elementy czy coś w tym stylu .Przebieg wiadomo w każdy nie mały ale jak nie owinięta o latarnie to pojeździ jeszcze. Czekam ja jakieś sugestie. Yakuz-Lift to tzw odświeżenie samochodu-inne lampy zderzaki itp. w e46 końcem 2001r o ile się nie mylę go przeprowadzono.
  8. Jako iż to mój pierwszy post na tym forum pragnę cie przywitać i prosić o wyrozumiałość :D Otóż przymierzam się powoli do kupna mojej pierwszej bawarki E46.Wybór padł na benzynę (z racji tego że-proszę nie bić :duh: -ma być założona instalacja LPG-nie należę do grona tych co będą fruwać bokiem ,siedząc jak ze skoliozą na pół leżąco itp. :wink: )Nadwoziowo sedan i ewentualnie kombi. Interesują mnie silniki głównie: 2,0-150 kM 2,5-170 kM Jako iż jestem kompletnie zielony w mechanice BMW to pytanie dotyczy awaryjności i eksploatacji tych 2 silników. To że rozrządy na łańcuchu to doczytałem ,że 2,5 ma dwumase też ,jednakże jak z regulacją luzu zaworowego tak ważnego przy instalacji LPG- szklanki? płytki czy hydraulika? Jak z apetytem na olej? Jak sprawdzić czy auto nie jest z "3 przystanków" skręcone.-jakieś serwisowe folie na progach czy inne cuda typowe dla e46. Czy różnica między tymi silnikami jest bardzo odczuwalna w przyśpieszaniu/elastyczności?? z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.