Jako iż to mój pierwszy post na tym forum pragnę cie przywitać i prosić o wyrozumiałość :D Otóż przymierzam się powoli do kupna mojej pierwszej bawarki E46.Wybór padł na benzynę (z racji tego że-proszę nie bić :duh: -ma być założona instalacja LPG-nie należę do grona tych co będą fruwać bokiem ,siedząc jak ze skoliozą na pół leżąco itp. :wink: )Nadwoziowo sedan i ewentualnie kombi. Interesują mnie silniki głównie: 2,0-150 kM 2,5-170 kM Jako iż jestem kompletnie zielony w mechanice BMW to pytanie dotyczy awaryjności i eksploatacji tych 2 silników. To że rozrządy na łańcuchu to doczytałem ,że 2,5 ma dwumase też ,jednakże jak z regulacją luzu zaworowego tak ważnego przy instalacji LPG- szklanki? płytki czy hydraulika? Jak z apetytem na olej? Jak sprawdzić czy auto nie jest z "3 przystanków" skręcone.-jakieś serwisowe folie na progach czy inne cuda typowe dla e46. Czy różnica między tymi silnikami jest bardzo odczuwalna w przyśpieszaniu/elastyczności?? z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam