Skocz do zawartości

svkk

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia svkk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Poszukuję konkretnej i z wiedzą na temat BMW osoby w celu pomocy przy zakupie auta. POZNAŃ - OKOLICE - BYDGOSZCZ - GNIEZNO i tak w tym kręgu. gg: 554943 lub pw.
  2. proszę uprzejmie: http://allegro.pl/e46-318i-118ps-sedan-klimatronic-z-niemiec-nowa-i3755102060.html
  3. Witam Serdecznie, Poszukuję osoby, która się zna, ma sprzęt, wiedzę i jest uczciwa. Chciałbym nabyć BMW e46 318i 118km 2000 - 2001 rok i potrzebuję pomocy osoby, która zna się na rzeczy. Chodzi mi o to aby pojechała ze mną sprawdziła auto komputerem czy innym sprzętem, doradziła, powiedziała czy warto brać czy nie. Jeśli ktoś zna takie osoby proszę o kontakt.
  4. A jak w ogóle z żywotnością tych benzyniaków? Ile przejeżdżają te silniki?
  5. Jak wygląda sprawa z tym silnikiem? 318i - (1.9ccm) M43TUB19 118KM R4 wersja przed liftem Czy silnik ten jest awaryjny? Czy lubi popić olej? Jakieś fabryczne usterki? Czy przy tym silniku są klapki?
  6. Że palą tyle samo to mam świadomość. Bardziej chodzi mi o koszty utrzymania i awaryjność, który pod tym względem jest najlepszy.
  7. Odświeżam trochę temat. Jak wygląda sprawa awaryjności w 318i (318i - (1.9ccm) M43TUB19 118KM R4) Ogólnie biorę pod uwagę: Przedlift: 320i - (2.0ccm) M52TUB20 150KM R6 323i - (2.5ccm) M52TUB25 170KM R6 Polift: 320i - (2.2ccm) M54B22 170KM R6 325i - (2.5ccm) M54B25 192KM R6 były też M56. Chciałbym uzyskać informację Czy dużo droższe są części zamienne niż w R4? Który silnik jest najmniej awaryjny? Który jest najprostszy? Jak ceny elementów zawieszenia? Dzięki
  8. Więc jeśli to auto było by ok technicznie to opłaca się je kupować, nie będę miał problemów z silnikiem?
  9. Ale jest różnica bo do 2001 roku wychodziły inne modele silników w 318 i po 2001 też inne. Mógłby ktoś to przybliżyć.
  10. Ogólnie chodzi o ten egzemplarz: http://otomoto.pl/bmw-318-bezwypadek-idealna-z-niemiec-C31096471.html Byłem go oglądać, silnik wydaje się rewelacyjny jak i wnętrze. Ogólnie sprawa jest taka, że to samochód kupiony od od 60 latka, który dużo nie jeździł tym. Był kupiony z ubezpieczalni bo dziadek najechał na krawężnik i pogiął felgę i zderzak. Pytanie czy jakbym kupił ten samochód i coś by siadło to jakie mogą być największe koszty naprawy? Z tego też co mówił ten znajomy to przebieg i wszystkie książki serwisowe są dołączone i są oryginalne.
  11. Czyli twierdzisz, że 20 m52 z vanosem 150 km jest drozszy w utrzymaniu niz bardziej skomplikowany w 318?
  12. Aha rozumiem, ja głównie jeżdżę po mieście do 30 tyś czasami poznań i małe trasy ale rzadko. Głównie wągrowiec - poznań czyli 60 km. Tak jak mówię mogę kupic 2000 rok albo 2001 ważne, żeby silnik był bezawaryjny i dość prosty w naprawie. Osiągi mnie zbytnio nie interesują.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.