Skocz do zawartości

TCzechowski

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    na etapie wybierania

Osiągnięcia TCzechowski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. TCzechowski

    730d vs 745d

    witam, jestem nowy na forum, witam wszystkich serdecznie. od zawsze zakochany w bmw, właśnie nadeszła pora na zakup własnej Buni e66/e66 - dysponuję kapitałem ok 80k PLN i niestety nie mogę zdecydować się na wybór pojazdu. Spalanie nie do końca ma dla mnie znaczenie, wydaje mi się, że przy dzisiejszych czasach, cenach ropy i benzyny ale głównie przy zużyciu używanych aut diesel wcale nie musi być oszczędniejszy biorąc pod uwagę serwis, koszty itp. Rocznie jeżdżę 40 tys km, z czego 65% to trasy, głównie autostrady z prędkościami 180-220 km/h. Zdarzają mi się również min dwa długie wypady w roku. alpy zimą,jak również wiosna bądź lato długi wypad po Europie - ostatnio 3 tyg w portugalii, hiszpanii itp - 12 tys km w 3 tyg. Jasnym jest, że przy takich przebiegach żadne z branych pod uwagę aut nie będzie tanie w eksploatacji, nie będzie też z uwagi na moc palić mało. Stać mnie na serwis tych aut także nie ma kłopotu. Chciałbym jednak prosić Was o pomoc w wyborze auta. Jeździłem już wszystkimi wymienionymi modelami także swoje odczucia znam. Jednak odczucie to jedno a codzienna eksploatacja np 2 latach to drugie. Dlatego chciałem Was prosić o pomoc w wyborze pojazdu aby: - nigdy nie brakowało mu mocy przy jeździe autostradowej typu wyprzedzanie z 200 km/h - miało dobrą trakcję ale nie było przyciężkie - było możliwie najmniej awaryjne zakochany jestem w 745d jeśli chodzi o elastyczność, mocny dół itp, blisko mu do v8 co z jego awaryjnością itp jednak? czy nie lepiej zmienić mapę w 730d i podkręcić go o bezpieczne 20% mocy i rozszerzyć mu moment obrotowy? Drodzy Forumowicze, proszę o wypełnienie ankiety i pomoc. Pomóżcie dołączyć do Waszego grona.
  2. nie jest płynne na rynku w Polsce niestety a kiedyś będę myślał jednak o sprzedaży. jesli taki silnik wolałbym 650i które byłoby płynniejsze bo jeśli ktoś szuka tego modelu w benzynie to jest to jedyny sensowny wybór. szukając 5tki beznzynowej nie każdy skupi się na v8, raczej poszukiwanym będzie r6, zresztą w polsce w sumie wszyscy jeśli chodzi o e60/61 jeżdżą dieslami juś wybór 535xi to mała płynność, v8 chyba jeszcze mniejsza
  3. Dokładniej mówiąc boję się po prostu o odsprzedaż za 2-3 lata i narzekanie osób, które będą wybrzydzać na wersję usa dokładnie jak ja teraz obawiam się kupic pewnie oni też będą się obawiać
  4. witam, jestem nowy na forum, witam wszystkich serdecznie. od zawsze zakochany w bmw, właśnie nadeszła pora na zakup własnej Buni e92 - dysponuję kapitałem ok 90k PLN i niestety nie mogę zdecydować się na wybór pojazdu. Spalanie nie do końca ma dla mnie znaczenie, wydaje mi się, że przy dzisiejszych czasach, cenach ropy i benzyny ale głównie przy zużyciu używanych aut diesel wcale nie musi być oszczędniejszy biorąc pod uwagę serwis, koszty itp. Rocznie jeżdżę 40 tys km, z czego 65% to trasy, głównie autostrady z prędkościami 180-220 km/h. Zdarzają mi się również min dwa długie wypady w roku. alpy zimą (stąd branie pod uwagę również wersji xd, xi) jak również wiosna bądź lato długi wypad po Europie - ostatnio 3 tyg w portugalii, hiszpanii itp - 12 tys km w 3 tyg. Jasnym jest, że przy takich przebiegach żadne z branych pod uwagę aut nie będzie tanie w eksploatacji, nie będzie też z uwagi na moc palić mało. Stać mnie na serwis tych aut także nie ma kłopotu. Chciałbym jednak prosić Was o pomoc w wyborze auta. Jeździłem już wszystkimi wymienionymi modelami także swoje odczucia znam. Jednak odczucie to jedno a codzienna eksploatacja np 2 latach to drugie. Dlatego chciałem Was prosić o pomoc w wyborze pojazdu aby: - nigdy nie brakowało mu mocy przy jeździe autostradowej typu wyprzedzanie z 200 km/h - miało dobrą trakcję - było możliwie najmniej awaryjne - tutaj pewnie kłania się benzyna choć 335i to biturbo i słyszałem, że turbiny i pompa paliwa lubią padać. jak sądzicie co będzie najlepszym wyborem. czy bać się aut z usa? czy szukać na siłę diesla 330xd czy mpakietowe zawieszenie nie będzie zbyt awaryjne na polskich dziurach? zakochany jestem w 335d jeśli chodzi o elastyczność, mocny dół itp, blisko mu do v8 nie brzmi niestety tak jak bym chciał. ale to kwestia przyzwyczajenia. nowy steptronic czy stary? jest różnica? mpakiet czy nie? - nieco twardszy, niższy (boję się o spojler z przodu w zimie) itp. pomocy. Drodzy Forumowicze, proszę o wypełnienie ankiety i pomoc. Pomóżcie dołączyć do Waszego grona.
  5. pragne zaznaczyc ze 535xd nie ma w ogóle. jedynie 530xd badz 535d w wersji usa boje sie jedynie plynnosci
  6. powiedzcie mi jeszcze jedno. które auto w codziennej eksploatacji będzie mniej uciążliwe jeśli chodzi o bezawaryjność? 535i czy 535d? które lepiej sobie radzi na trasie jeśli chodzi o elastyczność, siłę itp? a porównując 530i i 535d? boję się nieco wersji usa.
  7. Felga będzie zbyt duża jako 18-tka zimowa? lepiej 17?
  8. czyli jak rozumiem mogę śmiało kłaść gumy inne na tył nawet przy 4x4 tak? a co zimówkami? też 245/45/18 przód i 275/40/18 tył? czy węższe? albo 17 felga?
  9. i kolejna wyczerpująca i przydatna odpowiedź, bardzo dziękuję teraz skupiając się na kilku rzeczach jeszcze. mpakietowe zawieszenie czy zwykłe? ogólnie mpakiet zew czy nie? chodzi o wygląd auta ale i praktyczność czy np 535d sprzed liftu i po lifcie jesli chodzi o steptronic stary i nowy to duża różnica? jechałem jedynie poliftową wersją gumy do xi/xd mają jednakowy rozmiar wszystkie 4 prawda? nie ma np jak w tylnonapędówkach 245/45/18 przód i 275/40/18 tył tylko wszędzie np 245 tak? powidzcie mi jeszcze jedną rzecz czy opony 275/40/18 wejdą również bez przeróbek na przód? chciałbym mieć możliwie najszersze gumy. auto na 18-tce
  10. Co do przebiegu itp zgadzam się w zupełności. zresztą kultura pracy w r6 benzynie rozwaliła mnie po prostu. to autko które może służyć do cruisingu po nadmorskim bulwarze spokojnie mrucząc jak i do startu spod świateł jak bestia jak po chipie? spalanie? osiągi? awaryjność? na coś trzeba mocniej zwracać uwagę w codziennym użytkowaniu? jak z trakcja w xdrive? czy naprawdę jest tak dobra jak mówią? chodzi mi głównie o śnieg i mokry asfalt (alpy zimą) chcesz sprzedać swoje auto?
  11. A czy znasz kogoś kto mógłbym pomóc w zakupie 535xi? gdzie szukać zadbanego? w pl, w deutschland? czy bezpośrednio w usa?
  12. witam, wiedziałem, że znajdę fachowców na tym forum. dziękuję za odpowiedzi. czy ktoś mógłby jeszcze porównać wypowiedzieć Kolegi z 535xi do diesli? bardzo zastanawiam się nad xdrive vs tył oraz mpakietowym zawieszeniem na polskich dziurach. czy może mi ktoś poradzić? Pytanie do kolegi z 535xi. czy nie bałeś/boisz się płynności tego auta przy sprzedaży? w Polsce dość trudno pewnie sprzedać mocną benzynę a co dopiero z usa
  13. witam, jestem nowy na forum, witam wszystkich serdecznie. od zawsze zakochany w bmw, właśnie nadeszła pora na zakup własnej Buni e60/e61 - dysponuję kapitałem ok 80k PLN i niestety nie mogę zdecydować się na wybór pojazdu. Spalanie nie do końca ma dla mnie znaczenie, wydaje mi się, że przy dzisiejszych czasach, cenach ropy i benzyny ale głównie przy zużyciu używanych aut diesel wcale nie musi być oszczędniejszy biorąc pod uwagę serwis, koszty itp. Rocznie jeżdżę 40 tys km, z czego 65% to trasy, głównie autostrady z prędkościami 180-220 km/h. Zdarzają mi się również min dwa długie wypady w roku. alpy zimą (stąd branie pod uwagę również wersji xd, xi) jak również wiosna bądź lato długi wypad po Europie - ostatnio 3 tyg w portugalii, hiszpanii itp - 12 tys km w 3 tyg. Jasnym jest, że przy takich przebiegach żadne z branych pod uwagę aut nie będzie tanie w eksploatacji, nie będzie też z uwagi na moc palić mało. Stać mnie na serwis tych aut także nie ma kłopotu. Chciałbym jednak prosić Was o pomoc w wyborze auta. Jeździłem już wszystkimi wymienionymi modelami także swoje odczucia znam. Jednak odczucie to jedno a codzienna eksploatacja np 2 latach to drugie. Dlatego chciałem Was prosić o pomoc w wyborze pojazdu aby: - nigdy nie brakowało mu mocy przy jeździe autostradowej typu wyprzedzanie z 200 km/h - miało dobrą trakcję ale nie było przyciężkie (miałem wrażenie ciężkości jeżdżąc 530xd 231km) - było możliwie najmniej awaryjne - tutaj pewnie kłania się benzyna choć 535i to biturbo i słyszałem, że turbiny i pompa paliwa lubią padać. jak sądzicie co będzie najlepszym wyborem. czy bać się aut z usa? czy szukać na siłę diesla 530xd? są bardzo rzadkie. czy mpakietowe zawieszenie nie będzie zbyt awaryjne na polskich dziurach? zakochany jestem w 535d jeśli chodzi o elastyczność, mocny dół itp, blisko mu do v8 nie brzmi niestety tak jak bym chciał. ale to kwestia przyzwyczajenia. nowy steptronic (czyli e61) czy stary? jest różnica? mpakiet czy nie? - nieco twardszy, niższy (boję się o spojler z przodu w zimie) itp. pomocy. Drodzy Forumowicze, proszę o wypełnienie ankiety i pomoc. Pomóżcie dołączyć do Waszego grona.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.