TCzechowski
Zarejestrowani-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
na etapie wybierania
Osiągnięcia TCzechowski
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
witam, jestem nowy na forum, witam wszystkich serdecznie. od zawsze zakochany w bmw, właśnie nadeszła pora na zakup własnej Buni e66/e66 - dysponuję kapitałem ok 80k PLN i niestety nie mogę zdecydować się na wybór pojazdu. Spalanie nie do końca ma dla mnie znaczenie, wydaje mi się, że przy dzisiejszych czasach, cenach ropy i benzyny ale głównie przy zużyciu używanych aut diesel wcale nie musi być oszczędniejszy biorąc pod uwagę serwis, koszty itp. Rocznie jeżdżę 40 tys km, z czego 65% to trasy, głównie autostrady z prędkościami 180-220 km/h. Zdarzają mi się również min dwa długie wypady w roku. alpy zimą,jak również wiosna bądź lato długi wypad po Europie - ostatnio 3 tyg w portugalii, hiszpanii itp - 12 tys km w 3 tyg. Jasnym jest, że przy takich przebiegach żadne z branych pod uwagę aut nie będzie tanie w eksploatacji, nie będzie też z uwagi na moc palić mało. Stać mnie na serwis tych aut także nie ma kłopotu. Chciałbym jednak prosić Was o pomoc w wyborze auta. Jeździłem już wszystkimi wymienionymi modelami także swoje odczucia znam. Jednak odczucie to jedno a codzienna eksploatacja np 2 latach to drugie. Dlatego chciałem Was prosić o pomoc w wyborze pojazdu aby: - nigdy nie brakowało mu mocy przy jeździe autostradowej typu wyprzedzanie z 200 km/h - miało dobrą trakcję ale nie było przyciężkie - było możliwie najmniej awaryjne zakochany jestem w 745d jeśli chodzi o elastyczność, mocny dół itp, blisko mu do v8 co z jego awaryjnością itp jednak? czy nie lepiej zmienić mapę w 730d i podkręcić go o bezpieczne 20% mocy i rozszerzyć mu moment obrotowy? Drodzy Forumowicze, proszę o wypełnienie ankiety i pomoc. Pomóżcie dołączyć do Waszego grona.
-
nie jest płynne na rynku w Polsce niestety a kiedyś będę myślał jednak o sprzedaży. jesli taki silnik wolałbym 650i które byłoby płynniejsze bo jeśli ktoś szuka tego modelu w benzynie to jest to jedyny sensowny wybór. szukając 5tki beznzynowej nie każdy skupi się na v8, raczej poszukiwanym będzie r6, zresztą w polsce w sumie wszyscy jeśli chodzi o e60/61 jeżdżą dieslami juś wybór 535xi to mała płynność, v8 chyba jeszcze mniejsza
-
Dokładniej mówiąc boję się po prostu o odsprzedaż za 2-3 lata i narzekanie osób, które będą wybrzydzać na wersję usa dokładnie jak ja teraz obawiam się kupic pewnie oni też będą się obawiać
-
witam, jestem nowy na forum, witam wszystkich serdecznie. od zawsze zakochany w bmw, właśnie nadeszła pora na zakup własnej Buni e92 - dysponuję kapitałem ok 90k PLN i niestety nie mogę zdecydować się na wybór pojazdu. Spalanie nie do końca ma dla mnie znaczenie, wydaje mi się, że przy dzisiejszych czasach, cenach ropy i benzyny ale głównie przy zużyciu używanych aut diesel wcale nie musi być oszczędniejszy biorąc pod uwagę serwis, koszty itp. Rocznie jeżdżę 40 tys km, z czego 65% to trasy, głównie autostrady z prędkościami 180-220 km/h. Zdarzają mi się również min dwa długie wypady w roku. alpy zimą (stąd branie pod uwagę również wersji xd, xi) jak również wiosna bądź lato długi wypad po Europie - ostatnio 3 tyg w portugalii, hiszpanii itp - 12 tys km w 3 tyg. Jasnym jest, że przy takich przebiegach żadne z branych pod uwagę aut nie będzie tanie w eksploatacji, nie będzie też z uwagi na moc palić mało. Stać mnie na serwis tych aut także nie ma kłopotu. Chciałbym jednak prosić Was o pomoc w wyborze auta. Jeździłem już wszystkimi wymienionymi modelami także swoje odczucia znam. Jednak odczucie to jedno a codzienna eksploatacja np 2 latach to drugie. Dlatego chciałem Was prosić o pomoc w wyborze pojazdu aby: - nigdy nie brakowało mu mocy przy jeździe autostradowej typu wyprzedzanie z 200 km/h - miało dobrą trakcję - było możliwie najmniej awaryjne - tutaj pewnie kłania się benzyna choć 335i to biturbo i słyszałem, że turbiny i pompa paliwa lubią padać. jak sądzicie co będzie najlepszym wyborem. czy bać się aut z usa? czy szukać na siłę diesla 330xd czy mpakietowe zawieszenie nie będzie zbyt awaryjne na polskich dziurach? zakochany jestem w 335d jeśli chodzi o elastyczność, mocny dół itp, blisko mu do v8 nie brzmi niestety tak jak bym chciał. ale to kwestia przyzwyczajenia. nowy steptronic czy stary? jest różnica? mpakiet czy nie? - nieco twardszy, niższy (boję się o spojler z przodu w zimie) itp. pomocy. Drodzy Forumowicze, proszę o wypełnienie ankiety i pomoc. Pomóżcie dołączyć do Waszego grona.
-
pragne zaznaczyc ze 535xd nie ma w ogóle. jedynie 530xd badz 535d w wersji usa boje sie jedynie plynnosci
-
powiedzcie mi jeszcze jedno. które auto w codziennej eksploatacji będzie mniej uciążliwe jeśli chodzi o bezawaryjność? 535i czy 535d? które lepiej sobie radzi na trasie jeśli chodzi o elastyczność, siłę itp? a porównując 530i i 535d? boję się nieco wersji usa.
-
Felga będzie zbyt duża jako 18-tka zimowa? lepiej 17?
-
czyli jak rozumiem mogę śmiało kłaść gumy inne na tył nawet przy 4x4 tak? a co zimówkami? też 245/45/18 przód i 275/40/18 tył? czy węższe? albo 17 felga?
-
i kolejna wyczerpująca i przydatna odpowiedź, bardzo dziękuję teraz skupiając się na kilku rzeczach jeszcze. mpakietowe zawieszenie czy zwykłe? ogólnie mpakiet zew czy nie? chodzi o wygląd auta ale i praktyczność czy np 535d sprzed liftu i po lifcie jesli chodzi o steptronic stary i nowy to duża różnica? jechałem jedynie poliftową wersją gumy do xi/xd mają jednakowy rozmiar wszystkie 4 prawda? nie ma np jak w tylnonapędówkach 245/45/18 przód i 275/40/18 tył tylko wszędzie np 245 tak? powidzcie mi jeszcze jedną rzecz czy opony 275/40/18 wejdą również bez przeróbek na przód? chciałbym mieć możliwie najszersze gumy. auto na 18-tce
-
Co do przebiegu itp zgadzam się w zupełności. zresztą kultura pracy w r6 benzynie rozwaliła mnie po prostu. to autko które może służyć do cruisingu po nadmorskim bulwarze spokojnie mrucząc jak i do startu spod świateł jak bestia jak po chipie? spalanie? osiągi? awaryjność? na coś trzeba mocniej zwracać uwagę w codziennym użytkowaniu? jak z trakcja w xdrive? czy naprawdę jest tak dobra jak mówią? chodzi mi głównie o śnieg i mokry asfalt (alpy zimą) chcesz sprzedać swoje auto?
-
A czy znasz kogoś kto mógłbym pomóc w zakupie 535xi? gdzie szukać zadbanego? w pl, w deutschland? czy bezpośrednio w usa?
-
witam, wiedziałem, że znajdę fachowców na tym forum. dziękuję za odpowiedzi. czy ktoś mógłby jeszcze porównać wypowiedzieć Kolegi z 535xi do diesli? bardzo zastanawiam się nad xdrive vs tył oraz mpakietowym zawieszeniem na polskich dziurach. czy może mi ktoś poradzić? Pytanie do kolegi z 535xi. czy nie bałeś/boisz się płynności tego auta przy sprzedaży? w Polsce dość trudno pewnie sprzedać mocną benzynę a co dopiero z usa
-
witam, jestem nowy na forum, witam wszystkich serdecznie. od zawsze zakochany w bmw, właśnie nadeszła pora na zakup własnej Buni e60/e61 - dysponuję kapitałem ok 80k PLN i niestety nie mogę zdecydować się na wybór pojazdu. Spalanie nie do końca ma dla mnie znaczenie, wydaje mi się, że przy dzisiejszych czasach, cenach ropy i benzyny ale głównie przy zużyciu używanych aut diesel wcale nie musi być oszczędniejszy biorąc pod uwagę serwis, koszty itp. Rocznie jeżdżę 40 tys km, z czego 65% to trasy, głównie autostrady z prędkościami 180-220 km/h. Zdarzają mi się również min dwa długie wypady w roku. alpy zimą (stąd branie pod uwagę również wersji xd, xi) jak również wiosna bądź lato długi wypad po Europie - ostatnio 3 tyg w portugalii, hiszpanii itp - 12 tys km w 3 tyg. Jasnym jest, że przy takich przebiegach żadne z branych pod uwagę aut nie będzie tanie w eksploatacji, nie będzie też z uwagi na moc palić mało. Stać mnie na serwis tych aut także nie ma kłopotu. Chciałbym jednak prosić Was o pomoc w wyborze auta. Jeździłem już wszystkimi wymienionymi modelami także swoje odczucia znam. Jednak odczucie to jedno a codzienna eksploatacja np 2 latach to drugie. Dlatego chciałem Was prosić o pomoc w wyborze pojazdu aby: - nigdy nie brakowało mu mocy przy jeździe autostradowej typu wyprzedzanie z 200 km/h - miało dobrą trakcję ale nie było przyciężkie (miałem wrażenie ciężkości jeżdżąc 530xd 231km) - było możliwie najmniej awaryjne - tutaj pewnie kłania się benzyna choć 535i to biturbo i słyszałem, że turbiny i pompa paliwa lubią padać. jak sądzicie co będzie najlepszym wyborem. czy bać się aut z usa? czy szukać na siłę diesla 530xd? są bardzo rzadkie. czy mpakietowe zawieszenie nie będzie zbyt awaryjne na polskich dziurach? zakochany jestem w 535d jeśli chodzi o elastyczność, mocny dół itp, blisko mu do v8 nie brzmi niestety tak jak bym chciał. ale to kwestia przyzwyczajenia. nowy steptronic (czyli e61) czy stary? jest różnica? mpakiet czy nie? - nieco twardszy, niższy (boję się o spojler z przodu w zimie) itp. pomocy. Drodzy Forumowicze, proszę o wypełnienie ankiety i pomoc. Pomóżcie dołączyć do Waszego grona.