Skocz do zawartości

Selvador

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318IS '92

Osiągnięcia Selvador

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak chodzi moje m57 ze stukaniem. Aa i dodam ze obydwie pompy nowe a jednak czasem zalapie jakby na 5 garow i przy 2000rpm czuc bo budzie lekkie szarpania
  2. Mam identyczna sytuacje co krz... Tylko ze ja juz remont silnika mam za soba bo przez to stukanie obstawilem panewki lub sworzen a tu ....wszystko w srodku spoko. Z kanalu tez tak stuka w polowie silnika metalicnym twardym stukaniem. Zamklem tymczasowo temat silnika bo zostaja mi tylko wtryski bo jeden pokazuje czasen 3,7mm a czasen 1,8. Oddajcie wtryski do sprawdzenia bo common rail nawet Cr1 to nie tylko moze zalewac i przelewac ale opozniac. Jak cos to remont bez wymiany panewek i pierscionkow ale z kapitalka glowicy polowa szklanek i slizgami lancucha +uszczelki plyny filtry to okolo 1800-2000
  3. Selvador

    318i jakie macie osiągi?

    Przejedz się lepiej niech Ci pod kompa podłączą to wszystko pokaże :D
  4. Selvador

    318i jakie macie osiągi?

    prawdopodnie z tego co wiem to on jest elektorniczny wiec pewnie kwestia podpięcia pod kompa :D
  5. Selvador

    318i jakie macie osiągi?

    Mam silnik 1,8 ale IS m42 i na wolnych pokazuje mi od 900-1000obrotów na 400-500 to już mi autem trzepie:D Także wątpie iż uchodzi on na tych pokazywanych przez twój obrotomierz:D 600-700 jest w dieslach a benzynka szybciej chodzi :D
  6. Selvador

    318 Wydech M42

    No spoko tylko nie chodzi mi o maksymalne wyciszenie auta jak seria:D Troche go ściszyć bo od 2,5 do 4tys jest bardzo głośny.
  7. Selvador

    318 Wydech M42

    Tylko że ja na tym już jeżdzę. A o przegląd raczej sie nie martwie bo mam rok jeszcze ale nie chce zostać odesłany przez policje na przegląd wiec potrzebuje rady jak go skutecznie ściszyć.
  8. Selvador

    318 Wydech M42

    Witam Sprawa jest taka : :) W moim bmw urwałem wydech i zabrałem się za robienie "samoróbki". Wygłada teraz to tak że wstawiłem strumienice awg, rure 60mm (zew.), i końcówke WM sport. Problem jest w tym że to mi troche ZBYT głośne wyszło, chociaż osobiście zostawił bym tak bo uzyskałem fajny basik i lekkie "strzelanie" lecz chodzi o kwestie prawną :) i tu pojawiają sie schody bo nie wiem jak go ściszyć. Dużo osób pisze że tłumik środkowy zmuli silnik na takim przelocie a znowu przelotowy może mało dać. I mam pytanie czym lepiej ściszę nie tracąc wielu kucy http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-przelotowy-60mm-speeder-michael-i3620785490.html czy http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-uniwersalny-plaski-do-wspawania-i3588275555.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.