
Legu
Zarejestrowani-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Legu
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
100tys.km na jednych świecach chcesz jeździć :duh: Wyszedłeś na maślaka, ale tak bywa w życiu ;D
-
Mam problem. Pękła mi opona w czasie jazdy i muszę dokupić dwie, a jeżeli nie będzie możliwości to niestety 4 Letnie mam 235/40 i powiem, ze pięknie to wygląda, ale komfort jazdy ma wiele do życzenia w porównaniu z zimowymi 205/50 :) Ponieważ opony mam w dobrym stanie, to mógłbym dokupić tylko dwie i założyć na tył. Pytanie tylko, czy mogą być 235/45 i za rok dokupiłbym kolejne dwie w tym rozmiarze. Wyższy profil - lepszy komfort. Ktoś ma takie założone, bo to wbrew instrukcji? Czy ewentualnie na tył mogłyby być 225/45 - tak jak w instrukcji? No ale z przodu zostałyby 235/40 - chyba nieporozumienie :( Czy po prostu kupić 4x225/45 stracę trochę na wyglądzie, ale zyskam na komforcie jazdy - chyba. EDIT Ostatnie pytanie symetryczne, czy asymetryczne. Widzę w sklepach wysyp opon asymetrycznych.
-
Szukanie na tak dużym forum graniczy z cudem. Zawsze uzywam szukaj, alnie nie zawsze uda mi się wyłowić to co mi jest potrzebne, a szczególnie jak się otwierają wątki z 200 odpowiedziami :mad2: Ale bardzo dziękuję za informację. Myślę, że to faktycznie przekaźnik. Problem tylko, czy to robić samemu, czy zlecić warsztatowi. Może ktoś podpowiedzieć oznaczenie tych przekaźników w celu ich zamówienia? Sądzę, że wszyscy mają te same :D
-
W moim E46 od jakiegoś czasu jest taki problem z centralnym, że czasami nie otwiera rygli. Coś tam pyka, ale zero reakcji. Odryglowanie przyciskiem w środku auta, też wtedy nie działa. Natomiast klapa otwiera się swoim przyciskeim na pilocie zawsze. Zablokowanie się centralnego, nie ma wpływu na drugi przycisk pilota od klapy. Dzieje się tak okresowo. 20-30 razy otwiera bez problemu, aż nagle zablokuje się i kicha. Nie wiem, ale na słuch to jakby jakiś przekaźnik nie łapał. Czy zamkami steruje przekaźnik? Klikanie dochodzi z miejsca, gdzie są bezpieczniki pod deską od pasażera. Dodam, że zamyka zawsze bez problemu.
-
Podłaczę się może z pytaniem tu. W moim E46 od jakiegoś czasu jest taki problem z centralnym, że czasami nie otwiera rygli. Coś tam pyka, ale zero reakcji. Odryglowanie przyciskiem w środku auta, też wtedy nie działa. Natomiast klapa otwiera się swoim przyciskeim na pilocie zawsze. Zablokowanie się centralnego, nie ma wpływu na drugi przycisk pilota od klapy. Dzieje się tak okresowo. 20-30 razy otwiera bez problemu, aż nagle zablokuje się i kicha. Najczęściej jak mam pasażerów i stoją, i czekają, bo kluczem mogę otworzyć tylko drzwi kierowcy. Obciach, że hej. Nie wiem, ale na słuch to jakby jakiś przekaźnik nie łapał. Czy zamkami steruje przekaźnik? Klikanie dochodzi z miejsca, gdzie są bezpieczniki pod deską od pasażera.
-
Obecnie mam alu 17" i opony 235/40. Przyzwyczaiłem się już do takich laczków, chociaż na początku fruwałem po drodze. Zauważyłem, jak pękła mi opona przy 150km/h (cudem uniknąłem katastrofy, nawet alu nie ucierpiało) Zmieniałem koło, patrzę, a tu sprężyna ułamana na końcówce. Zardzewiałe ułamanie, czyli już od roku tak jeździłem. Samochód jest znacznie obniżony, z uwagi na swe sportowe zawieszenie, przez co mam problemy z podnośnikami w serwisach. Czasami przy wybojach słyszę z tyłu stuknięcie i myślę, że to właśnie ta sprężyna. Dziwne, że po ułamaniu sprężyny auto nie siadło na tyle. Wygląda normalnie.
-
Pękła mi końcówka sprężyny i muszę wymienić komplet n tył. Z informacji uzyskanych z ASO BMW (z 7-mio cyfrowej końcówki numeru) wynika, że mam zawieszenie sportowe. Nie patrzyłem jakie są amortyzatory. Auto z 99 roku. Cięzko coś dostać. Zamówiłem w jednym serwisie, to przysłali jakieś AD po 175zł bez, żadnych oznaczeń i zrezygnowałem. Proszę polećcie jakiś dobry sklep i może model sprężyn.
-
No nie żartuj. Proszę ja takiego używam: KINGSTON Żadnego oprogramowania. Ściągasz z internetu co chcesz. Wkładasz pena do portu USB i przegrywasz, kartę wsuwasz do radyjka i gaz do dechy. Ja od razu, jak wyczytałem w jakiejś gazecie motoryzacyjnej o tych radyjkach to je kupiłem. Podświedlenie tego modelu co podałem jest idealne do burszytynu z BMW.[/url]
-
BLAUPUNKT Co prawda srebrne wstawki, ale wygląda niźle i jest rewelacyjne, no i bursztynowe podświetlenie, regulowane na dzień i noc. Koniec z płytami CD, cała muza na kartach SD - REWELACJA!!!
-
Pomyliłem olej i wlałem olej diesel do benzyniaka
Legu opublikował(a) temat w Eksploatacja, felgi, opony, oleje, paski
Kutwa nie wiem, jak mogłem to zrobić. Zamówiłem olej Castrol Magnatec 10W40 i nie zwróciłem uwagi, że to diesel. Wlałem i dopiero po (jak to Polak ;)) zauważyłem, że nie ten olej. Mechanior mówi, że nie ma to wielkiego wpływu. Myślę jednak, ze ma. Bo te oleje mogą się róznić lepkością. Jak uważacie? -
Mam tylne lampy na ledach i są czad. Po prostu gites.
-
kolega Rynoiu dobrze pisze - po jakimś czasie możesz jeszcze dla pewności upuścić trochę oleju z miski i zobaczyć, czy jest klarowny autko z 99 roku powinno bez problemu śmigać na full syntetyku podejrzewam, że niemiec nalał taniego oleju przed sprzedażą i dali mu taka metkę - masz na niej przebieg? masz książkę serwisową? co było wcześniej lane? Książka jest, ale nie ma tam zaznaczonego typu oleju. Stoi tylko, że wymieniano olej i jaki serwis to robił. Ostatnie 3 wymiany, to ten sam serwis KIA MOTORS, czyli pewnie ten sam olej. Wcześniej wymieniał w ASO BMW.
-
Czas na wymianę oleju. Na metce jest zapisane, ze Niemiaszek wymienił olej wlewając AVIA MULTI CFE 10W-40 Znalazłem taki olej w internecie i wydaje się, że ok. Leją go do beemek. Co taraz wlać? Bo ten powyżej, to chyba półsyntetyk. Czy lać półsyntetyk, czy może syntetyk? Auto rocznik 1999, 135000km, 318i O olejach było sporo i raczej wybiorę coś z tych trzech marek: Castorl, Mobil, Shell
-
Hmmmm Ja z tym problemem też się borykam, ale jestem już przekonany, że to alusy, a konkretnie jeden, który lekko jest zwichrowany. Kupiłem jesienią. Jeździłem na alu i powyżej 120 wpadała w wibracje. Póżniej były stalówki i nówki GY Ultra Grip 7 i wszystko było git. A jaki komfort jazdy :) No i mamy wiosnę i znów wibracje, ale przy wyważaniu gośc zauważył, że jedna alu bije. Nieznacznie, ale bije. Całkiem możliwe, że to przez nią. Prostuje się alu? Bo mi zaproponowali, ze to zrobią. Dałem ją na tył, ale i tak są wibracje. Oby mi łożyska przez to nie poleciały i inne rzeczy.
-
Czy to wypada montować w beemce ;) Może mnie powaliło ;) Jakiś no name ale to jest całkiem fajne, gdyby nie tyle srebra Blaupunkt