Skocz do zawartości

ltS_t_r_Dgt

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M62B44 Track Day Edition
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia ltS_t_r_Dgt

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie, nie warto grzebać w tym silniku. Nie spodziewaj się że ktoś jeszcze odpisze w tym poście bo oczywistym jest że jeżeli samochód ma służyć do zabawy i treningów a nie do wyczynu gdzie trzeba się z pojemnością 2.0 zmieścić w klasie nie jest opłacalne grzebanie w tym silniku. Lepszym rozwiązaniem jest 1.8 IS który jest lżejszy i bardziej podatny na mody. Taniej/pewniej/szybciej wyjdzie swap na 2.5/2.8. Chyba nie sądzisz że uzyskasz dodatkowe 15-20 KM za 120 zł i to w silniku atmosferycznym......... Wszystko w temacie. Proponuję duuuuużo lektury forum nim zadasz podobne pytanie. Powodzenia.
  2. ltS_t_r_Dgt

    Regeneracja szpery

    Info poszło na PW
  3. Ja mam takie rowiązanie w M50B25 (przelot + końowy tłumik M3 E36). Jest strasznie głośno tylko że samochód to wydmuszka na track day'e, itp. Na co dzień nie polecam.
  4. Witam ktoś wie jaki jest nr identyfikacyjny jw. Zakupiłem pompę która nie pasuje i przed wymianą chcę się upewnić
  5. Witam Jak w temacie. Nie orintujecie się gdzie można dostać takowe płytki? W Kraku mam problem..
  6. Witam Kiedyś poruszałem temat ale odpowiedzi nie uzyskałem... Jakie przełożenie ma przekładnia kierownicza w E36 M3, tzn. ile obrotów kierownicą należy wykonać od skrajnego do skrajnego położenia Czy taka przekładnia pasuje do E36 325 czy trzeba przerabiać Pozdrawiam
  7. Witam Mam takie pytanko. Czy wycięcię katalizatora w E36 325 może powodować mocne rozgrzewanie konsoli środkowej w okolicach drążka zmiany biegów? Sam nie wzcinałem ale pewnie poprzedni właściciel tak zrobił bo autko ma przejechane ponad 220 kkm. Przy dłuższej jeździe jest to męczące ponieważ silnie rozgrzewa całe wnętrze samochodu. Nie pomogłaby jakaś termoizolacja tunelu środkowego powyżej puszek?
  8. ltS_t_r_Dgt

    Szpera 3,15 -> 3,45

    Witam Czy w dyfrze ze szperą (E36 325) można wymienić przełożenie główne 3,15 -> 3,45 (320, 318IS, itp.). Nie chcę wymieniać całego dyfra (półosi i wału) tylko przełożenie. Zależy mi na krótszych przełożeniach.
  9. Witam ponownie Do właścicieli M3 E36. Ile obrotów kierownicą należy wykonać od lewej do prawej (lub od prawej do lewej oczywiście) Pozdrawiam
  10. Witam Być może to już było ale nie znalazłem. Właśnie wymieniam przekładnie kierowniczą (ze wspomaganiem) w moim E36 i jestem ciekaw czy są dostępne z bardziej bezopośrednim przełożeniem (obecnie 3,5 obr -> ok. 2,2-2,5). Czy w M3 takich nie montowali i czy ewentualnie można taką zaadoptować do "zwykłej" trójki. Może wie ktoś gdzie można taką dostać, za ile lub gdzie przerobić seryjną. Dzwoniłem do Chojnackiego ale takich rzeczy już nie robi. Za wszelkie info z góry dziękuję
  11. Bardzo prosto. Oparcie mocowane jest "na zatrzask". Włóż np. śrubokręt pomiędzy tylną półkę a oparcie okolicy zagłówków i podważ. Siedzisko wystarczy mocniej pociągnąć (w środkowej części).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.